20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Boro og Real Madrid har blitt enige om en pris for Woody...  (Lest 7289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Espen Engebakken

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Boro og Real Madrid har blitt enige om en pris for Woody...
« Svar #1 på: 05. Feb. 2007, 23:00 »
Jeg skulle akkurat inn og legge inn noe som rullet over skjermen på Eurosport. Der sto det at det var enighet om prisen, men Woodgate ville vente med å ta avgjørelsen.

Jeg vet ikke om han er aktuell for newcastle etter at vi dumpet han i sommer... det er jo ikke sikkert at han er inntrisert. men han kunne virkelig ha forsterket oss! samtidig som han virker "fit" igjenn...
Han kom, ble mett og dett var dett....

DanMan

• Gjest
« Svar #2 på: 06. Feb. 2007, 09:53 »
Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn.  >:(

Skjønt, det samme sa han om "Gooch", og se hvor han er nå.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Feb. 2007, 10:02 »
Roeder har sagt at Woodgate ikke er interessant, så da blir det nok dessverre sånn.  >:(

Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.

DanMan

• Gjest
« Svar #4 på: 06. Feb. 2007, 14:50 »
Vet ikke hvor smart det er å si i media at man ikke er interessert i å hente noen, for så å gjøre nettopp det. En ting er å IKKE si man er interessert, men å benekte en interesse som er reell blir bare å lure seg selv og egne fans.

Roeder motsier seg selv så ofte for tiden at det nesten blir komisk. "Ikke interessert i Gooch" (han er i klubben, gitt), "kun interessert i Bale og Barnes i the Championship" (plutselig var Curtis Davies aktuell), "henter ikke folk for å tilføre bredde" (men nekter Luque, som uansett ikke får spille, å dra til PSV), "klager ikke på skader" (joda, men til Roeders forsvar - det er også forståelig).. The list goes on...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Feb. 2007, 20:50 »

Jeg tror Roeder er smartere enn det mange tror når det gjelder spillere han er interessert i. Se bare på Damien Duff og Gooch. Plutselig var de klare for klubben, rett foran nesen på andre klubber som ikke hadde hørt noe om at Roeder var interessert. Jeg har med andre ord fortsatt tro på Woody.

Herlig Ironi Eivind
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Feb. 2007, 23:59 »

Herlig Ironi Eivind

Nydelig, ikke sant?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10. Feb. 2007, 10:56 »
Grunnen til at Gooch ble Newcastle spiller er selvsagt at Roeder ikke fikk førstevalgene sine. Roeder var sikker på at han ville få noen av førstevalgene da han sa at han ikke var interessert i Gooch.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Feb. 2007, 17:57 »
Dette tilgir jeg aldri Roeder.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

• Gjest
« Svar #9 på: 19. Feb. 2007, 09:38 »
Både Gooch og Woody permanent, og vips: En eventuell stopperkrise avverget.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #10 på: 19. Feb. 2007, 23:35 »
Det kan man godt sei
Newcastlesupporter siden 1992

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Feb. 2007, 20:49 »
Vi har jo Taylor. Tviler på at Gooch eller Woody vil signere hvis de skjønner at det kan bli en del benking.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 21. Feb. 2007, 00:20 »
En spiller som Woodgate blir aldri benka hos oss, da vi ikke har nubbsjans til å hente noen stoppere i nærheten. I det hele tatt vil Woodgate kunne spille på alle lag i England så lenge han holder seg skadefri som nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. Feb. 2007, 16:59 »
Hvis det i det hele tatt er noe i det som står  på Newcastle.no. Så synes jeg at det er en helt ok avtale...

Luque mot Woodgate....!:P

en spiller vi ikke bruker, mot en som vil bli brukt mere uansatt hvor skada han er:D

Og penge messig så går vi jo ca i 0:p hehe, har vell faktisk tjent litt på salget av Woodgate i tillegg:) 8)
Han kom, ble mett og dett var dett....

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Feb. 2007, 21:54 »
Hadde vært en superdeal å bytte Luque mot Woody. Faktisk helt vanvittig! :D Men tviler på at det skjer. Klart Capello driver å bygger nytt lag, men om han kommer til å sitte vet jo ingen....
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?