20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2-1 (SLUTT)  (Lest 44751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: Fulham - Newcastle 3.2
« Svar #180 på: 03. Feb. 2007, 18:05 »
Nei synes bare det var morsomt at han syntes det var for seint å skåre mål når det er 3 minutter overtid å så skårer vi i det 93 minuttet, hehe
smarten

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 03. Feb. 2007, 18:05 »
Du kan ikke mene at du håper på Bramble fra start? Det betyr selvmord å starte med han. Ellers er jeg enig i laget ditt. Taylor må spille sentralt bak. Man flytter ikke vår beste midstopper ut på venstreback.

Jeg synes Bramble på sitt beste er bedre enn Taylor! Taylor har erfaring med å spille back fra tidligere. Han er også langt bedre fotballspiller enn carr. Vil gjerne se Bramble ved siden av Gooch. Gooch oser av autoritet forhåpentligvis:)
Nei altså, Bramble på sitt beste for NUFC gjør like mye nytte for seg som en dau mus. Han har IKKE vært god for oss i det hele tatt. Helt håpløs er han! Det er jo Taylor som er sjefen i forsvaret nå! Slå meg med en fisk om jeg tar feil!

Bramble på sitt beste er god nok for landslaget.Dette har vært oppe i mediene tidligere. Da er han jo helt sjef! Desverre er han for ustabil. Men som sagt. Jeg vil ha Taylor på backen og bramble på banen. Grunnen er at Taylor har spilt back tidligere og er bedre enn carr. HAr tro på Gooch som sjef i midten!
Faen, er du alt full!!! John Terry, Rio Ferdinand og Woodgate er MYE bedre enn Bramble! Kan jo ikke sammenliknes engang. Men du, jeg gidder ikke å diskutere dette. Det blir rett og slett for dumt!!

Du har helt rett. har ikke sagt annet. De er mye bedre ja. Men merk: Bramble på sitt beste. Sier ikke at det skjer ofte, men han har det helt klart i seg. Bramble på sitt beste synes jeg er bedre enn Taylor. Han må bare konsentrere seg. Er ikke dette ett diskusjonsforum. Også sitter du her og gidder ikke å diskutere. Jeg ville ha byttet alle de du nevner mot bramble. helt klart. Men hva diskuterer du for egentlig. at taylor skal spille midtstopper og ikke back?? greit nok det. da vil du ha carr på backen eller huntington. Synes du disse to er bedre enn bramble?

Jeg vet i alle fall hva jeg synes. Huntington, Carr, Solano, Edgar og for den saks skyld BABAYARO er bedre enn feiten Bramble. Makan til konsentrasjonsproblemer og manglende fotballforståelse. Du kan ikke mene at han er bedre enn Steven Taylor på sitt beste. Det tror jeg er det latterligste jeg har hørt. Faktisk så latterlig, at jeg ikke engang kan vurdere å ta det seriøst. Håper i det minste det hele er ironi.

merkelig at han er foretrukket foran huntington og edgar da. Baba er jo ikke klar til kampen. Om du synes huntigton og edgar er bedre så har du virkelig lite fotballforståelse. Eneste fordelen til edgar er jo at han er venstrebent. Men han er for usikker. Huntington kan jo ikke bidra med noe som helst offensivt. Du kan ikke mene at disse to er bedre enn titus. We got titus bramble, hes better than sol campbell . ola la la

hahaha :) Skal være glad vi har en sånn stabil klassestopper som bramble..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #182 på: 03. Feb. 2007, 18:06 »
Det målet kom alt for sent :(

Å nei er det Sherlock holmes i huset??!!

Å nei er super-optimisten-hater-alle-som-kristirer blitt negativ?

HAHA

Utrolig hvor gøyalt dere hadde det nå.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 03. Feb. 2007, 18:07 »
Problemet var ikke bare i forsvar, men mye var det. Når newcastle angriper. Så er det 2-4 spillere som angriper.Når vi får med mesteparten opp. Så surrer vi det bare til med engang. Skulle gjerne se hvordan newcastle er på trening.

djmattis

• Gjest
« Svar #184 på: 03. Feb. 2007, 18:08 »

hjelper vel ikke å grine, neste kamp byr på nye muligheter, eller?

Noreng

• Gjest
« Svar #185 på: 03. Feb. 2007, 18:11 »
Nei synes bare det var morsomt at han syntes det var for seint å skåre mål når det er 3 minutter overtid å så skårer vi i det 93 minuttet, hehe
smarten

ja, herregud. Tønsberg er en sikkelig idiot. Hvorfor skulle han skrive det?

PS: Cirka 80% av innleggene som skrives i kamptrådene er rimelig kjente, som f.eks: Jaaa, Newcastle scora!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Feb. 2007, 18:16 »
Du kan ikke mene at du håper på Bramble fra start? Det betyr selvmord å starte med han. Ellers er jeg enig i laget ditt. Taylor må spille sentralt bak. Man flytter ikke vår beste midstopper ut på venstreback.

Jeg synes Bramble på sitt beste er bedre enn Taylor! Taylor har erfaring med å spille back fra tidligere. Han er også langt bedre fotballspiller enn carr. Vil gjerne se Bramble ved siden av Gooch. Gooch oser av autoritet forhåpentligvis:)
Nei altså, Bramble på sitt beste for NUFC gjør like mye nytte for seg som en dau mus. Han har IKKE vært god for oss i det hele tatt. Helt håpløs er han! Det er jo Taylor som er sjefen i forsvaret nå! Slå meg med en fisk om jeg tar feil!

Bramble på sitt beste er god nok for landslaget.Dette har vært oppe i mediene tidligere. Da er han jo helt sjef! Desverre er han for ustabil. Men som sagt. Jeg vil ha Taylor på backen og bramble på banen. Grunnen er at Taylor har spilt back tidligere og er bedre enn carr. HAr tro på Gooch som sjef i midten!
Faen, er du alt full!!! John Terry, Rio Ferdinand og Woodgate er MYE bedre enn Bramble! Kan jo ikke sammenliknes engang. Men du, jeg gidder ikke å diskutere dette. Det blir rett og slett for dumt!!
Nå mister, er Bramble fremdeles god nok for landslaget? Faen for en tosk!!!!!!1

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Feb. 2007, 18:19 »

Har jeg aldri sagt noe imot. Men det er ikke jeg som har klaget som et helvete gjennom hele kampen heller, er det vel?

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Feb. 2007, 18:20 »
Harper 5
Taylor 6
Gooch 7
Bramble 5
Carr 4
Milner 6
Parker 5
Butt 6
Duff 5
Dyer 5
Martins 6

Gooch kan bli stor. Parker og Butt på midten er ikke noe opptimalt. Savner Emre!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Feb. 2007, 18:21 »
Scott Parker var da bedre enn Butt. Parker og Emre på midtbanen er et bra valg.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Feb. 2007, 18:22 »
Butt og Emre!

djmattis

• Gjest
« Svar #191 på: 03. Feb. 2007, 18:23 »

Har jeg aldri sagt noe imot. Men det er ikke jeg som har klaget som et helvete gjennom hele kampen heller, er det vel?

har da JEG klaget da? hehe
skrev mitt første innlegg her etter kampen var ferdig.
jeg blir ikke klok på dette forumet lenger.
tror at andelen av alderen 16 og mindre har tatt over alltfor mye egentlig..
jaja gleder meg til liverpool kampen, gooch viste bra takter i dag, han kommer bli en stor tilgang!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Feb. 2007, 18:23 »
smarten

PS: Cirka 80% av innleggene som skrives i kamptrådene er rimelig kjente, som f.eks: Jaaa, Newcastle scora!

Først en ting. Det kan du skrive på PM Noreng. Å det andre er når vi scorer på overtid i 2. omgang. Så er det klart for seint. Hadde vi hvert mer effektive foran mål. Kunne vi ha scoret mye tidligere.

Noreng

• Gjest
« Svar #193 på: 03. Feb. 2007, 18:24 »
smarten

Først en ting. Det kan du skrive på PM Noreng. Å det andre er når vi scorer på overtid i 2. omgang. Så er det klart for seint. Hadde vi hvert mer effektive foran mål. Kunne vi ha scoret mye tidligere.

Les innleggene engang til du, Tønsberg. Så skjønner du at jeg faktsik forsvarer deg

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Feb. 2007, 18:25 »
Hadde vi bare skapt noen muligheter så hadde det nok hjulpet å vært effektive!