20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2-1 (SLUTT)  (Lest 44738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 3.2
« Svar #195 på: 03. Feb. 2007, 18:26 »
Nei synes bare det var morsomt at han syntes det var for seint å skåre mål når det er 3 minutter overtid å så skårer vi i det 93 minuttet, hehe
smarten

ja, herregud. Tønsberg er en sikkelig idiot. Hvorfor skulle han skrive det?

PS: Cirka 80% av innleggene som skrives i kamptrådene er rimelig kjente, som f.eks: Jaaa, Newcastle scora!

Først en ting. Det kan du skrive på PM Noreng. Å det andre er når vi scorer på overtid i 2. omgang. Så er det klart for seint. Hadde vi hvert mer effektive foran mål. Kunne vi ha scoret mye tidligere.

var ikkje det ironi av noreng då?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 03. Feb. 2007, 18:26 »
ok:)

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 2-1 (SLUTT)
« Svar #197 på: 03. Feb. 2007, 19:06 »
Harper 6
Taylor 6
Bramble 6
Gouch 6,5
Carr 4
Milner 6,5
Parker 7
Butt 5
Duff 5
Dyer 6
Martins 6,5

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 03. Feb. 2007, 19:46 »
Harper 6
Taylor 6
Bramble 4
Gouch 6
Carr 1
Milner 6,5
Parker 6
Butt 4
Duff 4
Dyer 6
Martins 6,5
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 03. Feb. 2007, 19:49 »
Faen Bramble!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 03. Feb. 2007, 20:08 »
Nå må dere ikke glemme hva dette forumet\tråden er til. glede tårer, masse jaaaaa, neeeei osv. vi er pga genuin interesse for svart og hvitt!

elske newc
Who else...... Alan Shearer

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 03. Feb. 2007, 20:52 »
Jeg savner Emre veldig mye. Han var stor i mange kamper på rad før han ble skadet. Jeg håper dette laget stiller til start når Emre, Nzog og Given er friske. Er usikker på Butt/Parker og Duff/Nzog dog.

Given
Solano-Taylor-Gouch-Hunt
Milner-Emre-Parker/Butt-Duff/Nzog
Dyer
Martins

En eneste positiv ting fra kampen i dag; Martins scoret, og kommer nærmere og nærmere 20 mål.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 03. Feb. 2007, 20:54 »
Ellers kan jeg si at Bramble spiller som en fjellgeit. Det er en så forkastelig opptreden av rang, at det er flaut som Newcastle supporter og lese/høre/se på. Hvis han fortsetter å spille fra start og får ny kontrakt, så bør noen ta fra Roeder trenerjobben sporen streks. TRAGISK, og enda mer tragisk for den som ikke ser det begredelige tilfellet vi er vitne til!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 03. Feb. 2007, 23:29 »
Bittert at vi ikke satte en av de store i slutten av første omgang. Men nok en gang var det forsvarstabber som felte oss. Elendig tilbakespill av Butt på førstemålet, i tillegg skulle Harper ha holdt seg inne på strek. 2. målet var elendig av carr. Istedet for å for å holde seg på rett side av Diop og presse ham var han mest opptatt av ballen og med resultat at han ble rista lett av. Guud, Carr er den verste spilleren castle har. Bramble er mye bedre, han spiller jo gode kamper av og til, mens Carr generelt er ræva. Skullle ønske Glenn i stedet hadde satt Taylor på venstre og Solano på høyre. Kan ikke bli verre enn Carr eller Baba anyway. Håper Bernard ikke er langt unna..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #204 på: 03. Feb. 2007, 23:58 »
Fikk desverre ikke sett kampen fordi jeg har vært opptatt med noe revy-tull på skolen.

Hvordan klarte Onyewu seg? Spilte han spesielt bra, dårlig, eller midt på treet?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

djmattis

• Gjest
« Svar #205 på: 04. Feb. 2007, 00:52 »
Fikk desverre ikke sett kampen fordi jeg har vært opptatt med noe revy-tull på skolen.

Hvordan klarte Onyewu seg? Spilte han spesielt bra, dårlig, eller midt på treet?

han greide seg mere enn godkjent, stoppet viktige oppspill, takklet bra, agerte veldig profft.
er en av de som har fått best poeng på skysports, sto "promising debut"
det syns jeg forklarte veldig bra, for han ser virkelig ut til å bli en tilgang, stor, rask og takklingsdyktig.
jeg ble imponert hvertfall.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 04. Feb. 2007, 12:33 »
Det høres jo veldig bra ut. Det kan jo ikke bli verre enn det allerede er bak i forsvaret..  ::)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 04. Feb. 2007, 12:49 »
Det målet kom alt for sent :(

Å nei er det Sherlock holmes i huset??!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 04. Feb. 2007, 12:57 »
Men for å prøve å være litt seriøs igjen: er veldig skuffet over denne kampen.
Ikke bare taper vi, men da vi til tider er det beste laget (eller iallfall på høyde med hjemmelaget skal vi være strenge) så klarer vi ikke å settte de mest utrolige dobbeltsjanser. Ikke at vi skaper altfor mange store sjanser heller.
Og andre omgangen, ja den er helt forferdelig. Vi får da faen meg Fullham til å se ut som et Champions League lag utpå der. Meget skuffet!

Noen spillerkommentarer:
- Nykommeren vår (med vanskelig navn) klarte seg forholdsvis bra, håper han fortsetter sånn og ikke blir dratt ned i gjørma på nivået med for mange av de andre forsvarerne våre)
- Syns Martins jobber bra, nok en gang. Men blir nok litt for ensom helt der fremme
- Spørs om ikke Noby burde kommet inn før, eller spilt fra start? Flott assist til Martins' redusering.
- Vi savner helt klart Emre på midten (og dette kommer fra en som delvis har vært kritisk til Emre før i år)
- Håper Duff snart finner formen. Jobber og sliter mye, særlig i første omgang, men innsatsen hjelper så lite når det ikke blir noe særlig ut av det.
- Etter gårsdagens kamp er jeg faktisk så skuffet over Carr at jeg stiller spørsmålstegn ved om ikke Huntington burde spilt venstreback i stedet for Carr?

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #209 på: 04. Feb. 2007, 13:52 »
For en gangs skyld var jeg optimistisk før kampen og tippet 3-2 seier, det gikk rett i dass, så fra nå av er jeg negativ uansett hvordan ting går.
Nå har Newcastle klart å rote bort seks poeng mot middelmådigheten Fulham...Det er rett og slett flaut...
Trodde oppriktig laget var i ferd med å finne flyten, men seieren mot Villa var nok bare et blaff...
Det er på tide å sparke Roeder og inn med Felix Magath!!!