20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle 2-1 (SLUTT)  (Lest 44731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle 3.2
« Svar #45 på: 03. Feb. 2007, 14:28 »
Skal jeg trykke der det står Play under: Fulham-N'Castle? Men koster det ingenting? Jeg snakker om den streamen du la ut "Asbjørn"..

Ja det er bare  å trykke på Play. Det koster ingenting. Du må laste ned TVants først.

http://www.myp2p.eu/Programs/TVAnts.htm
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 03. Feb. 2007, 14:29 »
Du kan ikke mene at du håper på Bramble fra start? Det betyr selvmord å starte med han. Ellers er jeg enig i laget ditt. Taylor må spille sentralt bak. Man flytter ikke vår beste midstopper ut på venstreback.

Jeg synes Bramble på sitt beste er bedre enn Taylor! Taylor har erfaring med å spille back fra tidligere. Han er også langt bedre fotballspiller enn carr. Vil gjerne se Bramble ved siden av Gooch. Gooch oser av autoritet forhåpentligvis:)
Nei altså, Bramble på sitt beste for NUFC gjør like mye nytte for seg som en dau mus. Han har IKKE vært god for oss i det hele tatt. Helt håpløs er han! Det er jo Taylor som er sjefen i forsvaret nå! Slå meg med en fisk om jeg tar feil!

Bramble på sitt beste er god nok for landslaget.Dette har vært oppe i mediene tidligere. Da er han jo helt sjef! Desverre er han for ustabil. Men som sagt. Jeg vil ha Taylor på backen og bramble på banen. Grunnen er at Taylor har spilt back tidligere og er bedre enn carr. HAr tro på Gooch som sjef i midten!
Faen, er du alt full!!! John Terry, Rio Ferdinand og Woodgate er MYE bedre enn Bramble! Kan jo ikke sammenliknes engang. Men du, jeg gidder ikke å diskutere dette. Det blir rett og slett for dumt!!

Du har helt rett. har ikke sagt annet. De er mye bedre ja. Men merk: Bramble på sitt beste. Sier ikke at det skjer ofte, men han har det helt klart i seg. Bramble på sitt beste synes jeg er bedre enn Taylor. Han må bare konsentrere seg. Er ikke dette ett diskusjonsforum. Også sitter du her og gidder ikke å diskutere. Jeg ville ha byttet alle de du nevner mot bramble. helt klart. Men hva diskuterer du for egentlig. at taylor skal spille midtstopper og ikke back?? greit nok det. da vil du ha carr på backen eller huntington. Synes du disse to er bedre enn bramble?

Jeg vet i alle fall hva jeg synes. Huntington, Carr, Solano, Edgar og for den saks skyld BABAYARO er bedre enn feiten Bramble. Makan til konsentrasjonsproblemer og manglende fotballforståelse. Du kan ikke mene at han er bedre enn Steven Taylor på sitt beste. Det tror jeg er det latterligste jeg har hørt. Faktisk så latterlig, at jeg ikke engang kan vurdere å ta det seriøst. Håper i det minste det hele er ironi.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Feb. 2007, 14:33 »
Du kan ikke mene at du håper på Bramble fra start? Det betyr selvmord å starte med han. Ellers er jeg enig i laget ditt. Taylor må spille sentralt bak. Man flytter ikke vår beste midstopper ut på venstreback.

Jeg synes Bramble på sitt beste er bedre enn Taylor! Taylor har erfaring med å spille back fra tidligere. Han er også langt bedre fotballspiller enn carr. Vil gjerne se Bramble ved siden av Gooch. Gooch oser av autoritet forhåpentligvis:)
Nei altså, Bramble på sitt beste for NUFC gjør like mye nytte for seg som en dau mus. Han har IKKE vært god for oss i det hele tatt. Helt håpløs er han! Det er jo Taylor som er sjefen i forsvaret nå! Slå meg med en fisk om jeg tar feil!

Bramble på sitt beste er god nok for landslaget.Dette har vært oppe i mediene tidligere. Da er han jo helt sjef! Desverre er han for ustabil. Men som sagt. Jeg vil ha Taylor på backen og bramble på banen. Grunnen er at Taylor har spilt back tidligere og er bedre enn carr. HAr tro på Gooch som sjef i midten!
Faen, er du alt full!!! John Terry, Rio Ferdinand og Woodgate er MYE bedre enn Bramble! Kan jo ikke sammenliknes engang. Men du, jeg gidder ikke å diskutere dette. Det blir rett og slett for dumt!!

Du har helt rett. har ikke sagt annet. De er mye bedre ja. Men merk: Bramble på sitt beste. Sier ikke at det skjer ofte, men han har det helt klart i seg. Bramble på sitt beste synes jeg er bedre enn Taylor. Han må bare konsentrere seg. Er ikke dette ett diskusjonsforum. Også sitter du her og gidder ikke å diskutere. Jeg ville ha byttet alle de du nevner mot bramble. helt klart. Men hva diskuterer du for egentlig. at taylor skal spille midtstopper og ikke back?? greit nok det. da vil du ha carr på backen eller huntington. Synes du disse to er bedre enn bramble?

Jeg vet i alle fall hva jeg synes. Huntington, Carr, Solano, Edgar og for den saks skyld BABAYARO er bedre enn feiten Bramble. Makan til konsentrasjonsproblemer og manglende fotballforståelse. Du kan ikke mene at han er bedre enn Steven Taylor på sitt beste. Det tror jeg er det latterligste jeg har hørt. Faktisk så latterlig, at jeg ikke engang kan vurdere å ta det seriøst. Håper i det minste det hele er ironi.

merkelig at han er foretrukket foran huntington og edgar da. Baba er jo ikke klar til kampen. Om du synes huntigton og edgar er bedre så har du virkelig lite fotballforståelse. Eneste fordelen til edgar er jo at han er venstrebent. Men han er for usikker. Huntington kan jo ikke bidra med noe som helst offensivt. Du kan ikke mene at disse to er bedre enn titus. We got titus bramble, hes better than sol campbell . ola la la
Andreas Martins

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #48 på: 03. Feb. 2007, 14:33 »
Kan jeg se N'castle hver gang på den streamen hvis kampen ike går på TV da? Eller?

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 03. Feb. 2007, 14:35 »
Kan jeg se N'castle hver gang på den streamen hvis kampen ike går på TV da? Eller?

på den siden ligger som regel stream. men det kan være forskjellig program og som regel forskjellig link fra gang til gang. Kommer helt ann på kanalen som sender kampen
Andreas Martins

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #50 på: 03. Feb. 2007, 14:36 »

Ikke hver gang, men nokså ofte. Kanskje rundt 70% av gangene.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 03. Feb. 2007, 14:40 »
Det er flått! Så når jeg skal se på kampen må jeg trykke play, ved siden av Kanal 5?!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 03. Feb. 2007, 14:46 »
Ja, enkelt og greit.

MEN, da må du ha lastet ned programmet TVants et eller annet sted. Dette er også gratis.

Let her: http://www.google.no/search?hl=no&q=tvants%2Bfree%2Bdownload&btnG=Google-s%C3%B8k&meta=

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 03. Feb. 2007, 14:48 »
Ser Liverpool - Everton nå. Liverpool vært overlegne i første-omgang. Burde klare å putte i andre en eller annen gang. Tim Howard har vært meget god mellom Everton-stengene.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 03. Feb. 2007, 14:48 »
Asbjørn ga meg en link lenger opp på sida, det var gratis. Så har fått lastet det ned nå!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 03. Feb. 2007, 14:50 »
Det er bra. Da er det bare å nyte kampen, om den i det hele tatt skulle dukke opp. Så får vi håpe på brukbar kvalitet også.

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 03. Feb. 2007, 14:51 »
JA, er det ikke alltid den dukker opp? Men må jeg trykke på "PLAY" 15min før kampen starter!? Og ikke etter? For da får jeg ikke åpna den?
« Siste redigering: 03. Feb. 2007, 14:59 av Erlend »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 03. Feb. 2007, 14:54 »
Jeg vile heller hatt erik hoftun i midtforsvaret til bramble. Man kan ikke gå rundt og si at bramble på sitt beste er god nokk for england. Mannen spiller jo aldri på sitt beste, han spiller dritt hver kamp. Å nevne Bramble og landslag i samme setning burde vært straffbart. Og huntington sin teknikk og offensive kvaliteter er Ronaldinho i forhold til bramble sine klareringer som går rett opp i luften.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 03. Feb. 2007, 15:10 »
JA, er det ikke alltid den dukker opp? Men må jeg trykke på "PLAY" 15min før kampen starter!? Og ikke etter? For da får jeg ikke åpna den?

Du trenger ikke trykke på den 15 min før kampen. Trykk på den når som helst i løpet av kampen, du. Og hva er vitsen å trykke på play etter kampen? ;)

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #59 på: 03. Feb. 2007, 15:10 »
Laget:

-----------Harper--------------
Taylor-Bramble-Gooch-Carr
---Milner-Parker-Butt-Duff---
-------Martins-Dyer---------