20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #60 på: 22. Mai 2005, 21:53 »
Sitat
Fergie må handle billig

Får 20 millioner pund av Glazier

Fant den overskriften på dagbladet.no. Jaja, sammenlignet med oss har han jo mye penger. Men det er kanskje sånn at vi ha blitt bortskjemte, og vant med dårlige kjøp?
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 23. Mai 2005, 15:52 »
Nok et realistisk transfermål i dass!!

EVERTON are poised to make Scott Parker their second big signing of the summer.

The Blues are close to agreement with Chelsea over a proposed £6m transfer.

The player himself is keen to come to Goodison Park and the only sticking point could be negotiating his salary.

Parker was believed to have tripled his wages when he left Charlton Athletic for Stamford Bridge in January 2004.

David Moyes is keen to abolish the mega bucks pay deals which have crippled the club in recent years, but he is a huge admirer of the England midfielder and will seek to push a deal through this week.

Moyes was in Denmark last night casting his eye over a Brondby match, but was back in England today looking to add to last week's £3.5m capture of Simon Davies from Spurs.

The Blues remain confident of landing Parker and do not intend to stop their spending just yet.

Meanwhile, Davies was expected on Merseyside today to undergo a medical.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 23. Mai 2005, 15:56 »
Faen, dette likte jeg ikke. Parker blir en suksess i Everton . Det er jeg overbevist om. Men jeg synes kanskje £6 millioner var i det meste laget. HAdde tippet på £4-5 millioner. Han har gått skadet stort sett hele sesongen og trenger nok en del uker før han kommer i form.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 23. Mai 2005, 16:06 »
Men sommern er lang....Chelski betalte vel 120+millioner for Parker fra Charlton, å han var vel den midtbanespillern alle ville ha omtrent!

Tror Parker blir en hit så lenge han får spilletid! Men at han skal få det i Everton er irriterende...kunne godt sikra oss han jah

Bjørn - er sikra
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 23. Mai 2005, 16:12 »
Sitat fra: "Bjørn"
Men sommern er lang....Chelski betalte vel 120+millioner for Parker fra Charlton, å han var vel den midtbanespillern alle ville ha omtrent!

Tror Parker blir en hit så lenge han får spilletid! Men at han skal få det i Everton er irriterende...kunne godt sikra oss han jah

Bjørn - er sikra

La oss håpe Emre kommer. Han er ihvertfall øverst på min liste, sammens med Andrade og Owen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 23. Mai 2005, 16:12 »
Everton kjøper jo meget lurt. Er sikker på at Parker overgangen er ikke er 6mill.kontant. Sikkert noe mnd.lige avdrag på handelen!!

Nei, nå vil jeg se noen knallspillere som er linka til Newcastle igjen! Begynner å bli litt stressa!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 23. Mai 2005, 16:13 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Everton kjøper jo meget lurt. Er sikker på at Parker overgangen er ikke er 6mill.kontant. Sikkert noe mnd.lige avdrag på.

Nei, nå vil jeg se noen knallspillere som er linka til Newcastle igjen! Begynner å bli litt stressa!!!

Jeg er faktisk dritt lei all linkingen. Jeg vil ha knall spillere som skriver under, og ikke alt dette media pisset.

Asbjørn som er litt furten på at Parker signet for Everton.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #67 på: 23. Mai 2005, 19:05 »
Nå er også Seitaridis klar for Dynamo Moskva. Prislapp €10 mill.... Så da kan vi glemme ham.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 23. Mai 2005, 19:26 »
Sitat fra: "Nordin"
Nå er også Seitaridis klar for Dynamo Moskva. Prislapp ?10 mill.... Så da kan vi glemme ham.

Rublene til Roman styrer vel Dynamo Moskva også, så er ikke overasket. At Seitaridis går fra Porto til denne klubben sier vel det meste om spilleren. At han er glad i penger er det vel liten tvil om.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 23. Mai 2005, 19:31 »
E det ikkje CSA Moskva då eller e det samme lag som Dynamo bare forkortelse!Han styrer hvertfall CSKA eller,der han har hentet Jarosik og andre talenter!Så låner jo han og ut spillerne som ikkje er gode nok for Chelsea til det laget!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 23. Mai 2005, 19:33 »
Sitat fra: "Leslie"
E det ikkje CSA Moskva då eller e det samme lag som Dynamo bare forkortelse!Han styrer hvertfall CSKA eller,der han har hentet Jarosik og andre talenter!Så låner jo han og ut spillerne som ikkje er gode nok for Chelsea til det laget!

Du har sikkert rett. Klarer ikke holde orden på alle disse Moskva lagene :-)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 23. Mai 2005, 23:32 »
Parker er altså ikke klar for Everton ifølge seriøse Independent. Det er fortsatt håp :-)

Chelsea do not believe the player will go to Goodison, although they admit Everton are making a bid. It is also believed Tottenham Hotspur, Aston Villa, Birmingham City and possibly Newcastle United are interested in Parker.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 23. Mai 2005, 23:37 »
La oss håpe.. Kunne tenkt meg Parker til Newcastle..

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. Mai 2005, 11:42 »
Fant en bra notis på Newcastle.no

Bosnian connection

Finally, 28-year-old attacking midfielder Almir Cosic has left Bosnia-Herzegovnian outfit NK Željeznicar to move to third division Leiknir, who are based in Fáskrúdsfjördur on Iceland's east coast. According to Željeznicar, Cosic rejected interest from English team Newcastle United FC to sign a one-year deal with Leiknir, whose Bosnia-Herzegovnian contingent now numbers four.

Taken off uefa.com

Er det slike spillere Souness ønsker seg??

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 24. Mai 2005, 12:37 »
"third division Leiknir"

Hadde sikkert vært et kupp!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "