20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37401 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #75 på: 24. Mai 2005, 13:09 »
Trippel kjøp?

Skrevet av Asbjørn, 24 Mai 05

Lokal avisen The Journal linker Newcastle idag til Boa Morte, Robbie Keane og Louis Saha. De to førstnevnte har vært linket til Newcastle en periode, men Manchester Uniteds Louis Saha er et nytt navn avisen drar fram.

Boa Morte var en spiller Souness prøvde å hente i januar, men Fulham nektet å selge midt i sesongen. Istedet kom Fulham med et nytt kontraktsforslag, som 27-åringen skrev under på. Den nye kontrakten innholder en klausul om at portugiseren kan forlate Fulham, om et bud på £3,5 millioner eller mer skulle dukke opp.

Liverpool skal også være interesserte i portugiseren.

Boa Morte står med 8 premier league mål, og 8 assist denne sesongen. Ifjor scoret han 9 premier league mål, og 4 assist. Midtbanespilleren skal erstatte Laurent Robert, som vil forsvinne fra Newcastle om det kommer kjøpere på banen i løpet av sommeren.

Robbie Keane kommer imorgen hjem fra ferie, og det ventes at iren har tatt et valg om sin framtid de dagene han har vært borte. Både Newcastle og Everton skal stå klare med bud, for å sikre seg spissen som har scoret 11 premier league mål (6 assist)denne sesongen. Dette er like mange mål som Manchester Uniteds Wayne Rooney, med 800 minutters mindre spilletid.

Given, O`brien og hans gode venn Carr tror ifølge avisen at Keane vil velge Newcastle. Keane skal ha fortalt venner, at det vil være en drøm å spille med Shearer i hans siste sesong som spiller.

Saha har hatt et skademareritt, etter £12 millioners overgangen til Manchester United. Charlton har allerede blitt linket til franskmannen, men Newcastle skal også være interessert i Saha. Skulle Manchester klubben bestemme seg for å selge denne sommeren, kommer de til å selge med et stort tap. Saha står kun med 1 scoring denne sesongen, etter 14 kamper (kun 7 fra start).
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #76 på: 24. Mai 2005, 13:30 »
Noen som kan fortelle mer om Sahas skadeproblemer inneværende sesong? Jeg vil ikke ha en som bare ligger hos "søster Turid". Hvilke skader har han hatt, og hva er sannsynligheten for at han beholder de skadene?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 24. Mai 2005, 14:14 »
Newcastle fansen vil ha Owen. Nå gjenstår det å se om Shepherd kan gi det fansen vil ha, som han maser om hele tiden. Nå vil vi ha handling Shepherd, og ikke bare ord. Jeg tror faktisk vi har pengene til å handle Owen pluss 5-6 kvalitetsspillere til.

Link
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 24. Mai 2005, 14:15 »
Saha kan bli en hit, han er strålende når han er i toppform, selvom jeg heller ville hatt Alan Smith, han jobber som en traktor hele kampen, skikkelig innsats i den karen..Men så lenge Saha holder seg skadefri kunne det vært et bra kjøp av Souness, men det er akkurat det som er det store faremomentet, skadene. Det har vi jo sett mange ganger før at "søster Turid" får mye å gjøre...
Men er det noen som vet om Saha var like mye skada når han var i Fulham, eller om det er fordi Andy "First touch like a tackle" Rooney som har vært uheldig på trening...

Robbie Keane har jeg blitt overtalt/fått mange gode argumenter for et kjøp av han her på forumet, å dersom det stemmer at han veldig gjerne vil spille med Shearer er det jo kjempepositivt!
Det kan kanskje åsså passe under den "Spillere til Newcastle"-tråden, at Shearer er et trekkplaster for andre spillere..men nok om det!

Noen må erstatte vår alles kjære franskmann, og da kan fort Boa Morte bli mannen for anledningen, selvom jeg ærlig må innrømme at jeg ikke har fulgt så godt med på han i år...men shit la gå. Er han så god som folk skal ha det til, så gir veffal jeg grønnt lys her åsså!

Men må likevel innrømme at Scott Parker hadde vært gull å få på midtbanen, men siden Everton er ute etter de samme spillerne som oss, så skjer vel ikke det siden Everton skal ut i CL-kvalik neste høst, så da får være nye kjøp hjelpe "gamlegutta" til en bedre plass neste år, slik at spillere som Scott Parker vil komme til oss!

Btw: Rubel Roman eier CSKA Moskva....vinneren av UEFA cupen i år. Etter en del spillerkjøp gjort av Roman...har btw Autografen til Abramovtich i kampprogrammet for kampen mot Chelsea i fjor tror jeg...fikk det av en av talentspeiderne for Liverpool når jeg var i Liverpool i fjor...så det så! :P

Bjørn - mmmmm, søster Turid!! :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 24. Mai 2005, 14:48 »
Sitat fra: "Bjørn"
Bjørn - mmmmm, søster Turid!! :)

Hehe. Godt du ikke har sett søster Turid. Er en lengre historie å måtte fortelle om henne. Men jeg tror det er det grelleste kvinnemennesket jeg noengang har sett i hele mitt liv. Jeg stopper her, for dette var veldig off-topic.

PS! Kjenner dere noen som har hatt førstegangstjeneste i Fredrikstad kan dere jo spørre dem.
Toon, Toon,
Black and white army

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 24. Mai 2005, 16:42 »
Boa Morte, Keane og Saha? Jaja, måtte vi sparke Souness fort som bare juling. Vi er i ferd med å selge og kjøpe oss til en middelfarer!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 24. Mai 2005, 16:42 »
Robbie Keane og Luis Boa Morte er spillere jeg vil ha til klubben. Hadde vært strålende!  :D

Jeg mener også at Souness må få opp øynene for spillere som Johann Vogel, Nicolas Burdisso og Ji Sung Park  :!:
ignert Morten.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 24. Mai 2005, 16:44 »
Sitat fra: "Mushans"
Boa Morte, Keane og Saha? Jaja, måtte vi sparke Souness fort som bare juling. Vi er i ferd med å selge og kjøpe oss til en middelfarer!

Vi kan vel ikke selge oss til noe vi allerede er?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 24. Mai 2005, 16:44 »
Burdisso er vel et av de støste "forsvarstalentene" i Europa og med Souness kan vi se langt etter klassespillere fra de store seriene.. Hvem går fra Inter til et Newcastle som ente på 14. plass...

Mushans som drømmer om Emre...
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 24. Mai 2005, 16:46 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Vi kan vel ikke selge oss til noe vi allerede er?

01\02: 4. plass (Robson)
02\03: 3. plass (Robson)
03\04: 5. plass (Robson)
04\05: 14. plass (Souness)

Vi var vel ikke en middelfarer når Souness kom...

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 24. Mai 2005, 16:51 »
Burdisso har passert 20 år for lenge siden.. og sliter benken i Inter. Han kan vel muligens være interessert i førstelagsspill og nye muligheter? Men at det blir Newcastle har jeg uansett ikke tro på. God spiller ihvertfall!
ignert Morten.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 24. Mai 2005, 17:21 »
Klart Burdisso er en god spiller! Inter har også en joguslav som jeg gjerne hadde sett i Newcastle men Sinisa med sine 36 år begynner nok å bli for gammel=)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 24. Mai 2005, 17:51 »

01\02: 4. plass (Robson)
02\03: 3. plass (Robson)
03\04: 5. plass (Robson)
04\05: 14. plass (Souness)

Vi var vel ikke en middelfarer når Souness kom...

Du snakket om at vi var i ferd med å selge oss til en middelfarer. Det er vi allerede, siden vi fikk en 14 plass.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 24. Mai 2005, 22:10 »
Når Souness kom var vi intet middelmådig lag. Men nå er vi det, og vi er i ferd med å selge og kjøpe oss til posisjonen som bunnlag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 25. Mai 2005, 13:22 »
NEWCASTLE look like missing out on Scott Parker after Everton last night confirmed they had opened talks with the Chelsea midfielder.

Link
Toon, Toon,
Black and white army