20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva mener dere er realistiske transfermål?  (Lest 37493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hva mener dere er realistiske transfermål?
« Svar #45 på: 21. Mai 2005, 20:49 »
Nå er det slik at vi ikke kan ønske oss hva som helst av spillere. Vi må diskutere rundt de spillerne som er aktuelle for oss. Det er ihvertfall de diskusjonene jeg mener er mest spennende. Å diskutere om vi skal kjøpe Henry blir for dumt.
Toon, Toon,
Black and white army

djmattis

• Gjest
« Svar #46 på: 21. Mai 2005, 21:22 »
jeg er med deg mack men seriøst det er bare kjipt at det er samma diskusjon i 14 ulike tråder, sier bare de samma sakene hver gang...
det blir for kjedelig og skal jeg være ærlig har jeg begynnt og synes det er kjedelig og komme innom her for tiden faktiskt...
sikkert pga at srien er slut og sesongen og sånn, er jo ikke mye positivt å snakke om liksom men samtidig synes jeg det er for mye løs prat som bare blir flatt å snakke om...
et nytt kjøp bør vell få ting igang igjen...

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Mai 2005, 21:25 »
Det har vel blitt noen tråder for mye om hvilke ligaer som er best og så videre, men etterhvert som ryktene og kjøpene blir mer et faktum vil nok diskusjonene ta seg opp. Bra vi har noe å diskutere i mellomtiden. Men hva mener du er realistiske spillerkjøp?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 21. Mai 2005, 23:16 »
Sitat fra: "Mack"
Nå er det slik at vi ikke kan ønske oss hva som helst av spillere. Vi må diskutere rundt de spillerne som er aktuelle for oss. Det er ihvertfall de diskusjonene jeg mener er mest spennende. Å diskutere om vi skal kjøpe Henry blir for dumt.

Ja virker som enkelte lever i en FM verden som overhodet ikke er realistisk. Hva er artig med å spekulere i Ronaldo, Gattuso og Del Piero til Newcastle når selv en 4 åring skjønner at det ikke skjer?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #49 på: 21. Mai 2005, 23:20 »
Sitat fra: "djmattis"

jeg er drit lei all denne spekuleringen rundt middelsklasse spillere, ihvertfall når det er 50 tråder rundt samma diskusjon...
tror modène må bli strengere rundt siden for jeg synes det begynner bli kjedelig å være her for tiden.
dårlige resultater, sesongen er slutt, ett eller annet må det være..

for mye fylle prat noen ganger...

Skjønner ikke hva du mener her. Er det noe spesielt du sikter til? Forumet er bedre enn noen gang, besøkstallene det samme. Selv synes jeg også at kvaliteten er langt høyere her enn i "Stalingrad". Mulig det bare er jeg som ser feil eller oppfatter alt litt annerledes?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. Mai 2005, 01:12 »
Nå har vi kvittet oss med Kluivert og Hughes. Robert, Bellamy, Butt og Viana har vel heller ikke noe stor fremtid på St. James`. Jeg tror også at Bowyer forlater oss på grunn av at Fat Fred ikke kan godta episoden med Dyer. Altså 7 spillere ut døren. Det hadde ikke gjort meg stort om O`Brien, Elliott, Ambrose, Faye og Ameobi hadde forlatt skuten heller...

Jeg mener vi trenger: ny høgreback, ny stopper, ny venstreback, to nye venstremidtbane spillere, tre nye sentralmidtbane spillere, ny høgremidtbane, tre nye spisser og en joker.

Keeperplassen er sikret om Given velger å bli på Tyneside med den evige reserven Steve Harper i bakgrunnen..

Given

Høgrebacken er den samme som jeg ville ha foran forrige sesong. Miguel fra seriemesterne i Portugal, Benfica, imponerte stort under Euro 2004 og har imponert meg i tre kampene jeg har sett Benfica denne sesongen. Har 21 kamper, alle fra start, for Benfica denne sesongen og laget 2 mål. Har ikke pådratt seg et eneste gult og det er oppsiktvekkende fra en backposisjon.

Høgreback: Miguel £5m

Alternativ: Hinkel(Stuttgart),Ramos(Sevilla), Panucci(Roma)

Stopperen er en spiller som ble linket til Tyneside i januar. Samuel Kuffour er en klassestopper som har kommet i skyggen til brasilianske Lucio i mektige Bayern Munchen. Et kjempekjøp om vi kan få lurt den kortvokste midtstopperen(178cm) til St. James`. Souness skal ikke vare imponert av 28-årige Kuffour, men vi får håpe at han ser forbi sin egen elendighet å kjøper Sammy!

Stopper: Kuffour £0m

Alternativ: Andrade(Deportivo), Woodgate(Real Madrid), Perea(Atletico Madrid), Cris(Lyon), Chivu(Roma)

Venstrebacken vi hadde halve sesongen er nok i klasse med Galles, Cole og Henize. Derfor vil jeg tilgi Bernard å gi han ny tillit i klubben. En av de beste offenisve backene i ligan, og med han og Miguel hadde vi nok kunne fått en ekstra streng å spille på i det offensive spillet.

Venstreback: Bernard £0m

Alternativ: Del Horno(Atletico Bilbao), Placente (Leverkusen)

Med disse kjøpene ser forvaret slik ut: Miguel, Boumsong, Kuffour, Bernard med Carr, Taylor, Bramble og Babayaro som back-up. Ut Hughes, O`Brien og Elliott som ikke hadde vært annet stallfyll...

Miguel, Boumsong, Kuffour, Bernard

Venstrekanten har vært Newcastle sterkeste kort når vi har hatt suksess de siste årene. Franskmenne Ginola og Robert har vært fantastiske i den svarte og hvite drakten, men epoken Laurent Robert er nok dessverre over på Tyneside. Synd, men sant.. Jeg begynner med back-up`n som jeg mener vi ikke har på i denne posisjonen. Magne Hoseth blir min mann. Ung, bra teknikk, fin fart og nese for mål. Ser ikke hvordan Magne Mus står noe tilbake for Gamst Pedersen og Riise som har tatt Premier Leauge med storm. Faktisk ser jeg potensialet i Hoseth som større. £2m får holde for den moteriktige nordmøringen.
Den andre venstrekanten vil jeg hente fra Udinese. Marek Jankulovski har imponert stort i Serie A de siste sesongene, og vil være en mann til å ta over etter Robert. Litt annen spiller type med klart bedre defensive kvaliteter, men har et driv og teknikk til å kunne utfordre. Wolfsburgs Petrov kom til kort, men er et fullt godt alternativ til Jankulovski.

Venstrekant: Hoseth £2m, Jankulovski £6m

Alternativ: Petrov(Wolfsburg)

Med Butt og Bowyer ut denne sommeren trenger JJ tre nye partnere på midtbane. Emre fra Inter er den første som skal inn. Fantastisk spiller i ypperste verdensklasse. Blir hjernen bak det offensive spillet noe vi har manglet i hele år. Leverkusens stjernespiller Alexander Hleb blir den andre spilleren jeg vil ha inn sentralt for Newcastle. Hviterusseren er ballsikker som få, har blendende teknikk og et overblikk som overgår de aller fleste. Med to offensive midtbanespillere trenger vi en som stablisere midtbanen. Ingen i verden går denne jobben bedre enn PSVs Cocu (med Makalele fra Chelsea på en verdig andre plass), men han blir nok vanskelig å kjøpe ut. Essien på Lyon er en spiller som hadde passet godt inn, men han blir nok for dyr og vil nok diverre ikke engang vurdere en overgang til Newcastle. Pengene mine endre på sliteren Dacourt på Roma. Han er billig, har erfaring fra Premier Leauge, men har ikke vært i toppform denne sesongen. Satser alikevel på at han kunne ha gjort en fin jobb for Souness.

Sentral midtbane: Emre £5m, Hleb £8m, Dacourt £1m

Alternativ: Pizzaro(Udinese), Cocu(PSV), Essien(Lyon), Riquelme(Barcelona), Montolivo(Atalanta)

Dyer blir nok andre valget på høgrekant om jeg får inn min kandidat. Jeg vil ha inn en gammel ringrev som er ingen andre enn Luis Figo. Blir gratis til sommeren, men kommer til å kreve mye dollars i lønn. Blir en hit på St. James`!

Høgrekant: Figo £0m

Alternativ: Wright-Phillips(Man City), Mancini(Roma)

En midtbane bestående av Jankulovski på venstre, Emre og Hleb sentralt og Figo helt ute med krittmerket på høgresiden ville ha tilført Newcastle ballsikkerhet, overblikk, fart og teknikk som hadde overgått alle midtbaner i England. Hoseth, Jenas, Dacourt og Dyer i back-up. Milner som stallfyll. Ut Bowyer, Butt, Robert, Viana, Faye og Ambrose UT!

Jankulovski, Emre, Hleb, Figo

Jeg føler at undertegnende har funnet det perfekte spissparet i Farfan på PSV og Kevin Kuranyi fra Stuttgart. To unge spillere med hele fotballverden fremfor seg! Farfan med ekstreme ferdigheter gjennom et voldsomt ryk og høy toppfart. Kuranyi minner om Shearer. Sterk med mann i rygg, livsfarlig på innlegg og målteften. Har også farten som Shearer hadde før han ble skadet. Siden de to andre kommer til å koste flesk blir min 3. spiss Besiktas toppscorer John Carew. En spiller som er vant med å sitte på benken, men har også kvaliteter som kan gjøre han en hit i Premier Leauge.

Spisser: Farfan £8m, Kuranyi £10m, Carew £3m

Alternativer: Anelka (Fenerbache), Babtista(Sevilla), Montella(Roma), Berbatov(Leverkusen), Martins(Inter)

Farfan og Kuranyi hadde dannet et ungt spisspar som ville blitt farlig både på hjemme og bortebane med sine kvaliteter. Ingen er spesielt gode på lange baller, men med Shearer og Carew på benken kan vi lett gå over til å spille en mer direkte stil. Midtbanen gjør at vi også kan spille oss mye mer igjennom den lagdelen enn hva dagens Newcastle lag er i stand til å gjøre.. Ut Ameobi, Bellamy og Kluivert..

Farfar, Kuranyi

Min joker blir verdens og europasbeste spiller i 99, Rivaldo. Spiller for Olympiakos og har vist denne sesongen at han enda vet hvor målet står. Blir min 24 mann i stallen.

Joker: Rivaldo £0.5m

Gir denne stallen:

Given(Harper)

Miguel(Carr), Boumsong(Taylor), Kuffour(Bramble), Bernard(Babayaro)

Jankulovski(Hoseth), Emre(Jenas), Hleb(Dacourt), Figo(Dyer, Milner)

(Rivaldo)

Farfar(Carew), Kuranyi(Shearer)

Inn: Miguel(£5m), Kuffour(£0m), Bernard(£0m), Jankulovski(£6m), Hoseth(£2m), Emre(£5m), Hleb(£8m), Dacourt(£1m), Figo(£0m), Farfan(£8m), Kuranyi(£10m og Carew(£3m)..

Ut: Hughes £1m, Robert £1m, Bellamy £4m, Butt £1m, Viana £4m, Bowyer £2m, O`Brien £2m, Elliott £0m, Amborse £2m, Faye £1m, Ameobi £4m og Kluivert £0m.

Med kjøp på £48m og salg for £22m måtte altså Fat Fred lagt ut £26m for å få mitt "realistiske" prosjekt i havn.. Vi brude i alle fall havnet i Champions Leauge de neste 3 årene da, så det første vi måtte gjøre var å sparke Souness;)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. Mai 2005, 01:58 »
Baros skal være solgt, men hvilken klubb det er kommer ikke fram før etter CL finalen.

Kan det være Newcastle eller kanskje Valencia?

Baros hadde vært en grei spiller å fått til Newcastle, men han har en tendens til å titte for mye ned på ballen og dermed får han ikke med seg hvor medspillerene er på banen. Dette er noe som kan og bør forbedres.

Souness liker jo å handle fra sine gamle klubber.

"But I am focused on Liverpool and I have still got a contract here for one month, so we'll sort it out after the final."

Fra den offisielle hjemmesiden....
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 22. Mai 2005, 02:28 »
Meget bra innlegg, Mushans. Jeg er enig med deg i det aller meste. Enig i alt for mye faktisk, for spillerene du nevner er virkelig gode og spennende. Det som er så trist er at hele startelleveren din er uten en eneste britisk spiller! Vi kan like gjerne begynne å spille kampene våre i Paris eller Amsterdam slik at alle utlendingene får like kort vei når de skal hjem til familiene sine i ferien. Et par ting jeg vil kommentere...

Sitat
Det hadde ikke gjort meg stort om O`Brien, Elliott, Ambrose, Faye og Ameobi hadde forlatt skuten heller...

Helt enig... Ingen av disse er gode nok. OB og Elliott bør forlate så snart som mulig, mens Ameobi er en selvskreven "OUT" i sommer. Tviler dessverre på at både Faye og Butt forlater, selv om det absolutt hadde vært å foretrekke. Ambrose har jeg litt troa på, men han er ikke god nok hvis vi skal handle inn kraftig i sommer.

Given er selvskreven som keeper.
Harper som backup.

Høyreback - Miguel - enig
Venstreback - Bernard - enig

Alternativene du har satt opp på backene er alt for dyre. De må vi nok se langt etter.

Midtstopper - Kuffour - enig

Alternativene på midtstopperplassen er også meget urealistiske, men Kuffour har jeg stor tro på at vi skal klare å hente.

Bernard - Boumsong - Bramble - Miguel

Total kostnad: £1 mill
Ut: Hughes, OB, Elliott = £2 mill

Med Kuffour, Taylor og Carr som backups. Jeg mener Bramble er bedre enn Kuffour, selv om begge der gode stoppere. Samuel er som du sier ganske lav og er ikke særlig god på hodet. Boumsong er en kriger han også, men heller ikke han har sin styrke på hodet. Bramble er derimot både høy og kraftig, og følgelig meget god på hodet. Vi kan ikke ha to stoppere som ikke er spesielt gode i duellspillet i lufta.

Venstre midtbane - Hoseth - litt uenig

Hoseth er en spennende spiller, men jeg tror ikke han ville tatt PL med storm for å si det slik. Ikke mer enn en squad player - maks. Jankulovski ville vært meget bra, men med tanke på prisen ville jeg heller slått til og kjøpt M.Petrov fra Wolfsburg. Han er både rask, teknisk og kan slå gode innlegg. Tror ikke han vil koste mer enn £4 mill.

Sentral midtbane - Emre - enig

Emre er en fantastisk spiller jeg ber til gud (og Souness) om at vi henter. £5 mill for en spiller av Emres kaliber er rett og slett et kupp.

Sentral midtbane 2 - Hleb uenig

Hleb er som du sier en meget bra spiller, men han er både veldig dyr og også ettertraktet av langt mer attraktive klubber enn Newcastle. Arsenal og Bayern ryktes å være interessert i hviterusseren. Her mener jeg heller vi burde snappe opp Scott Parker fra Chelsea på billigsalg. Han er både engelsk, har PL-erfaring, er billig og besitter også en god del kvaliteter. £4 mill?

Hvis vi henter inn Parker trenger vi ikke Dacourt, men det var ikke noe dårlig forslag.

Høyreving - Figo - uenig

Selv om Figo eventuelt kommer gratis, vil han tappe klubben for penger i form av lønn. Jeg mener at vi ikke trenger en ny venstrekant. Selv om Dyer passer best sentralt og ikke kan slå innlegg, mener jeg han har vist at han faktisk klarer å spille bra på høyrevingen. Ellers har jeg plutselig fått troa på Milner etter den gode sesongavslutningen. Tror han kan blomstre mer og mer etter hvert.

Petrov - Parker - Emre - Dyer

Total kostnad: 4+4+5=£13mill
Ut: Butt, Faye, Ambrose, Viana og Robert = £10 mill

Med Milner, N'Zogbia og Jenas som backups.

Spiss - Farfan - Uenig

Farfan har virkelig imponert for PSV. Nederlenderene har lykkes til de grader i sommersigningene da de hentet Beasley og Farfan. Jeg mener alikevel at vi bør kjøpe britisk på spissplassen for å unngå å bli et rent utlendingslag. Jeg tenker selvfølgelig på Robbie Keane, som jeg tror vil passe godt inn i Newcastle sammen med Shearer eller en annen kraftig og målfarlig spiss. Keane vil også bli mye billigere enn Farfan. Owen og Nihat er også alternativer, men de vil bli meget dyre.

Spiss 2 - Kuranyi - delvis enig

Kuranyi er for all del en klassespiss, men det er nettopp dette som gjør han urealistisk for Newcastle. Kevin forlater ganske sikkert Stuttgart i sommer ettersom de rotet bort CL-plassen i dag. Jeg vil tippe han går til Bayern eller Real Madrid. Dessuten vil han bli meget dyr. Skal ikke se bort i fra at Stuttgart klarer å få bortimot £15 mill for ham. Han har gjort det bra for Tyskland under Klinsmann.

Hva med Marek Mintal på Nurnberg? Toppscorer i Bundesliga med 23 mål på 33 kamper. Slå den! Aner ikke hva prisen eventuelt vil bli, men jeg føler meg sikker på at Mintal forlater Nurnberg. Han er alt for god for klubben. Han blir nok billigere enn Kuranyi.

Spiss 3 - Carew enig

Carew er jeg faktisk positiv til å hente. Han kan bli en fin spiller å ha i bakhånd. Hvis Keane eller Mintal blir skadet eller suspendert har vi bare Ameobi og Shearer i bakhånd. Det holder ikke.

Mintal - Keane

Kostnad: 8+5+3= £16 mill
Ut: Paddy, Bellamy og Ameobi = £8 mill

Med Shearer og Carew i bakhånd.

Da vil laget bli seende slik ut:

Keane - Mintal
Petrov - Parker - Emre - Dyer
Bernard - Bramble - Kuffour - Miguel
Given

Disse spillerene er også i troppen: Harper, Carr, Taylor, Kuffour, Ramage, Jenas, N'Zogbia, Milner, Carew, Shearer.

Totale kostnader: £30 mill
Totale inntekter: £20 mill
Differanse: -£10 mill

Dette har Shepherd uttalt at Souness vil få til spillerkjøp foruten inntektene fra spillersalg, så det går akkurat opp. Prisene på spillerene jeg (Mushans) nevner kan dog alltid diskuteres selvfølgelig. Dette hadde jeg gjort hvis jeg var manager i NUFC.

Noreng

• Gjest
« Svar #53 på: 22. Mai 2005, 09:21 »
Meget bra lag, Nordin.... Supert...
Med det laget vinner Newcastle garantert Intertoto, 4-3 plass i PL.. Seier i UEFA.... LANGT i Carling og FA

PS: Shearer for Minatal  :?  :?

Keane og Shearer

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. Mai 2005, 10:41 »
Sitat fra: "Nordin"

Skjønner ikke hva du mener her. Er det noe spesielt du sikter til? Forumet er bedre enn noen gang, besøkstallene det samme. Selv synes jeg også at kvaliteten er langt høyere her enn i "Stalingrad". Mulig det bare er jeg som ser feil eller oppfatter alt litt annerledes?

Haha. Stalingrad. Jo, det er langt bedre kvalitet her enn på det andre forumet der off-topic står i høysetet, og jeg synes dette forumet holder høy kvalitet. Ikke bare i forhold til det andre, men generelt sett høy kvalitet når man sammenligner med andre norske fotballforum.

Sitat fra: "Asbjørn"

Baros hadde vært en grei spiller å fått til Newcastle, men han har en tendens til å titte for mye ned på ballen og dermed får han ikke med seg hvor medspillerene er på banen. Dette er noe som kan og bør forbedres.

Baros er god, men han har foreløpig ikke tatt PL med storm. Han er noe for egoistisk, og etter juletider så har han knapt scoret mål for Liverpool. Med 1 år igjen av kontrakten og ikke Benitez sin beste kamerat så er han klar til å forlate Anfield. Ryktene går om at Valencia skal betale £ 7 - 8 M, noe som er en del penger. Baros har talentet, men må bli mer effektiv. Da har man en spiss som absolutt er i verdensklasse.

Det har vel blitt noen tråder for mye om hvilke ligaer som er best og så videre, men etterhvert som ryktene og kjøpene blir mer et faktum vil nok diskusjonene ta seg opp. Bra vi har noe å diskutere i mellomtiden. Men hva mener du er realistiske spillerkjøp?

Realistiske spillerkjøp. Ikke de på den øverste hylle, dessverre. Jeg tror Newcastle i første rekke må konsentrere seg om å handle inn billige spillere som har vist at de holder et høyt nivå i Premier League. Scott Parker på Chelsea hadde vært en glimrende tilvekst, og ikke urealistisk ettersom han er langt unna fast plass på Stamford Bridge. Han blir heller ikke avskrekkende dyr, og alle som så han i Charlton vet at denne mannen er god.

Vi har tidligere her på forumet vært inne på det å handle fra Chelsea, noe som jeg mener bør vurderes. Får man Gallas, Parker, Huth eller Gudjohnsen for en billig penge må man slå til. Ikke alle er like realistiske kanskje, men en skal ikke se bort i fra at enkelte blir skyvd lenger bak i køen etter sommerens handlefest i Nord-London. Det gjenstår å se hvor mange nye fjes russeren besørger, så kan det hende at enkelte blir tilgjengelige. Det er i alle fall langt sikrere å handle spillere som man vet har gjort det bra i PL, framfor å handle inn mye utenlandsk. Det siste kan være en vei til suksess, men faremomentet at spilleren ikke passer inn er større, og man risikerer å kaste penger ut av vinduet.

Ellers så er jeg imot å stille med en ellever uten briter.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. Mai 2005, 13:53 »
Meget bra innlegg av både mushans og Nordin. Alltid artig å lese hva slags spillere medsupporterene vil ha til klubben.

Jeg la merke til en ting Nordin. Du skrev at Shepherd har nevnt at Souness får £10 millioner til spillerkjøp, pluss eventuelle salg.

Stemmer det?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. Mai 2005, 13:54 »
Jeg mener å ha lest det, ja. Er faktisk ganske sikker på det, men hukser ikke hvor i farten. Skal se om jeg klarer å leite opp en link senere.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Mai 2005, 14:15 »
Joda, det stemmer. Souness skulle få £10 mill pluss det han fikk fra spillersalg. Personlig mener jeg det var et minimum, et slags minstebeløp for å kunne bygge opp noe igjen. Problemet er at jeg tror Souness ikke er den rette til å gjøre dette.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 22. Mai 2005, 14:30 »
Joda, det stemmer. Souness skulle få £10 mill pluss det han fikk fra spillersalg. Personlig mener jeg det var et minimum, et slags minstebeløp for å kunne bygge opp noe igjen. Problemet er at jeg tror Souness ikke er den rette til å gjøre dette.

Det synes jeg var lite penger, når man vet at det er £3 millioner igjen fra Woodgate salget. I tillegg lanseres en ny hjemmedrakt i år som vil gi ekstra penger i kassen. Newcastle har også fått £1 millioner av Celtic for låneavtalen med Bellamy.

Hadde ventet meg minst £20 millioner, pluss eventuelle salg. Vi la tross alt inn et bud på £25 millioner på Rooney i sommer. I tillegg har Newcastle solgt for £19,8 millioner de siste to sesongene, mens de  har handlet for kun £19 millioner. Altså har ikke klubben brukt en eneste krone på spillerkjøp på to sesonger.

Tragisk

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 22. Mai 2005, 15:53 »
Sitter med samme følelsen som deg, Asbjørn. Shepherd skryter liksom av hvor mye penger han vil gi til Souness, og så er det egentlig mye mindre enn hva det burde vært. Det burde vært mer penger, og det burde vært en annen manager som skulle forvalte de pengene.
Toon, Toon,
Black and white army