20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Carew til Newcastle  (Lest 18134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
John Carew til Newcastle
« Svar #45 på: 12. Jan. 2007, 18:43 »
Høyere kvalitet enn Owen, Martins og Sibbe? Og dere kommer opp med Carew?

Please si jeg misforstod nå!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
John Carew til Newcastle
« Svar #46 på: 12. Jan. 2007, 18:45 »
Ikke høyere kvalitet enn Martins og Owen, men et verdenshav bedre enn Sibierski, Ameobi og Luque.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #47 på: 12. Jan. 2007, 18:46 »
forsterkning i bredden var det jeg mente..ikke forsterkning som bedre enn Martins og Owen..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #48 på: 12. Jan. 2007, 18:50 »
Å Jesus. Tilgi dem, de vet ikke hva de gjør.

Du mener ikke helt seriøst at Carew, er "ett hav bedre" enn Sibbe og Luque?

Gutt, les litt. Undersøk litt. Se litt. Bare ikke gjør det på norske sports-sider. Der blir man matet inn med propaganda for norske spillere i utlandet (innimellom all SV-propagandaen).

Carew er ingen stor fotball-spiller. Han er en helt OK backup for Lyon, så vidt det er. Han ville aldri hevet Newcastles stall. Merk deg mine ord; ALDRI. Sibbe har gjort enormt mye for Newcastle etter han kom hit. Ingen kan si noe annet på det. Luque er en meget begavet fotballspiller, som desverre ikke passet i engelsk fotball med en god dose mistillit. Å tro at lille norske Carew er en BEDRE fotballspiller enn disse karene, er litt for naivt.

Unnskyld meg Olav, jeg forstår at du prøver så godt du kan, og det respekterer jeg. Men jeg må likevel le av deg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
John Carew til Newcastle
« Svar #49 på: 12. Jan. 2007, 18:54 »
Så le ivei. Ingenting hindrer deg i det.

MEN, du kan umulig mene at Luque og Sibierski er bedre eller like gode som Carew?

Luque var god, men nå er han skrap. Sibierski er en spiller, som scorer noen mål nå og da, men ikke noe særlig mer. Ja, Carew er et verdenshav bedre enn de to.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #50 på: 12. Jan. 2007, 19:02 »
sitter og funderer her, og jeg kommer frem til at Carew må være bedre enn Sibierski og Luque..
Luque har kanskje større potensial, men er for øyeblikket ikke bedre...Det skal også sies at Carew er REN spiss, Sibierski er venstrevridd, og det er også Luque..Fordel Carew der.. En annen ting er at Carew har resultater og vise til i CL, en konkurranse der de beste lagene i Europa konkurrer. Her har han scort og vist sitt talent for Rosenborg, Valencia og i det seneste Lyon.. 2-0 Carew!!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #51 på: 12. Jan. 2007, 19:11 »
Seff er Carew bedre. Men blir ikke sjeleglad om han kommer. Mange jeg vil se i fengselsdrakt før han.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #52 på: 12. Jan. 2007, 19:52 »
Carew er bedre enn Sibbe, men langt dårligere enn en Luque. Luque i alt annet enn Newcastledrakt da selvfølgelig..

annern

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #53 på: 12. Jan. 2007, 20:19 »
Sitat fra: "Lasse"
Å Jesus. Tilgi dem, de vet ikke hva de gjør.

Du mener ikke helt seriøst at Carew, er "ett hav bedre" enn Sibbe og Luque?

Gutt, les litt. Undersøk litt. Se litt. Bare ikke gjør det på norske sports-sider. Der blir man matet inn med propaganda for norske spillere i utlandet (innimellom all SV-propagandaen).

Carew er ingen stor fotball-spiller. Han er en helt OK backup for Lyon, så vidt det er. Han ville aldri hevet Newcastles stall. Merk deg mine ord; ALDRI. Sibbe har gjort enormt mye for Newcastle etter han kom hit. Ingen kan si noe annet på det. Luque er en meget begavet fotballspiller, som desverre ikke passet i engelsk fotball med en god dose mistillit. Å tro at lille norske Carew er en BEDRE fotballspiller enn disse karene, er litt for naivt.

Unnskyld meg Olav, jeg forstår at du prøver så godt du kan, og det respekterer jeg. Men jeg må likevel le av deg.

Jeg må le litt av deg jeg lasse. hvor har du undersøkt på internasjonale nettsteder? Hvorfor må man undersøke om Carew er god? vi har jo alle sett ham spille. Er Carew en bedre backup en Sibierski? Ja, han har større fart, like godt fysikk, og spiss er hans naturlige posisjon.  I tilleg kan holder han ut i en hel kamp.

Carew er en tilpassningsdyktig spiller, som kunne spilt i premier league dagen etter han hadde signert. D kan godt hende at luque er bedre en carew på sitt beste når han spiller i spanie. desverre får vi aldri vite det fordi han blir solgt.

og til slutt er det tåpelig av deg le av andre sine innlegg, og bare avfeie alle som har en mening om at Carew er godt. du skriver " Carew er ingen stor fotball-spiller. Han er en helt OK backup for Lyon, så vidt det er. Han ville aldri hevet Newcastles stall. Merk deg mine ord; ALDRI." her har du altså konkludert med at managere verden over hadde valgt sibierski fremfor carew hvis de fikk lov å velge mellom de to navnene.

Alle storklubbene som har kjøpt ham har ikke peiling på hva de driver med når de henter Carew. Han blir linket til mye større fisk en oss hele tiden vi burde være dritglade hvis vi fikk ham som backup for martins og owen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #54 på: 12. Jan. 2007, 20:28 »
Sitat fra: "Fredrik"
.... Carew er Norges beste spiller by a mile hvis folk her ikke var klar over det. ...
 :!: :!: :!:

Da takker jeg for opplysningen. Jeg har ingen problemer med og se hva han kan og ikke kan i mine fotball-øyne, at jeg ikke liker fyren setter ingen stopper for og se hva han gjør bra.

Jeg er enig at Carew er blandt norges beste spillere, ja, men DEN beste "by a mile" er jeg overhodet ikke med på.

NEI til fashion-klysa i NUFC
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #55 på: 12. Jan. 2007, 20:39 »
Jeg mener Carew så absolutt ville forsterket oss!! Og han er nok på topp 20 liste over de beste spissene i Europa. Men det er vanskelig å få kreditt for det her i Norge hvor misunnelse og JANTELOVEN står sterkt!! Synd at det er sånn.

Nå må man huske på at det er norsk presse som skriver om Carew. Den ene og samme pressen som liker å tro at Gamsten er det største talentet som spirer i Premier League, at Riise er den viktigste brikken i Liverpool-pyramiden og at Solskjær er den eneste som noen gang har scoret i Champions League.
Dette er noe av det STØRSTE sludder jeg har lest. Er fast leser av VG, og har ALDRI lest at de har kommet med slike kommentarer som du skriver her. Så jeg mener du kan legge dette så høyt opp på hylla at den ALDRI vil tas frem igjen!!!

Og vær så snill, ikke bland politikk og fotball. Ikke sammenlign engang. Hva du ikke stemmer ved kommunevalget til høsten DRITER jeg i!!!

Men må si dette til deg: DET FINNES GODE FOTBALLSPILLERE I NORGE OGSÅ. BÅDE TIL DAGS DATO, OG HISTORISK SETT!!

folesvert

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #56 på: 12. Jan. 2007, 21:32 »
... hadde vært kult med Carew da. Tenk for et løft Newcastle hadde fått i Norge da - hadde vært kjempeartig. Mye mer Newcastle i media også. Dette er bare positivt.

Og dessuten er han bedre enn Sibierski, Ameobi og Luque.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #57 på: 12. Jan. 2007, 22:21 »
Selvfølgelig er Carew bedre enn Sibbe og Luque (hvertfall per i dag). Han er som Olav sier, et hav bedre. Carew ville gjort angrepet vårt mer eller mindre komplett. Vi har en notorisk målscorer i Owen, et hurtigtog og et kjempetalent i Martins, en tankspiss med fart i Carew og et grei backup i Ameobi! :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #58 på: 13. Jan. 2007, 16:00 »
Sitat fra: "annern"

Jeg må le litt av deg jeg lasse. hvor har du undersøkt på internasjonale nettsteder? Hvorfor må man undersøke om Carew er god? vi har jo alle sett ham spille. Er Carew en bedre backup en Sibierski? Ja, han har større fart, like godt fysikk, og spiss er hans naturlige posisjon.  I tilleg kan holder han ut i en hel kamp.

Carew er en tilpassningsdyktig spiller, som kunne spilt i premier league dagen etter han hadde signert. D kan godt hende at luque er bedre en carew på sitt beste når han spiller i spanie. desverre får vi aldri vite det fordi han blir solgt.

og til slutt er det tåpelig av deg le av andre sine innlegg, og bare avfeie alle som har en mening om at Carew er godt. du skriver " Carew er ingen stor fotball-spiller. Han er en helt OK backup for Lyon, så vidt det er. Han ville aldri hevet Newcastles stall. Merk deg mine ord; ALDRI." her har du altså konkludert med at managere verden over hadde valgt sibierski fremfor carew hvis de fikk lov å velge mellom de to navnene.

Alle storklubbene som har kjøpt ham har ikke peiling på hva de driver med når de henter Carew. Han blir linket til mye større fisk en oss hele tiden vi burde være dritglade hvis vi fikk ham som backup for martins og owen.

Ett godt innlegg, med mange gode poenger. Men jeg er jo rett og slett uenig i hva du skriver! Jeg kan gjerne fortsette å forklare hva jeg mener i litt dypere porposjoner (?), men det ville nok blitt mest gjentagelser. Noe jeg forøvrig syntes det er mer av nok av på dette forumet.

En liten ting jeg finner ironisk, ja kanskje litt hyklerisk. Hva skriver du helt i starten av ditt innlegg, og nesten helt i slutten? Jeg har friske opp minnet ditt:

Sitat fra: "annern"

Jeg må le litt av deg jeg lasse.
...
og til slutt er det tåpelig av deg le av andre sine innlegg

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #59 på: 13. Jan. 2007, 16:08 »
Sitat fra: "Frode"
Dette er noe av det STØRSTE sludder jeg har lest. Er fast leser av VG, og har ALDRI lest at de har kommet med slike kommentarer som du skriver her. Så jeg mener du kan legge dette så høyt opp på hylla at den ALDRI vil tas frem igjen!!!

Her er jeg uenig. Jeg mener at norske medier skryter norske utenlandsproffer så til de grader ut av porporsjoner!

Ta en enkel sak. Se Solskjær da han puttet to mot oss (eller tre? husker ikke). Hva stod det på feks. TV2`s tekst-TV? "Solksjær lekte med Newcastle". Nå kan vi ta en titt på hva som egentlig skjedde. Såvidt jeg husker traff ett skudd Ole Gunnar ene gangen, slik at den forandret retning og gikk i mål. Neste gang tror jeg Solskjær fikk ballen på åpent mål, og satte den inn.

Jeg skal ikke satse min mor på at det var akkurat slik de målene var, men de var av den typen. Den typen som til og med jeg skulle klart å sette inn. Solskjær satte intet preg på kampen utover dette, og han spilte vel heller ikke særlig mye? Likevel, i følge TV2 "lekte han med Newcastle".

Sitat fra: "Frode"
Og vær så snill, ikke bland politikk og fotball. Ikke sammenlign engang. Hva du ikke stemmer ved kommunevalget til høsten DRITER jeg i!!!

Her mente jeg så aldeles ikke å kople inn mine politiske meninger. Poenget mitt var (som du kanskje eller kanskje ikke skjønnte) at norske medier er partiske. At man ikke alltid skal tro hva man leser der, uten å tenke over ett par ting. Og dette gjelder kanskje utenlandsproffer mer enn noe annet!