20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Carew til Newcastle  (Lest 18169 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #15 på: 11. Jan. 2007, 22:35 »
Nå må man jo også tenke på hvem han har "fightet" mot om spissplassene også da. Carew er god, men han er ikke en av verdens beste spisser. Så når det står mellom Carew - Cassano - Totti - Montella osv fremover på banen er det ikke rart han ikke er fast. Det problemet vil han ikke få i Newcastle.. Her vil ha en MYE mer fremtredende rolle i laget enn han har hatt tidligere.

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #16 på: 11. Jan. 2007, 22:37 »
i rbk??????
hahahahaha
hvem bryr seg om hva han har gjort i rbk?
kødder du med meg eller?
eller er du alvorlig?

EDIT:
skulle skrevet STOR klubbene han spillt i, for RBK er ingen stor klubb i valencias og romas klasse....
hva han har gjort i norsk liga for et dominerende lag som rbk er heeelt uvesentlig i forhold til hva han har prestert i europa

plebbster

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #17 på: 11. Jan. 2007, 22:39 »
Sitat fra: "djmattis"
i rbk??????
hahahahaha
hvem bryr seg om hva han har gjort i rbk?
kødder du med meg eller?
eller er du alvorlig?

Hvem bryr seg om hva Zlatan har gjort i Inter?
Hva han har gjort i Ajax?

Du bruker klyse-zlatan som målestokk for alt. Hvorfor det, djmattis?

Du er jo så elendig i hodet at du sier at han ikke har prestert i noen klubb. Også kommer jeg og sier at JO; HAN HAR PRESTERT I EN KLUBB. I ROSENBORG.

Også gjør du et elendig forsøk på å latterliggjøre meg eller noe sånt? tragisk!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #18 på: 11. Jan. 2007, 22:40 »
poenget er jo hva har han prestert?
så det du sier at hver gang så er det pga av at det har kommet en ny trener så er det naturlig at han blir bytta ut???
hehe kan det ikke heller være at han ikke gjør det bra nok?
eller er du så trangsynt at du ikke kan se muligheten for at det kort og godt kan være at han ikke gjør det bra nok og derfor ikke blir set som en fremtids mann?
jeg skjønner dere vil se positivt på en norsk spiller men det får da gå grenser uansett.
kisen har ikke gjort noe stort i noen av klubbene han spillt i, det er bare fakta
Da er jeg nok trangsynt. For jeg mener Carew er en VELDIG god fotballspiller. Som har spilt på topplag i alle de store ligaene i Europa, utenom i England. Har prestert bra i alle klubbene han har vært i, selv om han har blitt mye brukt i rotasjon systemer. Klager heller ALDRI selv om han blir plassert på benken av og til.

Der er vi nok uenige mister!!! :wink:

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #19 på: 11. Jan. 2007, 22:45 »
hmh, orker egentlig ikke å kaste meg inn i diskusjonen siden jeg ikke tror Carew er et reelt transfermål, men siden vi nevner dette med å prestere osv kan jeg jo godt nevne at Solskjær ikke akkurat hadde flere år som Barcelonaspiss før han gikk til Man U.. Bare sånn i forhold til Carew og RBK..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #20 på: 11. Jan. 2007, 22:51 »
Når Carew har spelt i verdensklasseklubbar som Valencia, Roma, Besiktas og Lyon seier det seg sjølv at han er in god fotballspelar. Om han ikkje hadde gjort det bra i nokon av dei ville han neppe spelt i lyon i dag.

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #21 på: 11. Jan. 2007, 22:56 »
Sitat fra: "plebbster"
Hvem bryr seg om hva Zlatan har gjort i Inter?
Hva han har gjort i Ajax?

Du bruker klyse-zlatan som målestokk for alt. Hvorfor det, djmattis?

Du er jo så elendig i hodet at du sier at han ikke har prestert i noen klubb. Også kommer jeg og sier at JO; HAN HAR PRESTERT I EN KLUBB. I ROSENBORG.

Også gjør du et elendig forsøk på å latterliggjøre meg eller noe sånt? tragisk!

når har jeg nevnt zlatan?
haha tror ikke du trenger å se lenger enn til speilet for å skjønne hvem som er tragisk her plebby
for nå er det virkelig du som er ute å kjører her.
må nesten komme med en forklaring for jeg kan nesten sverge på at jeg ikke har nevnt noe om zlatan i den her diskusjonen.
eller tar jeg feil?
eller?

:?:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #22 på: 11. Jan. 2007, 23:04 »
Men for å spore inn på det riktige sporet igjen: Trenger Carew å ha prestert over lengre tid i en annen klubb for å lykkes i Newcastle?

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #23 på: 11. Jan. 2007, 23:06 »
nei, hehe
alle spillere kan jo blomstre, akkuratt som jeg mener om martins osv
men har nok noe med å gjøre om man liker spilleren som tilsier om man vil ha spilleren til klubben, og nei jeg liker ikke carew
:D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #24 på: 11. Jan. 2007, 23:07 »
nei, hehe
alle spillere kan jo blomstre, akkuratt som jeg mener om martins osv
men har nok noe med å gjøre om man liker spilleren som tilsier om man vil ha spilleren til klubben, og nei jeg liker ikke carew
:D

En ærlig sak. Det er klart jeg har et par spillere jeg heller skulle sett i drakta, men syns det er en god løsning allikevel.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #25 på: 11. Jan. 2007, 23:08 »
Sitat fra: "EivindI"
Men for å spore inn på det riktige sporet igjen: Trenger Carew å ha prestert over lengre tid i en annen klubb for å lykkes i Newcastle?
Veldid godt poeng det mister!!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #26 på: 11. Jan. 2007, 23:09 »
er litt enig med svensken her... carew pleier å prestere rimelig greit i begynnelsen i klubbene han er i, men dabber av som bare faen etterhvert. bare se nå i lyon, han scora hele tiden i starten, mens nå scorer han aldri. ja jeg vet han er skada innimellom men han kan ikke bruke 14 kamper på å komme "tilbake" på heller hver gang. samme skjedde i besiktas, valencia og roma. er jo en grunn til at han hele tiden blir solgt og har jævli mange klubber på cv'en. eneste stedet han har prestert over tid er i rbk og i lørenskog.

kunne kjøpt han for £2,5mill og hatt han som stallfyll. det hadde vært greit.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #27 på: 11. Jan. 2007, 23:12 »
Sitat fra: "aDDis"

kunne kjøpt han for £2,5mill og hatt han som stallfyll. det hadde vært greit.

Det hadde vært en god avtale, men er redd vi ihvertfall må doble det beløpet.

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #28 på: 11. Jan. 2007, 23:15 »
eneste positive med han som jeg kan se er at han ville vært en grei target player på topp. at han stusser baller videre til martins/owen.
men må jo finnes en annen spiller som kunne gjort det, men hvis han er det eneste som newcastle klarer å finne så syns jeg nivået har sunket, men så har vi ikke uhorvelig med millioner å sløse heller da.
ser hellst at vi lar han være men vet aldrig med det styret vi har

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
John Carew til Newcastle
« Svar #29 på: 12. Jan. 2007, 15:23 »
John Carew hadde jeg ikke lyst på så mye før, men etter å ha tenkt litt, så er jeg kommet fram til at han faktisk ville vært bedre enn Sibierski. Carew har spilt i mange store klubber, og han har også scoret mange mål for disse klubbene. Samtidig er han en spiller som passer veldig bra på topp sammen med Owen og Martins. Dessuten tviler jeg på at han blir så veldig dyr.

Så istedet for å kjøpe dyre Bent, får vi Carew, og dermed har vi mange penger til overs som vi kan kjøpe forsvarsspillere for.

OG, han er norsk! Newcastle-interessen i Norge ville steget! Både hos media, og sånn generelt.

JA til Carew!