20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Carew til Newcastle  (Lest 18128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« på: 11. Jan. 2007, 17:52 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=441010&CPID=24&clid=4&lid=&title=English+on+alert+for+Carew

Hva syns dere? Jeg syns dette høres spennende ut, og tror han kan fungere i par sammen med Martins!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Re: John Carew til Newcastle
« Svar #1 på: 11. Jan. 2007, 18:16 »
Sitat fra: "EivindI"
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=441010&CPID=24&clid=4&lid=&title=English+on+alert+for+Carew

Hva syns dere? Jeg syns dette høres spennende ut, og tror han kan fungere i par sammen med Martins!
Det denne spilleren jeg har "sjesket" på å få se i NUFC. Jeg mener Carew kunne blitt en HIT i England med sin fysikk og hurtighet. Og hvis vi legger vekk "janteloven" for et øyeblikk, så mener jeg han er Norges beste spiller til dags dato. Faktisk blandt de beste fotball-spillerne i Norge gjennom tidene.

Krysser fingrene nå jeg!!!!!!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #2 på: 11. Jan. 2007, 19:05 »
Vil bli bra med norske medier.Carew en av de beste norske spillerene også.

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #3 på: 11. Jan. 2007, 19:09 »
carew er en kløne som må holde seg langt borte fra newcastle for guds skyld

Noreng

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #4 på: 11. Jan. 2007, 19:29 »
Sitat fra: "djmattis"

og du er svensk :lol:

Husk: Det Zlatan kan gjøre med en ball. Det kan John Carew med en appelsin!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #5 på: 11. Jan. 2007, 19:31 »
AAAhhh, jeg vil så gjerne se Carew i Newcastle!! Krysser fingrene for Norskt blod i Newcastle!! :D

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #6 på: 11. Jan. 2007, 19:41 »
Sitat fra: "Noreng"

og du er svensk :lol:

Husk: Det Zlatan kan gjøre med en ball. Det kan John Carew med en appelsin!!

jeg tror carew hadde hatt problemer med å kontrollere en ball på størrelse med en medisin ball til og med.
han er sånn typisk spiller som gjør det bra i starten, får sånn "ny klubb" følelse og så bare dabber han mere og mere av.
si meg hvilken klubb han har gjort det bra i lenger enn 1 kanskje 2 år?
han er ikke stabil i det hele tatt det er ikke noen hemmlighet

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
John Carew til Newcastle
« Svar #7 på: 11. Jan. 2007, 21:48 »
Jeg tror Carew nå har nådd Flo-stadiet. Har vært smågod i ett par gode klubber, men nå går det bare en vei. Ønsker IKKE å se han i svart og hvitt (og svart).
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #8 på: 11. Jan. 2007, 21:53 »
jeg tror carew hadde hatt problemer med å kontrollere en ball på størrelse med en medisin ball til og med.
han er sånn typisk spiller som gjør det bra i starten, får sånn "ny klubb" følelse og så bare dabber han mere og mere av.
si meg hvilken klubb han har gjort det bra i lenger enn 1 kanskje 2 år?
han er ikke stabil i det hele tatt det er ikke noen hemmlighet
Det mest latterlige jeg noensinne har hørt!!! Carew har spilt på aller øverste nivå hos klubber som kjempet i toppen av sine respektive ligaer, og var blandt kandidatene til å vinne Champions League. Han har sjøl vært i troppen i 2 CL finaler, der han skorte mål i den ene, og satt på benken i den andre. Har kun spilt for toppklubber som Roma, Valencia, Lyon osv. Blandt managere som så hans talent og hentet han kan jeg nevne Capello, Cuper, Houllier osv. Så han har holdt nivået i øverste Europeisk klasse lenger enn dine nevnte 1-2 år. Det er ikke mange fotballspillere med en sånn CV som Carews. I tilleg er han tilpasningsdyktig, viser til at han har spilt bra i Frankrike, Spania, Italia, Tyrkia og Norge. Så reint håpløs teknisk kan han jo ikke være. Regner med at en mann som Capello som hentet han til Roma, ikke ville hatt han om han var så håpløs som du skriver!!!

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #9 på: 11. Jan. 2007, 22:04 »
si meg hvor carew har vært stabil, la oss si 3-4 år?
finnes ikke for han har aldrig vært stabil en klubb og det er jo selve poenget, han har jo bare blitt slengt rundt, hvis han vært så jævlig god da som du mener hvorfor har han da ikke vært i en klubb da?
fordi han rett og slett ikke prestert i lengden og dermed blitt solgt videre.
bare for man har lang cv så betyr det jo ikke alltid at man har gjort det br ve tdu.
ingen på denne jorden kan overbevise meg at carew har vært stabil i noen som hellst klubb og tilført en klubb noe mere enn hva en annen middelmådig spiss kunne gjort.
greit dere liker at en norsk spiller gjort det helt ok men ikke ta helt av, han har ikke satt preg på noe lag han har spillt, kan jo kanskje være derfor han blir solgt så fort fra hver lag han spiller for kanskje?
 :roll:

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #10 på: 11. Jan. 2007, 22:07 »
Carew er en spiller som eg gjerne skulle likt å sett i Newcastle.
Han er sterk og hurtig, som andre har nevnt, og det er veldig viktig i PL, hvor han kommer til å få tøff motstand.
Dette vil også gjøre at vi vil høre mer fra klubben i norske media og det er jo alltid gøyt!

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #11 på: 11. Jan. 2007, 22:12 »
Mulig Carew kunne gjort det brukbart i Newcastle, men allikevel ikke lyst til å få denne mannen til Tyneside. Synes rett og slett han er en ufyselig kar, har b.la fått høre noen historier om fyren som gjør meg dirkete kvalm.

I tillegg kommer han sikkert til og koste endel, og jeg er uenig i andre her inne som mener vi bør svi av mange £ på ny spiss, da mener jeg + - £10mill. Synes det er helt loco når man ser hvor mange man trenger i de bakre rekker.

Ø.L, som foretrekker mange andre før man ser Carew i Newcastle drakt.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
John Carew til Newcastle
« Svar #12 på: 11. Jan. 2007, 22:23 »
si meg hvor carew har vært stabil, la oss si 3-4 år?
finnes ikke for han har aldrig vært stabil en klubb og det er jo selve poenget, han har jo bare blitt slengt rundt, hvis han vært så jævlig god da som du mener hvorfor har han da ikke vært i en klubb da?
fordi han rett og slett ikke prestert i lengden og dermed blitt solgt videre.
bare for man har lang cv så betyr det jo ikke alltid at man har gjort det br ve tdu.
ingen på denne jorden kan overbevise meg at carew har vært stabil i noen som hellst klubb og tilført en klubb noe mere enn hva en annen middelmådig spiss kunne gjort.
greit dere liker at en norsk spiller gjort det helt ok men ikke ta helt av, han har ikke satt preg på noe lag han har spillt, kan jo kanskje være derfor han blir solgt så fort fra hver lag han spiller for kanskje?
 :roll:
Bare tull det du kommer med her!! Kan sette NUFC som et eksempel nå. Ny manager vil forme sitt eget lag som Keegan, Robson, Souness og Roeder osv. De selger de spillerne som tidligere managere hentet inn, for så å kjøpe sine egne favoritter. Akkurat det samme på kontinentet. Cuper kjøpte Carew fra Rosenborg til Valencia, så managerbytte, Carew må videre til Capello og Roma. Capello slutter der et år etter Carew kom, og igjen må han vike plass for nye spillere til ny trener. Sånn fortstter det osv osv osv. Men dette gjelder ikke bare Carew, se på Newcastle United FC som eksempel ny trener=nye spillere!!!!

djmattis

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #13 på: 11. Jan. 2007, 22:29 »
poenget er jo hva har han prestert?
så det du sier at hver gang så er det pga av at det har kommet en ny trener så er det naturlig at han blir bytta ut???
hehe kan det ikke heller være at han ikke gjør det bra nok?
eller er du så trangsynt at du ikke kan se muligheten for at det kort og godt kan være at han ikke gjør det bra nok og derfor ikke blir set som en fremtids mann?
jeg skjønner dere vil se positivt på en norsk spiller men det får da gå grenser uansett.
kisen har ikke gjort noe stort i noen av klubbene han spillt i, det er bare fakta

plebbster

• Gjest
John Carew til Newcastle
« Svar #14 på: 11. Jan. 2007, 22:35 »

kisen har ikke gjort noe stort i noen av klubbene han spillt i, det er bare fakta

Ofte hever jeg meg over dumme uttalelser.
Denne ble litt for mye.

Veit du hvor bra ekle Carew gjorde det i RBK?
Hvor mange mål han scoret i forhold til kamper?

Skaff deg tallene. Du vil neppe si at han gjorde det dårlig i RBK da. Dette var virkelig et klasseutsagn!

EDIT: dette er hva Carew presterte i RBK:
Rosenborg    22    17    1999-2000    Seriemester 1999

Tallet 22 er antall kamper spilt. Tallet 17 er antall mål. Hvis ikke dette er gode tall, så veit ikke jeg hva å prestere i en klubb er.