20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tottenham-Newcastle
« Svar #75 på: 14. Jan. 2007, 17:39 »
Jeg overreagerer ikke når jeg sier at bestemor mi har bedre teknikk enn Milner. Må ha dobbelt så lang tid enn andre til å kontrollere ballen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #76 på: 14. Jan. 2007, 17:40 »
Pattison har vel knapt vært borti ballen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #77 på: 14. Jan. 2007, 17:41 »
Håpløs takling av Ramage. Gult kort
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #78 på: 14. Jan. 2007, 17:41 »
Når man fokuserer på at Huntington er treig når han scoret og utlignet, fremfor å applaudere han for scoringen så kan man jo stille spørsmålstegn ved om man virkelig er fornøyd og glad for at vi scorer. Men men, nok om det. La oss fokusere på kampen og håpe at vi klarer å få noe ut av denne tøffe bortekampen.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #79 på: 14. Jan. 2007, 17:42 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Når man fokuserer på at Huntington er treig når han scoret og utlignet, fremfor å applaudere han for scoringen så kan man jo stille spørsmålstegn ved om man virkelig er fornøyd og glad for at vi scorer. Men men, nok om det. La oss fokusere på kampen og håpe at vi klarer å få noe ut av denne tøffe bortekampen.

Jeg fokuserte på at han var treig før scoringen kom. Det burde du da se.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #80 på: 14. Jan. 2007, 17:43 »
Klønete av Solano. Gult kort

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #81 på: 14. Jan. 2007, 17:47 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Jeg fokuserte på at han var treig før scoringen kom. Det burde du da se.

Ok. Da beklager jeg...

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #82 på: 14. Jan. 2007, 17:48 »
Isåfall jævlig rart ikke bestemorra din er kjent, som har bedre teknikk ell Englands kaanskje største vingtalent

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #83 på: 14. Jan. 2007, 17:50 »
Milner er den eneste i midtbanefireren som har prestert i dag. Dyer, Butt og Pattison har ikke fått til noe som helst.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Tottenham-Newcastle
« Svar #84 på: 14. Jan. 2007, 17:50 »
Største vingtalent?! Jaha... Men spesielt god teknikk har han ikke

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #85 på: 14. Jan. 2007, 17:51 »
1-1 Pause, og vi skal være strålende fornøyd at vi ikke ligger under.

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #86 på: 14. Jan. 2007, 17:51 »
Må bare le av deg, NUFCern. Hater du noen som heter James eller noe og hater Milner av den grunn?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #87 på: 14. Jan. 2007, 17:52 »
Vi skal være glad for at vi ligger under ja, helt klart!

Mest sannsynlig rødt kort for Butt etter bråk i tunnelen!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #88 på: 14. Jan. 2007, 17:52 »
Nok et klønete gult kort. Butt bråker etter at kampen blåses av. Han fortsetter inne i tunnelen. Tipper Butt får rødt. Helvetes Idiot

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #89 på: 14. Jan. 2007, 17:52 »
Given e e sur
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]