20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45841 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #105 på: 14. Jan. 2007, 18:04 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Doffi"
forresten, greit milner har vært mye borti ballen , men alle inlegga hans har vært helt håpløse

Se på målet til Huntington (innlegget først) og si det samme igjen

Innlegget hans var da ikke spesielt godt det? Et helt vanlig innlegg som etter litt klabb og babb gikk i nota ved hjelp av hælen til Robinson. Det var Sibierski som hadde "målgivende".
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #106 på: 14. Jan. 2007, 18:06 »
Jeg synes innlegget til Milner var godt. Et hardt innlegg som hadde riktig adresse. Sibierski skal selvsagt ha pluss for at han vinner duellen i forkant.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #107 på: 14. Jan. 2007, 18:06 »
Må bare le av dere som sitter å kritiserer Milner, alt vi har skapt har kommet på høyresiden. Milner slo i tillegg frisparket som førte til utlingningsmålet.

Er mektig imponert av Taylor, han spiller rett og slett fantastisk fortiden. Bare jeg som ser likheter med Terry?
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #108 på: 14. Jan. 2007, 18:07 »
Sitat fra: "Abel"
Må bare le av dere som sitter å kritiserer Milner, alt vi har skapt har kommet på høyresiden. Milner slo i tillegg frisparket som førte til utlingningsmålet.

Er mektig imponert av Taylor, han spiller rett og slett fantastisk fortiden. Bare jeg som ser likheter med Terry?

Taylor og Milner er stort sett det som er positivt om dagen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #109 på: 14. Jan. 2007, 18:07 »
taylor er sjef.
ramage er heller ikke så ille , men ikke i nærheten. han må skjerpe de klareringene/pasningene
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #110 på: 14. Jan. 2007, 18:07 »
Sitat fra: "Asbjørn"

For all del, ikke glem Given! Levende vegg!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #111 på: 14. Jan. 2007, 18:08 »
Tipper Butt får rødt iløpet av 2. omgang. Han så jævlig tent og irritert ut.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #112 på: 14. Jan. 2007, 18:08 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "Asbjørn"

For all del, ikke glem Given! Levende vegg!!

Selvsagt, men det er liksom en selvfølge :-)

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Tottenham-Newcastle
« Svar #113 på: 14. Jan. 2007, 18:08 »
er det frivillige fra hjemmefansen som danner dommerteamet idag?!  :? blir det 10 mot 10 i neste, eller lar dommeren Butt gå med gult etter å ha sett reprisen?

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #114 på: 14. Jan. 2007, 18:09 »
Det er vel heller dere som "hyller" Milner som er latterlige her, om det i det hele tatt er noen som er latterlige. At dere ikke evner å se at Milner gjorde uendelig mye talentløst i denne omgangen er mildt sagt skremmende. Har vi virkelig lagt lista så lavt for Newcastle-spillere når vi skryter av vinger som "skaper" noe i form av innkast og innlegg som går til helvete bak mål eller langt over alle i feltet?

Ingen tvil om at Milner var mye involvert, men det han gjorde var slettes ikke bra, bortsett fra innsatsen og muligens innlegget som førte til scoringen.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #115 på: 14. Jan. 2007, 18:09 »
Er det noen fungerende streams?
Svart Hvitt

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Tottenham-Newcastle
« Svar #116 på: 14. Jan. 2007, 18:10 »
bortsett fra en markeringsfeil synes jeg solano skal hylles idag

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #117 på: 14. Jan. 2007, 18:11 »
Sitat fra: "Zzyzx"

Jeg har ikke fått til en shit. Men sitter med et relativt skada nett i tillegg
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Glenntore

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #118 på: 14. Jan. 2007, 18:12 »
Sitat fra: "Zzyzx"

CANAL PLUS SPORT 1 viser kampen

StiggyPop