20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham-Newcastle  (Lest 45790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #60 på: 14. Jan. 2007, 17:22 »
Sitat fra: "Asbjørn"
BEstemora scoret 1-1

Dagens. Kan du ikke være glad når NUFC scorer? Og at han er treig, han er jo egentlig midtstopper. Og han er høy, og skal vinne dueller. Han er derfor ikke noe rask

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Tottenham-Newcastle
« Svar #61 på: 14. Jan. 2007, 17:23 »
Fy faen så deiligt
Newcastlesupporter siden 1992

Glenntore

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #62 på: 14. Jan. 2007, 17:27 »
Kom akkurat inn døra, hvem har hatt spillet og hvordan har dommeren vært
 :?:  :?:

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #63 på: 14. Jan. 2007, 17:27 »
Enig med Noreng.

Jeg er f... så lei av at folk er fokuserer på det negative UANSETT hva som skjer. Scorer vi ikke så er det håpløst, scorer vi så er jaggu meg det feil også, spiller ikke den så er det feil osv osv. Kanskje er mye galt i Newccastle, men så håpløst at man aldri finner noe positivt er det ikke.

SKJERPINGS.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #64 på: 14. Jan. 2007, 17:27 »
Sitat fra: "Noreng"
BEstemora scoret 1-1

Dagens. Kan du ikke være glad når NUFC scorer? Og at han er treig, han er jo egentlig midtstopper. Og han er høy, og skal vinne dueller. Han er derfor ikke noe rask

Du mener med andre ord at høye midstoppere ikke bør ha fart?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Glenntore

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #65 på: 14. Jan. 2007, 17:29 »
BEstemora scoret 1-1

du trenger ikke å ha fart hvis du har et klokt fotballhode, og kan lese spillet
 :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #66 på: 14. Jan. 2007, 17:30 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Enig med Noreng.

Jeg er f... så lei av at folk er fokuserer på det negative UANSETT hva som skjer. Scorer vi ikke så er det håpløst, scorer vi så er jaggu meg det feil også, spiller ikke den så er det feil osv osv. Kanskje er mye galt i Newccastle, men så håpløst at man aldri finner noe positivt er det ikke.

SKJERPINGS.

Hvem er det som ikke liker at vi scorer her inne? Isåfall bør de skjerpe seg ja.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #67 på: 14. Jan. 2007, 17:30 »
BEstemora scoret 1-1

Såklart er det et pluss. Men egentlig holder deg for meg og være god på hodet, så lenge Roeder plasserer han med en rask en

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #68 på: 14. Jan. 2007, 17:32 »
BEstemora scoret 1-1

Såklart er det et pluss. Men egentlig holder deg for meg og være god på hodet, så lenge Roeder plasserer han med en rask en

Da har du ikke store krav til en midtstopper.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #69 på: 14. Jan. 2007, 17:33 »
Dealen er vel bare at noen synes det virket relativt negativ ladet, Asbjørn. Uansett, virker som vi er greit med igjen!

"28 Milner kommer inn i 16-meteren etter flott kombinasjonsspill. Davenport sklir inn og gir corner, før Milner får lagt ut.

27 Spillet bølger fælt nå. Newcastle er mer med, men ingen av lagene skaper sjanser for øyeblikket. "

Dette kan vi klare! Tipper Dyer kjører inn 2-1 før pause.

EDIT: Hva i helvete skjedde med Given der?
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #70 på: 14. Jan. 2007, 17:34 »
Sitat fra: "Ø.L"
Dealen er vel bare at noen synes det virket relativt negativ ladet, Asbjørn. Uansett, virker som vi er greit med igjen!

Skal huske på å legge til 8 smiletegn og skrive "hurra" neste gang vi scorer.

Noreng

• Gjest
Tottenham-Newcastle
« Svar #71 på: 14. Jan. 2007, 17:34 »
Dessuten overreagerer du. Huntington er ikke rask, men han er ikke så treig som du skal ha det til..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #72 på: 14. Jan. 2007, 17:35 »
Dessuten overreagerer du. Huntington er ikke rask, men han er ikke så treig som du skal ha det til..

OK, en 80-år gammel bestemor var kanskje å dra det litt langt.

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #73 på: 14. Jan. 2007, 17:38 »
Sitat fra: "Ø.L"

Skal huske på å legge til 8 smiletegn og skrive "hurra" neste gang vi scorer.

Det får du gjerne gjøre for min del, selv om jeg synes det blir litt å ta i.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Tottenham-Newcastle
« Svar #74 på: 14. Jan. 2007, 17:39 »

OK, en 80-år gammel bestemor var kanskje å dra det litt langt.

79 passer bedre
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg