20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham-Newcastle...  (Lest 34746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #30 på: 04. Jan. 2007, 20:53 »
Given
Solano-Taylor-Huntington-Edgar
Milner-Pattison-Dyer-Luque
Martins-Sibbe

Interessant med den innbytterbenken vi stiller da :cry:

Tror dette faktsik blir  tap, selvom jeg har tippa  3målsseier i Prediction League
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Re: forsvare
« Svar #31 på: 04. Jan. 2007, 21:30 »
Sitat fra: "newcastlefred"
syns roeder skal beholde forvarsrekken fra man u kampen.
Dette er en forsvars rekke som jeg har stor tro på. kanskje ikke solano på høyrebacken men disse "unge" talentene gjør det jo så utrolig mye bedre enn de "rutinerte" forsvarerne. Syns roeder skal fortsette med edgar og huntington og taylor bak. De kan bygge en mur bak i der slik at newcastle snart kan hevde seg i toppen igjen :!:

Synes vi bør beholde solano der. Han har rutine og ein enormt smart spilleforståelse. Spesielt offensivt blir det farlig når solano kjem på løpa sine oghan slår jo fantastiske inlegg.
Ellers syns eg edgar kunne blitt med meir framover mot man u sjølv om då han kom fram endte det med et kanonmål. Virka litt redd for å involvere seg for mykje framover men det er jo ikkje så rart med så lite erfaring og mot man u. Men med fleire kampar bak seg kan han bli en trygg og stabil back. Vil mykje heller sjå han enn baba i allefall.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 04. Jan. 2007, 22:43 »
Sitat fra: "Øyvinden"
Dette er en forsvars rekke som jeg har stor tro på. kanskje ikke solano på høyrebacken men disse "unge" talentene gjør det jo så utrolig mye bedre enn de "rutinerte" forsvarerne. Syns roeder skal fortsette med edgar og huntington og taylor bak. De kan bygge en mur bak i der slik at newcastle snart kan hevde seg i toppen igjen :!:

Synes vi bør beholde solano der. Han har rutine og ein enormt smart spilleforståelse. Spesielt offensivt blir det farlig når solano kjem på løpa sine oghan slår jo fantastiske inlegg.
Ellers syns eg edgar kunne blitt med meir framover mot man u sjølv om då han kom fram endte det med et kanonmål. Virka litt redd for å involvere seg for mykje framover men det er jo ikkje så rart med så lite erfaring og mot man u. Men med fleire kampar bak seg kan han bli en trygg og stabil back. Vil mykje heller sjå han enn baba i allefall.

Han mener vel strengt tatt at vi skal beholde Solano, han også...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Jan. 2007, 01:44 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Øyvinden"

Han mener vel strengt tatt at vi skal beholde Solano, han også...

nei vet det, men han sier at han kanskje ikke har så stor tro på solano. men det har jeg:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. Jan. 2007, 15:37 »
Veldig mye avhenger av om Butt og Emre blir klare. Jeg tror det beste vi kan håpe på er uavgjort og omkamp. Det er litt typisk at vi skal få en på tryne nå etter overaskelsesresultatet mot Man Utd. Skal bli spennende å se om Huntington og Edgar klarer å holde nivået oppe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #35 på: 06. Jan. 2007, 15:12 »
blir visst gjørmebad idag. birmingham skal bytte gresset etter denne kampen fordi den ser visst for jævlig ut!
Andreas Martins

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #36 på: 06. Jan. 2007, 15:30 »
Sitat fra: "amt"
blir visst gjørmebad idag. birmingham skal bytte gresset etter denne kampen fordi den ser visst for jævlig ut!

Flott, da har vi noe å skylde på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #37 på: 06. Jan. 2007, 15:41 »
Lua Lua på benken :-)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Birmingham-Newcastle...
« Svar #38 på: 06. Jan. 2007, 15:46 »
Birmingham har vært sterke i Championship i år, denne blir ikke lett! Birmingham er bedre enn mange av Premier League-klubbene per dags dato.

Og underlaget gjør det ikke lettere for oss.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #39 på: 06. Jan. 2007, 15:46 »
Noen mulighet for og sjå denne kampen eller er det bare Nottingham Forest - Charlton sok bler vist ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #40 på: 06. Jan. 2007, 15:51 »

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #41 på: 06. Jan. 2007, 15:55 »
Given, Solano, Huntington, Taylor, Edgar, Milner, Dyer, Butt, Pattison, Sibierski, Martins.

Srnicek, Luque, O'Brien, Carroll, LuaLua

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Birmingham-Newcastle...
« Svar #42 på: 06. Jan. 2007, 16:00 »
Birmingham har også sine skadeproblemer, selv om de ikke er så store som våre da, så klart. Og formen deres har også falt litt i det siste, så det er helt klart muligheter her.

Jeg tror vi vinner denne kampen. Det må vi nesten. For FA-cupen er veldig viktig, og der burde vi storsatse i år. Men det er dessverre veldig vanskelig å vinne den.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #43 på: 06. Jan. 2007, 16:00 »
Bra offensiv benk da ihvertfall
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #44 på: 06. Jan. 2007, 16:02 »
Sitat fra: "André S"
Er stream ja

http://myp2p.eu/Matches/Match3.htm

thanks. Deilig engelsk kommentatorer og alt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]