20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham-Newcastle...  (Lest 34687 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Birmingham-Newcastle...
« Svar #210 på: 07. Jan. 2007, 21:26 »
Sitat fra: "vannvakten"
Så har Arsenal spillere av ein heilt annen verden enn Newcastle. Går ikkje ann og sammenligne våre spillere med deres. Henry og Van Persie er vel verd mer enn hele Newcastle troppen til sammen og det sier jo litt.

Er dette et svar til meg?

Vi kan ha samme type spillere som Arsenal selv om de ikke er like gode?
Vi kan spille på samme måte selv om vi gjør det med dårligere presisjon og i følge deg, mye, mye dårligere spillere?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #211 på: 07. Jan. 2007, 22:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Men prøvde Italia og forsvare ledelsen på samme måte som Newcastle da? Italia gjorde det med stor defensiv trygghet, vi gjorde det når motstanderen hadde fått utvist sin beste forsvarsspiller, og med det elendige forsvaret vårt.

Ja, du skjønner hva jeg mener, da.

Joa, ville bare påpeke at de faktisk finnes noen som KAN klare det, som jeg sa: unntaket som bekrefter regelen ;)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Birmingham-Newcastle...
« Svar #212 på: 08. Jan. 2007, 16:19 »
Ja, det er sant.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Birmingham-Newcastle...
« Svar #213 på: 09. Jan. 2007, 17:25 »
Jeg har en god nyhet å komme med folkens: returkampen mot Birmingham 17.jan vil bli sendt LIVE på SportN!

Iallefall èn positiv ting med at B'ham scorte rett før slutt, at vi får se returkampen på TV  :lol:

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #214 på: 09. Jan. 2007, 18:11 »
Sitat fra: "NUFCern"

Iallefall èn positiv ting med at B'ham scorte rett før slutt, at vi får se returkampen på TV  :lol:

Meget positivt for meg, da jeg reiser til Newcastle på onsdag for å se Newcastle- West Ham. Nå får jeg sett TO kamper!!

Deilig!!

Skal nevnes at vinneren av Newcastle - BHAm møter vinnern av Reading og Burnley,,,

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #215 på: 11. Jan. 2007, 01:38 »
Da blir Reading neste slakt på St.James etter returkampen..

Har ikke stort med NUFC og gjøre, men må få rose Steve Bruce sitt TV interview etter kampen. Virker som en oppegående fyr.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn