20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Birmingham-Newcastle...  (Lest 34736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #15 på: 03. Jan. 2007, 13:48 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hvilken A-lagspiller har IKKE vært skadet denne sesongen?

Steven Taylor vel? Scott Parker har vel ikke vært særlig skadet, og heller ikke Milner.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #16 på: 03. Jan. 2007, 13:48 »
Ramage er forøvrig ute i minst en mnd pga hamstringskade.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #17 på: 03. Jan. 2007, 13:49 »
Sitat fra: "Fredrik"
Hvilken A-lagspiller har IKKE vært skadet denne sesongen?

Steven Taylor vel? Scott Parker har vel ikke vært særlig skadet, og heller ikke Milner.

Både Taylor og Parker har vært ute med skader. Ikke lenge siden Parker var  ute i 2-3 uker. Da gjorde vi det faktisk meget bra med Emre og Butt sentralt.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Birmingham-Newcastle...
« Svar #18 på: 03. Jan. 2007, 13:51 »
Jeg tror faktisk at Milner og Luque er de som er gått uten skader denne sesongen av A-lagspillerne... nei vent! Luque er jo ikke en A-lagspiller, så da må det bare være Milner som har holdt seg skadefri!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #19 på: 03. Jan. 2007, 13:54 »
Jeg tror faktisk at Milner og Luque er de som er gått uten skader denne sesongen av A-lagspillerne... nei vent! Luque er jo ikke en A-lagspiller, så da må det bare være Milner som har holdt seg skadefri!

Hehehe, så rett så rett olav :-)

Hva skal vi med spillere som holder seg skadefrie? Nei fysj, de må vekk.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #20 på: 03. Jan. 2007, 13:55 »
Luque spiller jo aldri, det var jo det jeg mente.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #21 på: 03. Jan. 2007, 14:30 »
Sitat fra: "Frode"
Sitat fra: "EivindI"
Vi skal ikke undervurdere Birmingham. Vi ser jo alle hvordan det går med blant annet Reading i år, de ligger over oss på tabellen, og var i Championship i fjor.
Sant det, men alt annet enn SEIER vil for meg være en enorm skuffelse. Har virkelig tro på at vi kan vinne FA Cupen i år så du. Vi kommer jo ofte langt, mangler bare litt "tur", så er vi der.

Jeg tror at om vi skal ha noen som helst sjanse i FA-cupen, så er vi nødt til å få inn nye spillere denne uken. Vi har cup kamp til lørdag og det er vesentlig for å vinne cupen at de spillerne vi får inn ikke er cup-tied. Så lykke til Shepherd og Roeder!
Andreas Martins

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #22 på: 03. Jan. 2007, 14:33 »
Er jo bra at vi får litt spenning, da.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #23 på: 03. Jan. 2007, 15:08 »

Ja,med mindre man ser bort ifra den hofteskaden som gjorde at Milner måtte byttes ut for en stund tilbake. Samme kampen som Parker også fikk seg en i hofta.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #24 på: 04. Jan. 2007, 08:53 »
Lurer på hvem som stiller på midtbanen i denne kampen. Scott Parker og Damien Duff er definitivt ute med henholdsvis suspensasjon og skade. Emre og Nicky Butt bør ikke brukes pga. småskader. N`Zogbia er også ute.

Da står vi igjen med denne midtbanen:

Milner - Dyer - Sibierski - Pattison

Men hvem skal da spille på topp med Oba? Får Albert Luque sin siste kamp i fangetrøya?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #25 på: 04. Jan. 2007, 14:04 »
Vær da så vennlig å behold Luque på venstreving istedet for Matty Pattison.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #26 på: 04. Jan. 2007, 14:18 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Vær da så vennlig å behold Luque på venstreving istedet for Matty Pattison.

Ja, det hadde vært å foretrekke, men tviler på at det skjer.

Noreng

• Gjest
Birmingham-Newcastle...
« Svar #27 på: 04. Jan. 2007, 15:30 »
---------Given-------------
Solano-Huntington-Taylor-Edgar
Milner-Dyer-Pattison-Luque/O`Brien
------Carroll-Sibierski----------

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Birmingham-Newcastle...
« Svar #28 på: 04. Jan. 2007, 16:54 »
Martins skal selvsagt spille...

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
forsvare
« Svar #29 på: 04. Jan. 2007, 17:21 »
syns roeder skal beholde forvarsrekken fra man u kampen.
Dette er en forsvars rekke som jeg har stor tro på. kanskje ikke solano på høyrebacken men disse "unge" talentene gjør det jo så utrolig mye bedre enn de "rutinerte" forsvarerne. Syns roeder skal fortsette med edgar og huntington og taylor bak. De kan bygge en mur bak i der slik at newcastle snart kan hevde seg i toppen igjen :!:
ayls kongen i forsvaret