20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #255 på: 03. Jan. 2007, 15:52 »
Jeg kan delvis være enig. For Martins, når han har ballen, får ikke 2-3 meter med en gang, som Owen ofte gjør. Men Martins har en utrolig aksellerasjon og en syk toppfart. Jeg vil hevde at Martins er fullt på høyde med Ronaldo i glansdagene. Og så langt vil jeg ikke gå når jeg snakker om Bellamy og Henry. Selv om man ikke skal undervurdere de to heller. Martins har helt klart et rykk å se opp for, men fra stående posisjon tror jeg nok Owen har en helt egen evne til å få 2-3 meter sånn helt ut av det blå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #256 på: 03. Jan. 2007, 16:01 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg kan delvis være enig. For Martins, når han har ballen, får ikke 2-3 meter med en gang, som Owen ofte gjør. Men Martins har en utrolig aksellerasjon og en syk toppfart. Jeg vil hevde at Martins er fullt på høyde med Ronaldo i glansdagene. Og så langt vil jeg ikke gå når jeg snakker om Bellamy og Henry. Selv om man ikke skal undervurdere de to heller. Martins har helt klart et rykk å se opp for, men fra stående posisjon tror jeg nok Owen har en helt egen evne til å få 2-3 meter sånn helt ut av det blå.

ja enig i det, men trur ikkje det er fordi martins manglar rykk, men fordi han ofte timer løpa sine dårlig og kan bli flinkare til å lukte gjennombruddspasningar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #257 på: 03. Jan. 2007, 16:51 »
Eller for å si det på en annen måte, fordi instinktene hans ikke er de samme som hos Owen.

Owens instinkter sier mål, mål, mål i slike situasjoner. Martins sine instinkter innbiller jeg meg sier muligheter for stor sjanse.

Til og med Shearer kunne få rom uten å ha noe rykk å snakke om. Jeg mener det er noe som ligger hos typiske goalgettere. Noe Martins ikke er. Selv om han scorer mange mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #258 på: 03. Jan. 2007, 17:08 »
Sitat fra: "Joakim"
Til og med Shearer kunne få rom uten å ha noe rykk å snakke om. Jeg mener det er noe som ligger hos typiske goalgettere. Noe Martins ikke er. Selv om han scorer mange mål.
Eehh, hvis du scorer mange mål, er du ikke da en goalgetter??? Eller hva er din definisjon på det??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #259 på: 03. Jan. 2007, 17:58 »
Det han mente er vel at Martins aldri i sin karriere har scoret like ofte som godeste Owen og Shearer. Martins er ingen målmaskin slik de er. Owen er ekspert på å få disse meterne helt ut av det blå, og har et sinnsvakt rykk. Martins er nok kanskje kjappest i ligaen når han først har kommet opp i fart, men da har Owen allerede fått de nødvendige meterne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #260 på: 03. Jan. 2007, 18:20 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det han mente er vel at Martins aldri i sin karriere har scoret like ofte som godeste Owen og Shearer. Martins er ingen målmaskin slik de er. Owen er ekspert på å få disse meterne helt ut av det blå, og har et sinnsvakt rykk. Martins er nok kanskje kjappest i ligaen når han først har kommet opp i fart, men da har Owen allerede fått de nødvendige meterne.
For en mann som Martins som løper hundre meteren på under 11 sekunder som er nevnt tidligere, sier det seg selv at rykket og farten er enorm. Og dere kan ikke sammenligne antall mål Martins, Owen og Shearer har skoret, da de har spilt i forskjellige ligaer. Martins har jo begynt bra i sin første sesong i England! i tilleg vil en bedre spisspartner kunne gjøre han enda bedre.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #261 på: 03. Jan. 2007, 18:21 »
For å si det kort: Hjernen til Owen er klokere enn Martins.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #262 på: 03. Jan. 2007, 18:22 »
Riktig. Owen er smartere i sine bevegelser og avgjørelser!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #263 på: 03. Jan. 2007, 18:53 »
Håper martins kan lære noe av owen når han kommer tilbake. Da tenker jeg på posisjoner osv. Han kan bli mer dødelig en hiv, hvis han lærer ting som gir ham enda større fordeler med den farten han har.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #264 på: 03. Jan. 2007, 18:55 »
Sitat fra: "annern"
Han kan bli mer dødelig en hiv.

Hiv dreper ingen, det gjør derimot Aids... :lol:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #265 på: 03. Jan. 2007, 23:37 »
eller bare for og si det hele på en posistiv måte

stakkars det midtstopper paret som møter martins og owen ! vi må ha verdens raskeste spisspar ihvertfall

og som nevnt når en løper 100meter på 11 sek , så har du en syk fart til fotballspiller og være :)
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #266 på: 04. Jan. 2007, 08:34 »
Sitat fra: "Doffi"

stakkars det midtstopper paret som møter martins og owen ! vi må ha verdens raskeste spisspar ihvertfall

Vi får bare stole på Mr.Steadman og tro at Owen ikke mister noen fart i skaden.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #267 på: 04. Jan. 2007, 12:20 »
Mente ikke Owen at han kunne være raskere når han blir frisk enn han var før skaden. Og at dette skadeoppholdet er en fin anledning til at hamstringene hans skal bli helt bra igjen?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #268 på: 04. Jan. 2007, 12:25 »
Sitat fra: "André S"
Mente ikke Owen at han kunne være raskere når han blir frisk enn han var før skaden. Og at dette skadeoppholdet er en fin anledning til at hamstringene hans skal bli helt bra igjen?

Mulig. Jeg mener iallfall å huske at jeg leste at han mente at det gjorde ham sterkere og kanskje forlenget karrieren hans med noen år.
Uten at jeg er noen kirurg var det vel basert på at leddene eller det som er operert nå blir sterkere etter operasjonen og vil være mer motstandsdyktig mot slitasjer over lengre tid. Mulig jeg er helt på jordet med akkurat det, men det var iallfall noe han sa om at operasjonen(e?) kunne forlenge karrieren hans.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #269 på: 04. Jan. 2007, 12:51 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "annern"
Han kan bli mer dødelig en hiv.

Hiv dreper ingen, det gjør derimot Aids... :lol:

hehe. det var aids jeg mente:)
(     ""    )
 \   NU  /