20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45471 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #270 på: 04. Jan. 2007, 15:16 »
Sitat fra: "annern"
Sitat fra: "EivindI"
Han kan bli mer dødelig en hiv.

Hiv dreper ingen, det gjør derimot Aids... :lol:

hehe. det var aids jeg mente:)

nye forskninger har bevist at med en eneste gang du får hiv så brytes kroppen ned. Det er ikke slik vi har trodd tidligere at kroppen holder hiv viruset i sjakk helt til den ikke greier det lenger og en får aids.
Andreas Martins

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #271 på: 04. Jan. 2007, 16:55 »
Sitat fra: "amt"

nye forskninger har bevist at med en eneste gang du får hiv så brytes kroppen ned. Det er ikke slik vi har trodd tidligere at kroppen holder hiv viruset i sjakk helt til den ikke greier det lenger og en får aids.

kankskje vi kan starte ein tråd om medisinsk vitenskalp:)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #272 på: 04. Jan. 2007, 17:14 »
Sitat fra: "Øyvinden"
Sitat fra: "amt"

kankskje vi kan starte ein tråd om medisinsk vitenskalp:)

Den er jeg isåfall med på. Denne nye forskningen er meg ukjent, og om det er et par forskere som mener det er det lang vei til at denne teorien skal bli akseptert.

Denne teorien slår sprekker med en gang når det for ikke lenge siden skjedde at en person som har levd med HIV i flere år, plutselig blir frisk.

Men kan hende jeg misforstår deg. HIV er et virus, og et virus ødelegger vertscellene i kroppen. Men det er først hvis/når Aids blir utviklet at man kan dø av det. Det har aldri skjedd at noen har dødd av HIV.

Men nok om det i denne kamptråden :wink: