20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45500 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Newcastle-Man Utd
« Svar #225 på: 02. Jan. 2007, 01:06 »

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #226 på: 02. Jan. 2007, 01:12 »
EMRE SIN SKADE EGENTLIG ?

MANGE SOM NEVNER SKADENE VÅRES ? HVEM ER DET SOM ER SKADET NÅ SOM HADDE KOMMET INN PÅ STARTOPPSTILLINGA ? OWEN BRAMBLE OG DUFF ? ER IKKE FLERE ???

OG HADDE NOEN AV DE FORSVARERNE SOM ER SKADET NÅ KOMMET INN I LAGET SÅ TROR IKK EJEG DEVILLE HA GJORT DET BEDRE EN DE VI HAR PR IDAG. MIDTBAENEN VÅR KAN IKKE BLI BEDRE NÅR VI STILLER MED BÅDE EMRE,DYER OG PARKER, ANREPET ER BRA, MARTINS OG SIBBY. FORSVARET ER OK. MEN BLIR IKKE MYE BEDRE MED CARR,BRAMBLE,MOOREOG BABYARRO ?
ax

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Trist???
« Svar #227 på: 02. Jan. 2007, 10:01 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Trist at Manutd ikke klarte å vinne mot et VELDIG skadeutsatt og reservepreget Newcastlelag, når de selv ikke var utsatt for nesten noe selv.

Hva søren mener du med "Trist at Manutd ikke klarte å vinne....."?

Alt i alt en grei kamp av Newcastle, selv om det var ett og annet å sette fingeren på. Denne kampen viste godt hvor fort man blir straffet ved litt krøll "der bak". Heldigvis hadde vi Given, og spiller på strek, ved noen kjempesjanser for The Scum. Synd at dommeren lar The Scum handse gjentatte ganger uten å blåse. Slik var det i forrige kamp også.

Kanskje burde vi Newcastlesupportere være misfornøyd med kun 1 p. når t.o.m. Alexis etter kampen sa at Newcastle fortjente poeng  :wink: .
Livet er svart/hvitt!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #228 på: 02. Jan. 2007, 10:33 »
Given 7
Solano 6
Taylor 7
Huntington 6
Edgar 8
Milner 8
Parker 8
Emre 6
Dyer 6,5
Sibi 5
Martins 6,5
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Re: Trist???
« Svar #229 på: 02. Jan. 2007, 12:27 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Sitat fra: "geordie-olav"
Trist at Manutd ikke klarte å vinne mot et VELDIG skadeutsatt og reservepreget Newcastlelag, når de selv ikke var utsatt for nesten noe selv.

Hva søren mener du med "Trist at Manutd ikke klarte å vinne....."?

Jeg siktet til Manutd-supporterne her inne, og det var vel litt sarkasme i den setningen.

Stephan Solheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #230 på: 02. Jan. 2007, 12:58 »
Herlig at vi klarte uavgjort og spilte til tider fin angrepsfotball ! Milner sitt mål var en perle! Utrolig bra av Teen-Toon å spille så bra i forsvar som de gjorde, all honnør til Edgar som klarte seg veldig veldig bra. Trodde jeg skulle klikke totalt da hora Ronaldo filmet seg til frispark, fy flate for en usportslig tosk. SKjønner han ikke selv at han ødelegger fotballen når han holder på sånn ? Fyren er jo rett og slett dum i hodet...
Fk Kinsek

www.kinsek.tk

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #231 på: 02. Jan. 2007, 14:09 »
ingen liker den idioten der bortsett fra manu fans.

Klyse. Og stygge gary neville. æsj
lt;3 Newcastle <3

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #232 på: 02. Jan. 2007, 14:22 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Given - 8
Solano - 8
Taylor - 8
Huntington - 7
Edgar - 9 BB
Milner - 8
Emre - 7
Parker - 8
Dyer - 7
Sibierski - 7
Martins - 8

Herlig overraskelse, og i dag skal ungguttene ha bøtter med skryt. Fortsatt mennesker som mener at Parker ikke fungerer!?

Parker var god ja. Men til tider lunter han jo bare utpå der. Mister Newcastle ballen så er det ikke 120% bakover slik som Emre.
Emre var ikke god i går. Hadde mange elendige avleveringer, i likhet med Martins. Kan ikke fatte at Martins får en åtter hos deg. Sibbe jobber veldig bra og har en tøff jobb mot Vidic og Ferdinand. Han springer jævli mye bak, og vant en del dueller.
Solano er du også snill med. Hadde ikke kontroll i 1.omgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #233 på: 02. Jan. 2007, 14:44 »
Helt uenig med deg angående Parker. Mistet vi/ham ballen var det straks i mannen med en crunching takling. Jobbet som vanlig utrettelig.
Uenig med deg angående Solano også. Han gjorde sine saker bra syns jeg, og var overraskende god fysisk også. Vokste utover kampen.
Martins syns jeg var helt suveren første omgang. Han laget mye hodebry for Scum-stopperne og viste en helt enorm fysikk. Meget god til å holde på ballen. Klarte selvfølgelig ikke holde oppe samme tempo kampen gjennom, men han har en særdeles imponerende work-rate. Sib var også meget god, spesielt i starten av førsteomgang. Han falt dog ganske mye i prestasjoner i andreomgang, men spilte en over godkjent kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #234 på: 02. Jan. 2007, 14:45 »
Helt uenig med deg angående Parker. Mistet vi/ham ballen var det straks i mannen med en crunching takling. Jobbet som vanlig utrettelig.
Uenig med deg angående Solano også. Han gjorde sine saker bra syns jeg, og var overraskende god fysisk også. Vokste utover kampen.
Martins syns jeg var helt suveren første omgang. Han laget mye hodebry for Scum-stopperne og viste en helt enorm fysikk. Meget god til å holde på ballen. Klarte selvfølgelig ikke holde oppe samme tempo kampen gjennom, men han har en særdeles imponerende work-rate. Sib var også meget god, spesielt i starten av førsteomgang. Han falt dog ganske mye i prestasjoner i andreomgang, men spilte en over godkjent kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #235 på: 02. Jan. 2007, 14:59 »
Hvis ManUtd kontra fordi vi mistet ballen i angrep så spurta ikke Parker tilbake. Han jobber bra når han er i situasjonene og er faktisk god til å plassere seg. Han skjønner spillet godt tror jeg.

Du sier ingenting om Martins avleveringer i går noe jeg mener burde trekke ned på "børsen". Men han jobber jo som bare det hele tiden.

Solano vokste seg utover i kampen ja, men en åtter?

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #236 på: 02. Jan. 2007, 15:00 »
Hvis ManUtd kontra fordi vi mistet ballen i angrep så spurta ikke Parker tilbake. Han jobber bra når han er i situasjonene og er faktisk god til å plassere seg. Han skjønner spillet godt tror jeg.

Du sier ingenting om Martins avleveringer i går noe jeg mener burde trekke ned på "børsen". Men han jobber jo som bare det hele tiden.

Solano vokste seg utover i kampen ja, men en åtter?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #237 på: 02. Jan. 2007, 15:09 »
Japp. Syns Solano var såpass god. Likte en del av de herlige taklingene han utgav.
Martins hadde det ikke lett der fremme, ble ofte alene, og klarte alikevel lage endel trøbbel for Scum-forsvaret. Syns helt klart 8eren er på sin plass.
Parker må jeg igjen si at jobbet utrolig godt, og sprang antakeligvis mer enn noen annen der utpå.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #238 på: 02. Jan. 2007, 15:09 »
Sitter igjen med litt blandede følelser etter denne kampen. Jeg er storfornøyd med at vi klarer å ta ett poeng fra serielederen, og særlig med alle skadene våre tatt i betraktning. Vi ser at vårt unge og urutinerte forsvar til tider ser litt nervøse ut bak der, og med motstandere som Rooney, Saha, Ronaldo og Giggs kan man ærlig talt ikke klandre dem. Mulig jeg tar litt i nå, men vil faktisk gå så langt som å hevde at gårsdagens forsvar klarte seg bedre enn vårt langt mer rutinert forsvar som møtte MænJu på Old Trafford tidligere i sessongen. Er klar over at det er to forskjellige ting å møte MænJu borte og hjemme, men selv det tatt i betraktning er jeg fortsatt imponert over gårsdagens unge back-linje. Ironisk nok så var det faktisk vår mest rutinerte baki der, nemlig Solano, som slet mest igår, særlig i første omgangen.

Så til det jeg er misfornøyd med etter gårsdagens kamp:
det går mer på våre mer rutinerte spillere som vi skal kunne forvente mer av enn våre unge og håpefulle.
Jeg har sagt det før og må dessverre si det igjen: vi gjør ting langt vanskeligere enn det vi er nødt til. Vi ser til tider direkte klønete ut og roter bort ballen unødvendig og er veldig klønete. Ett eksempel er andre målet igår. Det er greitt at det var et godt angrep av MænJu. Men det kommer før det er spilt ett minutt av andre omgangen. Som om ikke det i seg selv er ille nok var det vi som tok avspark i den omgangen, tar jeg ikke helt feil? Når vi spiller mot så gode lag som MænJu må vi tørre og klare å prøve holde ballen i laget.
Greitt at det var ett eksempel. Men det fantes mange fler igår. Vi tar dårlige valg, spiller vanskelige baller og setter oss selv på etterskudd uten at det er nødvendig. Og mulig det er bare meg, men det er vel jammen vanskelig nok å møte et lag som MænJu i seg selv, som om vi ikke skal gjøre det enda vanskeligere for oss selv?
Enkelte ganger spiller vi vanskelige baller til hverandre i lufta og fortsetter og fortsetter med det til vi mister ballen. Unødvendig. Ta ned ballen og spill den langs bakken og gjør det enkelt i stedet for å stå utpå banen der og halvveis prøve oss på et fancy triksespill som vi egentlig ikke klarer, iallfall ikke mot så god motstand. Jeg er ikke så dum at jeg ikke ser at du ikke alltid har tid til å ta ned ballen. Men jeg er heller ikke så dum at jeg ikke ser at vi faktisk har tid til det noen ganger uten å gjøre det. Og det er ett problem. Vi spiller til tider klønete og gjør det altfor vanskelig for oss selv. Og dette er ting vi må ta tak i.

Vi fikk et bra resultat igår, og det er vi som har mest grunn til å være fornøyd med ett poeng. Men vi må fortsatt innse at vi har ting å ta tak i og rette på. Så kan man jo bare spekulere i hva vi kunne oppnådd igår hadde vi lukket ut slurvete feilpasninger, dårlige valg og litt delvis klønete opptreden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #239 på: 02. Jan. 2007, 15:10 »
Japp. Syns Solano var såpass god. Likte en del av de herlige taklingene han utgav.
Martins hadde det ikke lett der fremme, ble ofte alene, og klarte alikevel lage endel trøbbel for Scum-forsvaret. Syns helt klart 8eren er på sin plass.
Parker må jeg igjen si at jobbet utrolig godt, og sprang antakeligvis mer enn noen annen der utpå.