20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #240 på: 02. Jan. 2007, 15:24 »
så kampen sammenmed en manu kompis og han ble imponert over hvor sterk og flink martins var til og holde på ballen. han hadde også noen feil pasninger, men det har alle. synd det ikke var han som fikk stå alene og heade. sibierski har jeg blitt mer og mer skuffet over i det siste. han vant ikke en hodeduell mot rio ferdinand? han jobber og prøver godt, men han er nok ikke god nok for newcastle.

eneste jeg er skuffet over av martins i går er at han vel ikke kommer til noen sjanser? men han er en konstant trussel for alle forsvar med den farten.

man u er enkelt og greit et bedre lag,og vi får være fornøyd med 1 poeng
lt;3 Newcastle <3

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #241 på: 02. Jan. 2007, 15:25 »
dobbel
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #242 på: 02. Jan. 2007, 15:26 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Japp. Syns Solano var såpass god. Likte en del av de herlige taklingene han utgav.
Martins hadde det ikke lett der fremme, ble ofte alene, og klarte alikevel lage endel trøbbel for Scum-forsvaret. Syns helt klart 8eren er på sin plass.
Parker må jeg igjen si at jobbet utrolig godt, og sprang antakeligvis mer enn noen annen der utpå.

Helt enig. Solano startet dårlig, men avsluttet som en helt. En fortjent 8er.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #243 på: 02. Jan. 2007, 15:26 »
Jeg skjønne rmeg ikke helt på rollefordelingen til martins/sibierski
Jeg synes begge spilte dårlig igår, og jeg tror at denne rollefordelingen har mye av skylda. Flere ganger kommer martins ned på midten å henter ballen, og han gav den bort i de fleste tilfellene. Pl`s raskeste spiss bør jo ligge helt på topp å lukte på mulige stikkpassninger. Istedenfor er det en av Pl`s treigeste spiss som ligge helt på topp..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #244 på: 02. Jan. 2007, 15:49 »
raskeste er vell ikke helt sant.. ikke glemme bellamy Henry Owen ?:P men kjapp er han.. mangler litt rykk syns jeg..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #245 på: 02. Jan. 2007, 16:15 »
Sitat fra: "Rissen"
raskeste er vell ikke helt sant.. ikke glemme bellamy Henry Owen ?:P men kjapp er han.. mangler litt rykk syns jeg..

Han er minst like rask. Husker Evertons Andy v.d Meyde uttalte at Martins er den raskeste spilleren han har møtt. Og han har møtt alle de du nevner. Jeg velger å stole på han :D

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Martins OK
« Svar #246 på: 02. Jan. 2007, 16:35 »
Sitat fra: "EivindI"

Han er minst like rask. Husker Evertons Andy v.d Meyde uttalte at Martins er den raskeste spilleren han har møtt. Og han har møtt alle de du nevner. Jeg velger å stole på han :D

Martins mangler rykk :?:  :P
ManU-forsvaret jobbet dessverre som helter for å eliminere Martins i går, og lyktes i stor grad. Han ble jo pakket inn ved hver anledning. Men styrken hans gjorde at han likevel greide å holde på ballen, men fikk aldri vist rykket sitt. Så det ble til pasninger, noen dårlige, i stedet.
Uansett om Martins ble målløs(! :wink: ) , så gjorde han en bra kamp synes jeg. Jeg ser ikke bort fra at Scumforsvarets redsel for Martins var medvirkende til at Milner og Edgar fikk komme i skuddposisjon.
Livet er svart/hvitt!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #247 på: 02. Jan. 2007, 16:50 »
martins mangler rykk??

tjukke ronaldo på real madrid har sagt at martins han er den raskeste han har sett.

og martins har dessuten best accelration på fifa 07 :P
lt;3 Newcastle <3

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #248 på: 02. Jan. 2007, 17:08 »
Sitat fra: "Doffi"
martins mangler rykk??

tjukke ronaldo på real madrid har sagt at martins han er den raskeste han har sett.

og martins har dessuten best accelration på fifa 07 :P

hehe det er sant faktisk:P
ax

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #249 på: 02. Jan. 2007, 17:59 »
I hole heite, snakket du om Martins nå??? Mangler litt rykk?? Han? For noe VRØVL!! Sett deg ned å se en gang til! Og ikke i slow-motion denne gangen mister. Da kan det nemlig se ut som han løper like fort som Bellamy!!

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
obafemi Martins
« Svar #250 på: 02. Jan. 2007, 20:02 »
Hvis martins mangler rykk så lurer jeg faen meg med på hva du har sett av martins i det siste :wink:
ayls kongen i forsvaret

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #251 på: 02. Jan. 2007, 20:07 »
Martins mangler IKKE rykk, og han er faktisk raskere enn Owen, Bellamy og Henry såvidt jeg vet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Newcastle-Man Utd
« Svar #252 på: 02. Jan. 2007, 20:26 »
om jeg ikke husker feil så reddet solano både èn og to (??) baller på streken. og bare for dèt får han 20 på børsen av meg. det å redde på streken er nesten som å score.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #253 på: 02. Jan. 2007, 20:34 »
Martins går så vidt jeg vet for å være den raskeste fotball spilleren i verden.. Han har et helt utrolig rykk.. Gutten løper 100 meter under 11 sek..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #254 på: 02. Jan. 2007, 20:47 »

Gullkorn :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."