20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #195 på: 01. Jan. 2007, 20:24 »
Sitat fra: "Sinilio"

Takk for en god kamp, som Manchester United fortjente seieren i. 23-8 i målsjanser.

Manutd fortjente ikke å vinne, fordi de misbrukte sjansene sine, fordi Newcastle var gode til å forsvare seg idag og fordi de selv ikke var gode nok til å forhindre scoringene til Newcastle. Given gjorde noen gode redninger, og redningene på strek var også av pur klasse. Ikke noe av dette var flaks.

Det er Manutd som har flaks, siden dommerne aldri tør å utvise diving-Ronaldo.

Ellers er jeg ganske enig med deg, selvom det ikke var mer å være enig i.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #196 på: 01. Jan. 2007, 20:25 »
Hvor mange mål har Scholes scoret på oss nå?
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Newcastle-Man Utd
« Svar #197 på: 01. Jan. 2007, 20:25 »
Sitat fra: "Fredrik"
De gjenstående kampene i januar:

Lør     
06.01
B Birmingham    
-
Lør    
13.01
B Tottenham    
-
Lør    
20.01
H West Ham    
-
Ons    
31.01
H Aston Villa

Snakker vi 4. runde og 7 poeng?

djmattis

• Gjest
Newcastle-Man Utd
« Svar #198 på: 01. Jan. 2007, 20:26 »
Hva er det med at alle andre fans fra alle andre slags mulige lag registrerer seg her egentlig?
elsker andre fans oss newcastle fans såååå mye?

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #199 på: 01. Jan. 2007, 20:27 »
@Olav

Når filma Ronaldo idag da? Og når takla Ronaldo stygt i denne kampen? Skal han ha rødt kort for at han filma i sommerens VM-sluttspill eller fallinga mot Boro?
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #200 på: 01. Jan. 2007, 20:28 »
B Birmingham FA CUP:
Championshiplag skal vi klare å slå, selv på bortebane. Vi har til vane å nå langt i FA-cupen, og jeg tror vi vinner denne, men kan fort ende med uavgjort og returmøte.

B Tottenham    
Vi pleier å slå Tottenham hjemme, borte er det verre. Tror dessverre at Tottenham vinner, men uavgjort er veldig sannsynlig det også, og seier er ikke helt umulig.

H West Ham    
Fikk bank borte mot Reading idag, der de tapte latterlige 6-0. Da tror jeg at vi skulle vinne denne, i hvert fall hjemme.

H Aston Villa
Til tross for at vi har de hjemme, tror jeg på seier. Kan hende at det blir poengdeling, men størst sjanse for at vi vinner.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #201 på: 01. Jan. 2007, 20:29 »
Sitat fra: "Mack"

11.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #202 på: 01. Jan. 2007, 20:30 »
@Olav

Når filma Ronaldo idag da?

Ronaldo filmet i to dueller med Solano, og det tilsvarer vel til to gule? Kanskje du ikke syntes det var filming, men det driter jeg i. For jeg syntes det var det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #203 på: 01. Jan. 2007, 20:30 »
Et helt greit resultat, med tanke på de skadeproblemene vi har nå!!! Men i fremtiden MÅ vi slå sånne primadonnaer som ManU!! Taylor kommer til å bli PL beste midtstopper....... allerede NESTE SESONG. Huntington klarte seg også veldig bra synes jeg!!! Men kan noen si meg om Edgar egentlig er venstreback??? Har lest andre steder at han spiller sentral midtbane!?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #204 på: 01. Jan. 2007, 20:30 »
Faens Robbie Styles. Solano skulle hatt minst ett rødt kort. Ronaldo ble klippa ned gang på gang, men ikke hellvete om den svettpeisen ga noe kort. I tilleg klarer han å gi Newcastle frispark på ALT. I tilleg fikk Given bruke over ETT minutt på å få ut ballen på overtid. Vanligvis skal det ta 10 sekunder. En av Premier Leagues beste dommere langt inn i ræva på Karl den 12.

To griseflaks mål i andre omgang gjør dette likt. Synd vi ikke avgjør, men tre redninger på streken og et stolpeskudd kan man ikke vinne.

Takk for en god kamp, som Manchester United fortjente seieren i. 23-8 i målsjanser.

:lol:  :lol:  :lol:

Eg synst faktisk Rob Styles dømte mykje imot Newcastle eg da men. Skjønner sjølvsagt at Manure suppoerane er skuffa, men hey, dykk bør vere fornøgd! Bedre med 1 poeng enn 0. :wink:

Den 23-8 satestikken er totalt feil. Til pause stod det no at Newcastle hadde 7 skudd på mål, og 4 utanfor mål, medan Manure hadde 5 skudd på mål medan 3 utanfor!

edit: Det er sant. Ronaldo filma mot Solano. So patetisk!  :lol:  Synd ikkje Vidic blei utvist for albuen mot Sibierski, i tillegg at vi blir snytt ofr eit klart straffe spark ( vidic hands).
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #205 på: 01. Jan. 2007, 20:33 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Sitat fra: "Mack"

11.

Det gjør ikke noe om han legger opp snart.
Toon, Toon,
Black and white army

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #206 på: 01. Jan. 2007, 20:35 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ronaldo filmet i to dueller med Solano, og det tilsvarer vel til to gule? Kanskje du ikke syntes det var filming, men det driter jeg i. For jeg syntes det var det.

Hoho, hvis det var filming så var det iallefall filming på Milner når han datt uten at Gaz var borti han. Nytter ikke å si at Ronaldo filmer hver gang han får frispark, for alt går saktere på tv'en. Da Vidic traff Sibierski med albuen i hodet så det ut som han så vidt hadde fart på armen.
Bli med på COM

Er Man United-supporter, men fikk lyst til å registrere meg på newcastle forumet. Skal være så seriøs som mulig.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #207 på: 01. Jan. 2007, 20:36 »
@Olav

Når filma Ronaldo idag da? Og når takla Ronaldo stygt i denne kampen? Skal han ha rødt kort for at han filma i sommerens VM-sluttspill eller fallinga mot Boro?
Rolig nå mister! 2-2 er et bra resultat for dere. Selv om vi har et sted mellom 10 og 14 spillere ute med skade, viser vi at vi har gode reserver og juniorer som erstattere!!

Sinilio

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #208 på: 01. Jan. 2007, 20:37 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Synd ikkje Vidic blei utvist for albuen mot Sibierski, i tillegg at vi blir snytt ofr eit klart straffe spark ( vidic hands).

Ja, han treffer han uheldigvis med armen når han går opp, hvor mange ganger skjer ikke det? Og straffesituasjon forklarte jeg i pausen, det nytter ikke å dundre til 5 meter fra mannen og treffe han armen, for så å ville ha straffe.
Bli med på COM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #209 på: 01. Jan. 2007, 20:44 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
YEEES!!!

Gratulerer folkens, detta var mer enn en halv seier slik situasjonen er for tida!
Og det skader ikke å ødelegge litt for man utd heller....
Helt enig! NULL SYMPATI FOR DET LAGET!!!