20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Man Utd  (Lest 45522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #15 på: 31. Des. 2006, 03:20 »
Sitat fra: "Stephan Solheim"
vi gjentar kampen for 10 år siden og banker de 5-0  8)
men kan noen si meg hvem som IKKE spiller kampen mot scums ?

Les forhåndsanalysen på forsiden eller evt to innlegg over deg :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #16 på: 31. Des. 2006, 12:31 »
Å banke de Man U hadde vært så jævlig digg, men er redd det er de som banker oss.... I denne kampen er vi i alle fall helt avhengig av å få det første målet....Gjerne de to eller tre første.
Men med en forsvarsrekke, som de fleste kampene nå har vært på snittalder 20, så kan vi ikke forvente så mye?

Vinner vi ikke, kommer jeg til å få høre det fra medgangssupporterne på skolen :?
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #17 på: 31. Des. 2006, 13:05 »
Jeg er skit-nervøs foran denne kampen. ManU bøtter jo inn mål for tiden, det gjør ikke akkurat vi! Og på St. James Park har det jo virket som hvem som helst kan hamle opp med oss denne sesongen. Men nå skal kampen spilles først (uheldigvis???). Neida, jeg gir ikke opp uten grunn, til det har vi for mye kvalitet i laget. Hadde vi bare hatt en klar filosofi om hvordan vi skal spille kunne dette laget prestert. Istedenfor blir det nok som vanlig under Roeder, vi vil se spillerne være rundt midten og sentre seg i mellom og vente på at en skal tørre å ta initiativ. Og faktisk, det har vi i Dyer, Emre, Martins og Parker. Spørsmålet er om det holder mot et kollektivt sterkt og velorganisert ManU.

Det har skjedd undere før!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #18 på: 31. Des. 2006, 13:58 »
Stemmer opplysningene om at Scott Parker har karantene for gule kort til denne kampen????

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #19 på: 31. Des. 2006, 14:52 »
Sitat fra: "Frode"
Stemmer opplysningene om at Scott Parker har karantene for gule kort til denne kampen????

Jeg er egentlig litt usikker selv. Enkelte mener at han er suspendert, mens andre mener at suspensjonen ikke trer i kraft før til neste kamp etter det igjen. Og blir det eventuelt Birmingham i FA-cupen eller Spurs i PL?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Newcastle-Man Utd
« Svar #20 på: 31. Des. 2006, 16:12 »
synes jeg husker de sa "one step closer to suspension" på newcastleworld

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #21 på: 31. Des. 2006, 16:15 »
Sitat fra: "Nordin"
Sitat fra: "Frode"

Jeg er egentlig litt usikker selv. Enkelte mener at han er suspendert, mens andre mener at suspensjonen ikke trer i kraft før til neste kamp etter det igjen. Og blir det eventuelt Birmingham i FA-cupen eller Spurs i PL?

Da Baba fikk gult for noen kamper siden, trådde ikke karantenen i kraft før en uke etter det siste kortet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #22 på: 31. Des. 2006, 17:21 »
Dei som kommenterte kampen i går nevnte at karantene ikkje ville inntreffe før FAcupen
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #23 på: 31. Des. 2006, 17:25 »
Glimrende. Da går ihvertfall Butt bak som stopper og Parker og Emre spiller sentralt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #24 på: 31. Des. 2006, 17:28 »
Hmm. Kombinasjonen Parker-Emre har aldri fungert. Kvifor skal den kombinasjonen funke mot serieleder Manchester United?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #25 på: 31. Des. 2006, 17:49 »
Herregud da mann, nå må du slutte med dette vrøvlet. Roeder sin beste periode som Newcastle-manager, forrige sesong, spilte ham selvfølgelig med Emre og Parker. En liten oppsving i resultatene der Butt og Emre spilte sammen, og Parker er plutselig gått fra å være Newcastles beste spiller denne sesongen til å ikke være god nok for laget!?
Tull, og atter tull.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #26 på: 31. Des. 2006, 17:50 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Hmm. Kombinasjonen Parker-Emre har aldri fungert. Kvifor skal den kombinasjonen funke mot serieleder Manchester United?

Parker-Emre kan være bra det, men hva andre alternativ mener du vi har når Butt antakentlig må ned som stopper?

Parker er absolutt god nok for Newcastle...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastle-Man Utd
« Svar #27 på: 31. Des. 2006, 18:00 »
Parker har hatt for mange juniorfeiler denne sesongen syns eg. I kampen mot Everton klarer han ikkje engang å sentre verdens letteste pasning. Han spiller alltid med hjerte utpå drakten men han var mye bedre sist sesong.

Syns Butt-Emre har spilt mye bedre sammen enn hva Parker-Emre har gjort til nå i sesongen
Newcastlesupporter siden 1992

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #28 på: 31. Des. 2006, 18:14 »
Vi må jo ikke glemme at Butt har tidligere røtter fra Man Utd.Om det har noe påvirkning vet jeg ikke. :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle-Man Utd
« Svar #29 på: 31. Des. 2006, 18:51 »
Så dykk påstår at kombinasjonen Parker- Emre er bra?  :lol:
Har dykk sett kampar når dei har spelt i lag? Den er så ubalansert. Det blir ein slags mellomting. ALLE dei kampane eg har sett, så er rolle fordelinga mellom desse svært dårleg. Og det er det ikkje berre eg som syns. Forøvrig ein god del av medlemmane på newcastle-online.com.

Når Parker og Emre spelar saman, så føle eg det blir ein slags nøling. Ein blir sittande og den andre angripar sånn halveis. Med ein midtbane med Butt-Emre har vi to KLARE roller. Butt er defensiv og Emre er OFFENSIV. Slik syns eg det skal vere. Parker-Emre liknar "partnerskapet"( dårleg ord eg veit) mellom Gerrard-Lampard på England. Blir ein slags mellom ting.

Vel alle har forskjellege meiningar, og eg vil berre at laget skal fungere mest mogleg. Kall det kva dokke vil.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!