20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 109190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #315 på: 20. Nov. 2011, 12:49 »
Enig i dette! Han virker helt hjelpeløs når det kommer til straffer, så her må han øve mye mer.

Det er vanskelig å kritisere en keeper fordi han ikke redder straffer, her skal 9/10 gå i mål.
Trener teamet burde kansje forbrede han på hvor straffe blir satt. kampen mot stoke, der var det nok 50% for at straffen gikk midt i mål, da bør han stå. Men mot balotelli, da vet du at han elsker å trille ballen i stolpe rota, og da må man gabmble, og ikke stå. virker som han ikke har en anelse angang, på hvor straffe skytteren foretrekker å skyte. Men straffer er en bonus vis han redder, ikke noe must akkuratt.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 20. Nov. 2011, 13:24 »
Faktum er jo at enkelte keepere er rå på det å forberede seg på straffeskyttere og lese hvor ballen kommer. Krul har til nå sett helt, helt blank ut hver eneste gang, så det er liten tvil om at det finnes forbedringspotensiale.

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #317 på: 20. Nov. 2011, 14:07 »
Krul kommer til å bli en fantastisk keeper. Men som dere nevner her, han er fullstendig naken på straffer så langt. Ser faktisk ut som en redd liten unge. (Legg merke til neste gang) ::)
Twitter: @Matserazzi

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 20. Nov. 2011, 14:14 »
Er litt hardt å kritisere han for å være dårlig til å ta straffer, og det tyder vel også på hvor fornøyde vi er med han også :) Men jeg enig i at han bør gjøre en jobb når det gjelder straffespark. Virker jævla halvhjertet det han driver på med. Irriterer meg at han bare ble stående på straffa til Balotelli i går, nøyaktig det samme gjorde han mot Anelka på brua for et år siden.

Synes vi har fått ufattelig mange straffer imot siden vi kom tilbake til Premier League i fjor. Krul har stått i mål på flere av de(vil tippe bortimot 10stk), og ikke reddet en eneste. Går man 100% etter hver eneste straffe og gjør en jobb på forhånd av kampen så man har en ide om hva straffeskytteren vil gjøre, så klarer man som oftest å redde ett straffespark på 10 forsøk. Han går også veldig ofte feil vei, blant annet mot sine landsmenn Kuyt og Van der Vaart som han burde kjent ekstra godt ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 20. Nov. 2011, 15:44 »
Jeg er enig. En av de engelske ekspertene sa etter stoke kampen at han var sikker på at straffen ville bli satt hardt midt i mål. Den samme spilleren hadde gjort der i forrige kamp. Håper trenerteamet kan forberede krul på evt straffer i forkant av kampene. Det gir en helt annen selvtillit hvis han vet hvilket hjørne han skal satse på, og hvor tidlig han må slenge seg.

Mot balotelli var det kanskje greit å stå i midten. Han er såpass arrogant at han fint kunne chippet midt i mål.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 20. Nov. 2011, 17:15 »
Det er helt fantastisk hvordan "vi" kan sitte her i Norge og si nøyaktig hvordan Tim Krul burde gjøre det på straffer.

Tror han selv og trenerteamet har rimelig mye mer peiling.
Same old Shearer, always scoring!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #321 på: 20. Nov. 2011, 18:08 »
Det er helt fantastisk hvordan "vi" kan sitte her i Norge og si nøyaktig hvordan Tim Krul burde gjøre det på straffer.

Tror han selv og trenerteamet har rimelig mye mer peiling.

ja rart det der,  vi setter tilogmed opp laget før kamp, og bedømmer spillerne med poeng etter kamp. Og under kamp vet vi godt hvem som burde byttes ut, og hvem som skal komme innpå. I overgangsvinduet vet vi klart hvem som burde komme inn, vi har så godt peiling at vi blander oss inn de økonomiske sidene av klubben.  ::p
Er det på tide at www.newutd.no går inn på eier siden av klubben?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 20. Nov. 2011, 18:10 »
Haha, neida bør ikke gå så langt=)

Men poenget mitt er at jeg tror Krul og trenerteamet vet bedre hvor han burde gå på straffer enn oss. En ting er å komme med ønskeoverganger, ønskelig lagoppstilling osv. Men whatever ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 20. Nov. 2011, 18:12 »
Nei - men ettersom vi har så lite peil bør vi vel også holde oss for god for å diskutere sånt? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 20. Nov. 2011, 18:15 »
Haha, ok min feil, legger'n død nå :P

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 20. Nov. 2011, 18:17 »
En ting til da, når man sier han burde, så er det en dårlig måte å starte en diskusjon på.. Sier man jeg syns han burde så er det en helt annen story. See? ;D

Men var nok ikke med hensikt, carefacewhatever <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 20. Nov. 2011, 18:23 »
Hehe - jeg bare måtte ;)
Tjo, men det er vel litt sånn potato, potato vel? Vi veit jo at ingen bortsett fra meg sitter på noen fasit her på forumet  :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 20. Nov. 2011, 18:45 »
hehe <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 21. Nov. 2011, 00:42 »
Nå skal vi huske at Tim ennå er en veldig ung keeper og vi kan ikke forvente at han skal redde godt slåtte straffespark. Mot Stoke ville han sannsynligvis blitt blåst inn i nettet av det knallharde skuddet om han hadde stått på streken. Det er godt mulig at han kan bli en meget god straffestopper med årene, men slike ting kommer gjerne med mer erfaring. Husk på at en keeper sjelden er på sitt beste før fylte 30 år. David James var mesterskapsdebutant i en alder av flerogtredve år. Kanskje kan støtteapparate forberede han bedre på eventuell straffeskytter hos motstanderen, men det kan godt hende de vurderer det dithen at Krul har nok å tenke på fra før. Feltarbeidet er åpenbart noe de har jobbet mye med, og han har fremdeles mye å gå på der også. Jeg stoler uansett 100% på keepertrenerne i klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 26. Nov. 2011, 21:23 »
Bøyer meg i støvet. For en keeper!!!!

Redninga fra Vidic ser fantastisk ut, men den er like mye flaks også. Men redningen i 1.omg fra flikken til Chicarito er ubeskrivelig god! En av de beste redningene jeg har sett en Newcastle keeper gjøre.

:clap:
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM