20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvordan ødelegge en klubb..  (Lest 26326 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Hvordan ødelegge en klubb..
« Svar #45 på: 20. Mai 2005, 10:26 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Ja, men Bobby fikk oss ihvertfall høyere på tabellen og hadde en ti ganger bedre lagånd. Det er viktigst!
Nå går alle spillerne ut i media hele tiden. Souness klarer ikke å holde kontroll over laget. Tror du virkelig på Souness?

Husker du hvilken plass Sir Bobby fikk under sin første sesong?

Nå går alle spillerene ut i medie hele tiden sier du? Kan du nevne andre enn Bellamy og Robert? Er det alle?

Å si at de ikke gikk ut i media under Robson er ho tåpelig.

Om jeg har troen på Souness? Jeg hadde håpet en annen manager, men nå vet jeg at Souness skal sitte ut sommeren og en viss tid framover. Jeg gir han en sjanse i motsetning til de fleste andre her inne, som sutrer før en eneste spiller er handlet inn.

Husk laget han styrer idag er Bobby Robson sitt lag. Gi han en sjanse til å bygge opp sitt eget før dere dømmer han nord og ned.

Ellers så svarer heller ikke du på spørsmålene jeg stiller deg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 20. Mai 2005, 11:16 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Hadde ikke Man Utd og Liverpool en kamp mindre spilt pga CL kvalifisering? Da er vel ikke 4 poeng så kritisk, som med 2 poeng etter fire kamper.

I teorien kunne både Man UTd og Liverpool stått med 7 poeng etter 4 kamper mot Newcastle sine to poeng. Har det en tanke som har slått deg?

I teorien ja. Men faktum er at det ikke skjedde Asbjørn. ManU spilte uavgjort og stod med 5 poeng, menst Liverpool vant..

Men for å dra det enda litt lenger da.

20.09.04. Tabell:

1   Arsenal   6   5   1   0   21   -   7   16   
2   Chelsea   6   4   2   0   6   -   1   14   
3   Everton   6   4   1   1   8   -   6   13   
4   Bolton    6   3   2   1   11   -   8   11   
5   Tottenha   6   2   4   0   4   -   2   10   
6   Middlesb   6   3   1   2   11   -   10   10   
7   Aston Villa   6   2   3   1   7   -   6   9   
7   ManU    6   2   3   1   7   -   6   9   
9   Newcastle   6   2   2   2   11   -   10   8   
10   Charlton    6   2   2   2   7   -   10   8   
11   ManC   6   2   1   3   8   -   6   7   
12   Liverpool   5   2   1   2   7   -   5   7

Tabell etter 6 kamper. Souness hadde enda ikke fått ødelegge Newcastle 100% med sin taktikk. Vi er kun 3 poeng bak CL plass og det ser meget lyst ut!!

Så går vi 3 mnd. lenger fram i tid! Nå har Souness fått inn sin spillestil i laget og skiftet på posisjoner.

Tabell:

1   Chelsea   18   13   4   1   37   -   8   43   
2   Arsenal   18   11   5   2   45   -   22   38   
3   Everton   18   11   4   3   21   -   14   37   
4   ManU    18   9   7   2   28   -   13   34   
5   Middlesb   18   9   5   4   32   -   22   32   
6   Liverpool   18   8   4   6   28   -   20   28   
7   Charlton    18   8   3   7   21   -   28   27   
8   Tottenha   18   7   4   7   21   -   18   25   
9   Aston    18   6   7   5   22   -   22   25   
10   ManC    18   6   5   7   22   -   18   23   
11   Bolton    18   6   5   7   26   -   26   23   
12   Portsmout   18   6   5   7   23   -   25   23   
13   Newcastle    18   5   6   7   29   -   35   21

Se forskjellen mellom Newcastle og ManU/Liverpool her..
På disse mnd. har lagene skaffet seg:

ManU: 25 poeng
Liverpool: 21 poeng
Newcastle: 13 poeng

Legg også merke til målforskjellen er du snill!!!

Synst dette er litt skremmende jeg Asbjørn!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #47 på: 20. Mai 2005, 11:24 »
Jeg har gitt Souness flere enn nok sjanser. Laget er ikke godt nok lenger. Få tilbake Ruud Gullit spør dere nå meg!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Mai 2005, 12:25 »
Jeg har gitt Souness flere enn nok sjanser. Laget er ikke godt nok lenger. Få tilbake Ruud Gullit spør dere nå meg!

Nok en gang svarer du ikke.

Ja la oss hente tilbake spillerene Maric, Marcelino, Goma, Dumas og Domi. Hvilke klassespillere som har hatt en fantastisk karriere i ettertid.

Hvilke plasser var det Gullit klarte å prestere med Newcastle som gjør at han bør tilbake som manager?

Du snakker om at Souness kommer i bråk med våre beste spillere. Hvem var det nederlenderen kom i bråk med igjen?

Vet du hvem Alan Shearer er? Var det ikke Robert Lee og Pistone som ikke engang fikk draktnummer?

Fatter ikke hvordan du kan si imot deg selv gang på gang Olav.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Mai 2005, 12:33 »
Jeg har ikke sagt noe imot meg selv. Har du hørt om sarkasme? Nei, tenkte meg det..

Så det du prøver å påstå er altså:

- Souness er en bedre manager en Bobby Robson
- Robert og Bellamy er blant våre mislykkete spillere
- At Souness er yndlingsmanageren din

Hva vil du fram til?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 20. Mai 2005, 12:35 »
Hva har du imot Bobby? Det var han som gjorde oss til et topplag igjen!

Dessuten svarer ikke du på spørsmålene mine heller.
Hvorfor skal jeg svare på spørsmål som;

Hvem er Shearer? Hadde ikke Robert Lee draktnummer?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 20. Mai 2005, 13:00 »

Jeg påstår at du snakker imot deg selv pga du

Mener Souness kommer på kant med spillerene, men du vil ha tilbake nederlenderen som kom på kant med Shearer, Pistone og Robert Lee.

Pistone og Robert Lee fikk ikke engang draktnummere og fikk heller ikke trene med a-laget.

Jeg har ikke noe imot Sir Bobby, og han gjorde mye bra for Newcastle. Men mot slutten virket det som om han mistet grepet på spillerene. De fikk gjøre som de ville, og det var skandale på skandale uten at spillerene fikk straff.

Jeg tror alderen tok igjen Bobby på slutten. Det er vel derfor ingen andre klubber vil ansette Sir Bobby etter han fikk sparken i Newcastle. Jeg ville gjerne hatt Sir Bobby som manager jeg om han var 10 år yngre.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 20. Mai 2005, 13:03 »
Ble Sir Bobby for gammel i løpet av en sommer?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 20. Mai 2005, 13:03 »
Jeg har ikke sagt noe imot meg selv. Har du hørt om sarkasme? Nei, tenkte meg det..

Så det du prøver å påstå er altså:

- Souness er en bedre manager en Bobby Robson
- Robert og Bellamy er blant våre mislykkete spillere
- At Souness er yndlingsmanageren din

Hva vil du fram til?

Jo det skal jeg si deg Olav. Det er utrolig mye usakelig argumentasjon som blir skrevet av enkelte. Blant annet det med å hente tilbake Ruud Gullit. Hvorfor vil du ha han tilbake? Trodde ikke du likte managere som kom i konflikt med sine beste spillere.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 20. Mai 2005, 13:04 »
Sitat fra: "Mushans"
Ble Sir Bobby for gammel i løpet av en sommer?

Han burde gått etter forrige sesong. Det burde Fat Fred skjønt. Det var ekstremt mange Newcastle supportere som ville det slikt.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 20. Mai 2005, 13:07 »
Om vi skal være etterpå klok så kanskje, men det aller beste hadde vært å hatt Robson ut sesongen.

Ny trener i sommer som kunne kjøpt inn sine egne spillere og forbedre seg på UEFA-cup eller kanskje kvalik til Champions Leauge!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 20. Mai 2005, 13:18 »
Sitat fra: "Mushans"
Om vi skal være etterpå klok så kanskje, men det aller beste hadde vært å hatt Robson ut sesongen.

Ny trener i sommer som kunne kjøpt inn sine egne spillere og forbedre seg på UEFA-cup eller kanskje kvalik til Champions Leauge!

Vi som mente at han burde gå sist sommer er ikke etterpåkloke. Det er Fat Fred som er etterpåklok.

Souness var langt fra førstevalget til Fat Fred, men fakta er at Newcastle ikke er en klubb managere på død og liv vil lede. Managere som sa nei ifjor er, Big Sam, Alan Curbs, Martin ONeill, Ottmar (hvileår), Steve McLaren,.

Hvem burde vi hentet?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 20. Mai 2005, 13:22 »
Det er vel flere 100 kandidater som kunne gjort en bedre innsats enn Souness. Ikke alle de var i fast jobb heller..

Hva med å ha Robson ut sesongen for å hyre på Hitzfeldt til sommeren. Måtte ha vært den beste løsningen, men nå sitter vi igjen med Svarte-per og må kjempe med vinden i ryggen flere seosnger for å rette opp ødeleggelsene Souness har påført praktverket til Sir Bobby!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 20. Mai 2005, 13:31 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Jeg påstår at du snakker imot deg selv pga du

Mener Souness kommer på kant med spillerene, men du vil ha tilbake nederlenderen som kom på kant med Shearer, Pistone og Robert Lee.

Pistone og Robert Lee fikk ikke engang draktnummere og fikk heller ikke trene med a-laget.

Jeg har ikke noe imot Sir Bobby, og han gjorde mye bra for Newcastle. Men mot slutten virket det som om han mistet grepet på spillerene. De fikk gjøre som de ville, og det var skandale på skandale uten at spillerene fikk straff.

Jeg tror alderen tok igjen Bobby på slutten. Det er vel derfor ingen andre klubber vil ansette Sir Bobby etter han fikk sparken i Newcastle. Jeg ville gjerne hatt Sir Bobby som manager jeg om han var 10 år yngre.

ARg! JEG SA JO AT JEG VAR SARKASTISK NÅR JEG SA AT JEG VILLE HA TILBAKE GULLIT!!! :!:  :!:  :x

Dessuten har jeg ikke nevnt Robert Lee eller Pistone i det hele tatt. Hva har de med saken å gjøre? Bobby gjorde veldig mye bra for Newcastle skal jeg si deg! Alle vet at han ble gammel mot slutten. Men å ansette Souness? Var det riktig? Nei. Det var det ikke. Har gitt den mannen mange sjanser nå, men nå har tålmodigheten tatt slutt. Han ødelegger laget i mitt hjerte!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 20. Mai 2005, 13:34 »
Dessuten hadde det ha vært bedre å hente tilbake f.eks Keegan til Newcastle, enn å ansette en terroist. Vi kunne ha stablet på beina omtrent femti tusen managere som kunne ha gjort det bedre enn Souness. Blackburn-fansen var i ekstase da Souey forlot ewood park. Liverpool-fansen var overlykkelige da han forlot anfield noen år tilbake. Han er en levende katastrofe!