Uansett poenget mitt er at det IKKE er sikkert at å kjøpe en dyr midtstopper er den umiddelbare løsningen. Kjøpet av Boumsong vitner om dette synes jeg. Det er viktig at Roeder holder bena på bakken og ikke bruker opp pengesekken slik som Souness gjorde med flere "panikk og håpe på det beste " kjøp.
Det er mye viktigere å finne de 4 som kan utvikle kvalitet sammen, og ja jeg tror Ramage og Taylor kan utvikle kvalitet sammen. Selv om jeg gladelig skal innrømme at Ramage har sine mangler som spiller.
Da synes jeg det er viktigere å kjøpe backer som kan å sideforskyve seg, som kan å posisjonere seg, som kan offside regelen og holde linja slik at vår fremtidige forsvarsgeneral Taylor får en lettere jobb med å styre enn den hønsegjengen han må styre i dag (Babayaro er uten tvil den største høna)
Kjøp 2 sidebacker i januar og la Taylor-Ramage fortsette samarbeidet, eventuelt Bramble-Taylor. Så kan vi når sesongen er over evaluere midtstopperduoene og se om det virkelig er behov med en ny midstopper.