20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Watford [C+] 16.12.2006  (Lest 33858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Watford [C+] 16.12.2006
« Svar #165 på: 18. Des. 2006, 15:05 »
Uansett poenget mitt er at det IKKE er sikkert at å kjøpe en dyr midtstopper er den umiddelbare løsningen. Kjøpet av Boumsong vitner om dette synes jeg. Det er viktig at Roeder holder bena på bakken og ikke bruker opp pengesekken slik som Souness gjorde med flere "panikk og håpe på det beste " kjøp.

Det er mye viktigere å finne de 4 som kan utvikle kvalitet sammen, og ja jeg tror Ramage og Taylor kan utvikle kvalitet sammen. Selv om jeg gladelig skal innrømme at Ramage har sine mangler som spiller.
Da synes jeg det er viktigere å kjøpe backer som kan å sideforskyve seg, som kan å posisjonere seg, som kan offside regelen og holde linja slik at vår fremtidige forsvarsgeneral Taylor får en lettere jobb med å styre enn den hønsegjengen han må styre i dag (Babayaro er uten tvil den største høna)

Kjøp 2 sidebacker i januar og la Taylor-Ramage fortsette samarbeidet, eventuelt Bramble-Taylor. Så kan vi når sesongen er over evaluere midtstopperduoene og se om det virkelig er behov med en ny midstopper.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #166 på: 18. Des. 2006, 15:08 »
Boumsong var da en skandale, men Newcastle bør da ikke slutte å kjøpe forsvarsspilere av den grunn. Man bør kjøpe en man vet holder mål i PL. Men venstreback bør være 1 prioritet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 18. Des. 2006, 15:09 »
Sitat fra: "Åsmund"
Boumsong var da en skandale. Man bør kjøpe en man vet holder mål i PL. Men venstreback bør være 1 prioritet.

Akkurat det jeg skriver, så da er vi vel enige da
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #168 på: 18. Des. 2006, 15:12 »
Ja men vi er ikke enige om Ramage er god nok for start 11'eren til Nufc!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 18. Des. 2006, 15:15 »
Jeg synes han er det nå med tanke på de ambisjonene newcastle har for sesongen (6.plass). Men jeg håper at til sommeren så vil ambisjonene for 07/08 sesongen være topp 4 og da synes jeg ikke Ramage er god nok lenger, hvis han da ikke utvikler seg noe voldsomt utover. Noe jeg synes han bør få tillit og sjansen til å vise at han kan. Dersom han ikke gjør det kjøp ny midtstopper i juli.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 18. Des. 2006, 16:11 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ja men vi er ikke enige om Ramage er god nok for start 11'eren til Nufc!

han er ikke det. enkelt og greit. se hvor mye han og emre krangler under en kamp. og ramage skal alltid forsvare sine horrible pasninger. mannen greier ikke det helt elementære i fotball. men er dyktig til å markere og spiller med hjertet. det skal han ha for. men absolutt ikke god nok for newcastle.
Andreas Martins

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #171 på: 18. Des. 2006, 17:01 »
Ja la spesielt merke til denne kranglingen på lørdag. Tenk hvordan det er for Emre å gå fra å spille med et av verdens beste forsvar i Inter til å spille sammen med Baba, Carr og Ramage i Newcastle! Forstår frustrasjonen hans veldig godt jeg!