20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Watford [C+] 16.12.2006  (Lest 33921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Watford [C+] 16.12.2006
« Svar #150 på: 17. Des. 2006, 17:35 »
Merk mine ord: Nye backer bør komme først i prioriteringen.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 17. Des. 2006, 17:38 »
Rammy er helt ok/god defensivt, men når han får ballen er det 99% sikkert at han roter den bort. Når han skal klarere sender han den alltid til innkast i stedet for å pole den framover på banen. Vil si meg enig i at Ramage ikke er god nok om vi skal satse på 5-8 plass, men han kan gjerne være backup.

Given 8
Hunty 6
Ramage 6
Tayls 8,5
Baba 6
Milner 7
Butt 7
Dyer 7
Emre 7
Sib 5
Martins 7,5

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 17. Des. 2006, 17:40 »
KAn ikke skjønne at du syns Ramage spilte like elendig som Babayaro mot Watford?? Baba selger seg som ei billig hore bare man drar en overstegsfinte på han!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 17. Des. 2006, 17:42 »
Synes ikke det var Babas verste kamp i går. Derimot har jeg sett Rammy mye bedre. Han slet til tider med Watfords angripere i tillegg til at de offensive bidragene hans ikke lignet noe som helst...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 17. Des. 2006, 19:22 »
Ramage-Taylor er for meg uten tvil det beste stopperparet vi kan stille med per dags dato. Og Ramage har spilt flere gode kamper som stopper denne sesongen, både sammen med Tayls og med Moore.
Og ja, Ramage har sin store svakhet offensivt, men det tror jeg han kan forbedre seg kraftig på. Selv om han enda ikke er noen offensiv back, syns jeg han har vist enorm utvikling der siden han debuterte for oss. Og defensivt fremstår han mer solid enn Moore, Bramble, Baba og Carr slik jeg ser det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 17. Des. 2006, 19:25 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Ramage-Taylor er for meg uten tvil det beste stopperparet vi kan stille med per dags dato. Og Ramage har spilt flere gode kamper som stopper denne sesongen, både sammen med Tayls og med Moore.
Og ja, Ramage har sin store svakhet offensivt, men det tror jeg han kan forbedre seg kraftig på. Selv om han enda ikke er noen offensiv back, syns jeg han har vist enorm utvikling der siden han debuterte for oss. Og defensivt fremstår han mer solid enn Moore, Bramble, Baba og Carr slik jeg ser det.

Enig. Og da valget står mellom å kjøre med Taylor-Ramage ut sesongen eller bruke alle pengene på å kjøpe en verdensklasse stopper, og ikke ha nok penger igjen til backer, ja da velger ihvertfall jeg Taylor-Ramage samt 2 nye sidebacker.

Så får vi heller se til sommeren da vi (forhåpentligvis) har blitt kjøpt opp om det er penger til å hente inn en stopper av virkelig høy standard som kan løfte oss opp blant topp 4 igjen
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 17. Des. 2006, 20:12 »
Sitat fra: "EivindI"
Merk mine ord: Nye backer bør komme først i prioriteringen.

Om du leser mitt første innlegg så ser du faktisk at jeg mener vi bør kjøpe en venstreback først.
Poenget mitt står forsatt ved lag. Det gjelder og for Carr og Baba.
Slik jeg ser det så er Taylor den eneste i forsvarsrekken vår som hadde kunnet forsvart en plass på et lag blant topp 4.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #157 på: 17. Des. 2006, 23:05 »
Må nok bytte ut mange fler enn forsvarrekka for å bli et topp 4 lag
Newcastlesupporter siden 1992

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #158 på: 18. Des. 2006, 00:29 »
Kanskje det, men det er i forsvaret at mangelen er prekær.

Lag som kan nå topp 4
Given
?? -Taylor-???-???
Milner/Dyer-Emre-Parker-Duff/Zoogie
Owen-Martins

Midtbanen er bra. Skadefrie spisser med en frisk Ameobi i bakhånd er ikke så galt det heller da!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 18. Des. 2006, 07:24 »
Ellers så har vi havnet på 3.plass med en forsvarsrekke bestående av
Griffin/Hughes - Dabizas - O'Brien - Hughes/Bernard

Trenger nødvendigvis ikke 4 kvalitetspillere, men 4 spillere som utgjør kvalitet sammen. (Kan ikke egentlig ikke si at dissa utgjør kvalitet heller, men som sagt vi havnet på 3.plass)
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #160 på: 18. Des. 2006, 08:43 »
Derfor mener eg at Roeder må la Taylor og Ramage spille sammen, for dei utfyller hverandre, Solano på høyreback virker også, vi trenger en venstreback i januar
Newcastlesupporter siden 1992

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #161 på: 18. Des. 2006, 10:15 »
Sitat fra: "VepsoO"

Trenger nødvendigvis ikke 4 kvalitetspillere, men 4 spillere som utgjør kvalitet sammen. (Kan ikke egentlig ikke si at dissa utgjør kvalitet heller, men som sagt vi havnet på 3.plass)

Syns ikke jeg så den rekken der hver helg da!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 18. Des. 2006, 12:33 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sitat fra: "VepsoO"

Syns ikke jeg så den rekken der hver helg da!

Og hvem var det du så istedenfor. Steven Caldwell?? En ung Bramble med enda flere tabber enn han har nå? Skulle gjerne ha likt å vite hvem du så istedenfor

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #163 på: 18. Des. 2006, 13:43 »
Mot slutten av sesongen så var Woodgate en viktig del av forsvaret vårt, det samme var Bramble. Bramble var skadet store deler av høstsesongen men kom tilbake rundt juletider. Vil gå så langt som å si at det var denne sesongen Bramble har spilt best for Newcastle.

Hughes-Bramble-Woodgate-Bernard blir noe ganske annet!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #164 på: 18. Des. 2006, 14:55 »
Joa greit. Woodgate var en viktig brikke for at vi klarte 3.plassen det året med hans spill den vårsesongen. Men høstsesongen hadde vi det minste hverken Bramble eller Woodgate. Og vi hadde heller ingen av dem sesongen før da vi kapret 4. plassen