20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Watford [C+] 16.12.2006  (Lest 33953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Watford [C+] 16.12.2006
« Svar #135 på: 17. Des. 2006, 13:08 »
Sitat fra: "Åsmund"
Spisstalent, vi har ingen spisstalenter lenger.

Vi har Andy Carroll, ein spelar som har banka inn mål for både juniorar og reservar. Carroll fekk òg eit minutt mot Palermo, då han vart vår yngste spelar i Europacupen gjennom tidene. Carroll har det som trengst, berre han får den tilliten som vi burde gitt Chopra.

Ramage? Sinnsjuk aksellerasjon? Michael Owen og Thierry Henry har sinnsjuk aksellerasjon. Ramage har brukbar aksellerasjon. Alt i alt ein spelar som er brukbar på det aller meste, men som manglar spisskompetansen som Taylor har. Den spisskompetansen som vil gjere Taylor til landslagsstoppar, noko Ramage berre kan drøyme om.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Des. 2006, 13:26 »
Sitat fra: "Hans J"
Spisstalent, vi har ingen spisstalenter lenger.

Vi har Andy Carroll, ein spelar som har banka inn mål for både juniorar og reservar. Carroll fekk òg eit minutt mot Palermo, då han vart vår yngste spelar i Europacupen gjennom tidene. Carroll har det som trengst, berre han får den tilliten som vi burde gitt Chopra.

Ramage? Sinnsjuk aksellerasjon? Michael Owen og Thierry Henry har sinnsjuk aksellerasjon. Ramage har brukbar aksellerasjon. Alt i alt ein spelar som er brukbar på det aller meste, men som manglar spisskompetansen som Taylor har. Den spisskompetansen som vil gjere Taylor til landslagsstoppar, noko Ramage berre kan drøyme om.

Vel nå har jeg sett Ramage løpe ifra Henry da, men det var kanskje fordi Henry hadde en dårlig dag eller?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Des. 2006, 13:38 »
Steven Tayloer og James Milner på Sky Sports Ukens Lag
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Des. 2006, 13:39 »
Men når det er sagt så er jeg forsåvidt enig i at hvis vi virkelig skal etablere oss i toppen av PL og kjempe om ligagullet så er kanskje Ramage noe i tynneste laget å satse på.

MEN jeg synes Ramage sine siste prestasjoner og samspillet med Taylor har gjort det slik at vi ikke lenger trenger å prioritere midtstopper i januar. Alle ser vel at backene er den største svakheten. Altså ser jeg gjerne at Taylor og Ramage er midtstoppere frem til sesongslutt.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 17. Des. 2006, 15:08 »
Jeg syns Ramage har et stort potensial, og han er kun 23 år. Hva mener dere med at han ikke har potensial?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #140 på: 17. Des. 2006, 16:21 »
Taylor er jo kongen der bak, men eg syns dere er for negative mot Ramage. Greit at han ikkje har pasningsfoten, men er ikkje Taylor der så er Ramage på plass, syns dette samarbeidet har fungert til nå så hvorfor skal vi ikkje la dem spille til sesongslutt.

Ramage holder konsentrasjonen opp, noe Bramble ikkje alltid gjer. Han gjør det enkelt. Istedenfor å drible som siste mann, sparker han ballen opp på tribunen slik at resten av folka kan komme tilbake. Det er slik eg vil ha midtstopperene, dei gjer jobben dei blir satt te.

Er ikkje mange kamper med Taylor og Ramage som midtstoppere me har tapt.

Det me trenger i januar er:
- venstreback, helst Baines

Ser at alt annet kan bli ganske dyrt i januar, alt blir jo overpriset deluxe.

Og sei at Ramage ikkje har potensial............
Newcastlesupporter siden 1992

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #141 på: 17. Des. 2006, 16:44 »
Ramage er god han, men om vi skal kjempe om topp 4 så er ikke Ramage god nok, heller ikke for topp 6.

Vi må tenke fremover. Jeg mener at de som er fornøyde med Ramage i forsvarsrekken og sier seg fornøyde med nedre halvdel av tabellen.
Tenker vi topp 4-6 så er det vel strengt tatt bare Taylor, og Bramble og Moore på gode dager som er gode nok, som første valg vel og merke!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 17. Des. 2006, 16:49 »

Jeg mener at de som er fornøyde med Ramage i forsvarsrekken og sier seg fornøyde med nedre halvdel av tabellen.

Ramage presterer jo mot de aller beste spissene i ligaen også! Han har knapt hatt en dårlig kamp i år, og har vært stabil som fy.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #143 på: 17. Des. 2006, 16:51 »
Det er jo det som er bra med Ramage er at han er stabil og sjelden gjør tabber. Men det generelle ferdighetsnivået hans er ikke bra nok for å være et førstevalg hos en toppklubb i England.

Ser du for deg Ramage i forsvarsrekken til Liverpool, Arsenal, Man U eller Chelski?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 17. Des. 2006, 16:54 »
Det er jo det som er bra med Ramage er at han er stabil og sjelden gjør tabber. Men det generelle ferdighetsnivået hans er ikke bra nok for å være et førstevalg hos en toppklubb i England.

Ser du for deg Ramage i forsvarsrekken til Liverpool, Arsenal, Man U eller Chelski?

Her hadde da ikke Taylor kommet inn heller. Målet i første omgang er 5-8.plass. Å håpe på noe mer er naivt - i første omgang.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 17. Des. 2006, 16:56 »
Slik som Taylor spiller for tiden så kunne nok han vært stopper på disse lagene ja.
Gi han et par år til så er han stopper for England!

Ja om vi skal ha 5-8 plass som mål så setter ikke akkuratt Ramage standarden!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 17. Des. 2006, 16:59 »
Taylor har vært god, men langt ifra noen Terry, carvalho eller Gallas.

Jeg syns Ramage holder god nok standard for 5-8.plass. Han har vært en av våre bedre i år, og er da bedre enn blant annet Moore!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #147 på: 17. Des. 2006, 17:17 »
De kampene når Moore spiller på sitt beste så når ikke Ramage opp. Det er jo der Ramage har sine begrensninger.
Det er jo derfor vi må kjøpe en spiller til å danne midtforsvaret sammen med Taylor.
Jeg mener at å slå seg til med Ramage som en av lagets faste midtstoppere blir det samme som å si at vi har gitt opp å være ett av topplagene i England!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 17. Des. 2006, 17:32 »
Men nå må vi tenke litt langsiktig her da. Skal vi punge ut 8-10 millioner pund i januar for å kjøpe en god midtstopper som kanskje fungerer sammen med Taylor eller skal vi la Taylor og Ramage fortsette samarbeidet når vi endelig har et midtstopperpar som fungerer.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #149 på: 17. Des. 2006, 17:34 »
Jaja merk mine ord: Om vi ikke kjøper en klassestopper i januar så bekrefter vi igjen, at vi ikke satser nok til å nå over topp 6!