20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 169766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Martins forsvunnet.............. here we go!!!!
« Svar #135 på: 14. Mai 2007, 22:47 »
Det er sant, men skal huske at Owen ikke har hatt slike massive skadeproblemer før han kom til oss, samt at han skal ha fått en slik effekt som Shearer også hadde etter sin alvorlige skade, at han faktisk er blitt sterkere. Så skal vi huske at Sam Allardyce vil ta med seg et tungt støtteaparat for å jobbe mot slikt.
Men ja, det er et dillemma. Selv håper jeg begge er i Newcastle når neste sesong sparkes igang!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Martins forsvunnet
« Svar #136 på: 14. Mai 2007, 22:53 »
Hva faen skjer!? Skal spillerne oppføre seg sånn kan de dra til helvete ut av Newcastle United.

Martins bryr seg bare om sin egen karriere. Håper at Sam Allardyce gjør det klinkende klart hvem som er sjefen NÅR han blir manager i morgen. Spillerne har å sette seg i respekt.

« Siste redigering: 14. Mai 2007, 22:55 av geordie-olav »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 14. Mai 2007, 22:55 »
Det beste vil være om vi kan beholde begge ja, og finne ut hvordan vi skal få de til å danne et fryktet spisspar.
Men dersom jeg skulle velge ville jeg valgt Martins. Det handler for meg om at han ikke er like skadeutsatt, og som Kesse påpeker så er han yngre og vil mest sannsynlig bare stige i verdi, hvis ikke Newcastle skal ødlegge dette talentet også. Men jeg gjør regning med at klubben nå blir såpass proff at det ikke skjer.
Martins er kanskje mer ustabil, og Owen er muligens en mer ideell "type\person" som fotballspiller i England, men de gangene Martins er ustabil er han iallfall spilledyktig, og det er en viktig forskjell her.

Det er nok riktig at Owen ikke har hatt slike massive skader før han kom til Newcastle, men vi vet alikevel fra Liverpool tiden at han er mye skadet. Det var han da også, og foreløpig er det ikke blitt bedre, snarere tvert imot. Men for all del, intet vil være bedre enn om blinde Fru Fortuna snart kaster sine øyner på Newcastle og Owen og vi får litt flaks når det gjelder skadene.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 14. Mai 2007, 22:56 »
Hva faen skjer!? Skal spillerne oppføre seg sånn kan de dra til helvete ut av Newcastle United.

Martins bryr seg bare om sin egen karriere.
Det er den letteste og enkleste utveien. Men jeg er litt bekymret over hva som egentlig skjer i klubben som får profesjonelle og godt betalte fotballspillere til å opptre på den måten. For de gjør det ikke for morros skyld!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 14. Mai 2007, 23:02 »
Newcastle har vel ikke høye nok ambisjoner nok for Martins. Kan ikke være noe annet. Misliker han trenerne vet han at det kommer nye i morgen.

Eller så er han blitt kidnappet  :P

djmattis

• Gjest
« Svar #140 på: 15. Mai 2007, 00:51 »
Er så utrolig hvordan det hele tida kan skje dramatiske ting akkuratt i Newcastle.
Er vi en magnet for problemer eller?

For dette virker så jævlig sykt.
Så aldrig disse tendensene når Martins spillte i Inter, var aldrig noen problemer, men i Newcastle må det skje noe.
Er merkelig hele opplegget og velger å gå utifra at det bare er falske rykter til sannheten har kommet frem...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 15. Mai 2007, 07:56 »
Goodbye SUCKER

OBAFEMI MARTINS could be on his way out of Newcastle ? with Valencia and Juventus already in talks over a £13million move.

The striker?s Toon future was in doubt last night after he went AWOL for Sunday?s game at Watford having told club medics he was injured.

SunSport can reveal officials from both European clubs have met with his agent over a possible summer swoop.

The Nigerian, 22, has privately told pals he has no problems with Newcastle after settling in well since his £10m move from Inter last season. But the lure of Europe?s big guns looks too strong for the 17-goal striker to ignore.

A close friend said: ?Oba?s days in England are numbered.

?Juventus and Valencia are in talks with his agent. No club in England is on the radar, so maybe it?s goodbye to the Premiership.?

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 15. Mai 2007, 08:45 »
Møkkamann, ha deg vekk !!!

Hvis dette er sant så mister jeg all respekt for Martins. Glad jeg ikke bestillte drakt med Martins på ryggen sist uke som jeg hadd tenkt til! ;D

DanMan

• Gjest
« Svar #143 på: 15. Mai 2007, 08:57 »
Dette var både trist og dels overraskende lesning, selv om man selvsagt bør være kontinuerlig på alerten når det gjelder nigerianske fotballspillere, både når det gjelder alder og generell klubbfølelse.

Ingen spillere har rett til å sette seg selv over trenere og det medisinske teamet når det gjelder å avgjøre om man er "unfit" eller ikke, heller ikke Martins. Det krever derfor i mine øyne en uforbeholden unnskyldning, og det i overskuelig fremtid, for at mannen fortsatt kan ha en fremtid i Newcastle United.

Og når man snakker om Owen eller Martins; ja, Owen er mer skadeutsatt, men Martins er på ingen måte Lazarus selv han heller. I tillegg er Owen gjennomprofesjonell og mye mer stabil enn Martins, slik at det ikke engang bør være et spørsmål. Misforstå meg rett, jeg er stor fan av Martins, og håper alt dette ordner seg, men å "ofre" Owen for å blidgjøre egoet hans kommer ikke på tale.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 15. Mai 2007, 09:12 »
Jeg tror heller ikke det er noen som har ment at man skulle "ofre Owen for å blidgjøre Martins" DanMan, iallfall ikke jeg. Mere det scenarioet at dersom noen setter en pistol mot hodet mitt å tvinger meg til å velge, så ville jeg nok heller valgt Martins ;)
Men som jeg skrev tidligere, klubben er stor nok for begge, og da er jo det ideelle at begge blir!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 15. Mai 2007, 13:29 »
Han er en god fotballspiller, men at han ikke bryr seg en dritt om klubben avgjør saken for min del. Få skrotet vekk!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 15. Mai 2007, 13:34 »
Selg han for 13 og kjøp Bent. Det ville vært fantastisk. Martins har jo vist lite spilleforståelse også, og jeg tror ikke han vil lykkes i Valencia heller.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 15. Mai 2007, 13:38 »
Ja, en spiller som Bent kunne vi ha trengt nå. Eller kanskje Johnson fra Everton?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 15. Mai 2007, 14:02 »
Ja, en spiller som Bent kunne vi ha trengt nå. Eller kanskje Johnson fra Everton?

Ja! Johnson og Owen på topp ville vært knall. Tipper dem tilsammen er skadefrie i 5 serierunder så vi må ende opp med Ameobi/Sibbe på topp
Bent derimot!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

djmattis

• Gjest
« Svar #149 på: 15. Mai 2007, 15:13 »
Jeg personlig tror Martins akkuratt nå sitter og tenker at Newcastle ikke vil klare å oppfylle kravene hans, dvs å spille i europa, noe jeg garanterer at han vil.
Da må man også tenke hva man som spiller vil oppnå, allt det totale dramaet og tullet i Newcastle, eller en trygg løsning i Valencia (horelag) eller gud forby Juventus (horelag).
Samtidig må han tenke over hva Sam kan gjøre, og der er litt av cluet, Big Sam sier han vil ha Martins spillende hos oss, så det blir opp til han å overtale Martins å bli, dele visjoner osv osv
Spillere kommer og går, er ikke noe nyhet, kan ikke bli sur på en spiller som tross allt har dette som levebrød.
Får man en jobb med mere penger, som har bedre miljø og betingelser så tar man jo den, gjelder oss "vanlige" mennesker med vanlige jobber også.

Uansett ønsker jeg lykke til for Martins vil gjøre det bra uansett hvor han er, får håpe han velger å bli hos oss.