20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Crouch linkes faktisk!  (Lest 24111 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Peter Crouch linkes faktisk!
« Svar #61 på: 02. Jan. 2007, 16:58 »
Enig med ham der. Synes heller han skal prøve å kjempe seg inn på førstelaget til Liverpool.  :wink:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Jan. 2007, 15:45 »
Ingenting er bedre enn at Crouch vil bli i Liverpool. Jeg ville nok ikke vært sen med å gå under jorda om det utenkelige skulle skje, og Pinnochio skulle ikle seg fangedrakten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 03. Jan. 2007, 18:01 »
Nei, det ville jo vært fælt med bedre spisser enn Shola Ameobi i Newcastle!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 03. Jan. 2007, 18:05 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Nei, det ville jo vært fælt med bedre spisser enn Shola Ameobi i Newcastle!

Selvfølgelig ikke, men jeg ser ikke helt for meg at Crouch er den spissen\spilleren Newcastle trenger nå. Det er mest en følelse jeg sitter med som jeg sliter med å forklare, så nok om det.
Men vi har alle lest hva det ble antydet at Crouch eventuelt ville koste. Legg sammen det faktum med hvor mye (eller lite?) vi antagelig har å handle for nå, og at det er flere andre posisjoner som skriker etter forsterkninger. Det er iallfall mer enn god nok grunn for meg til å mene at vi ikke skal kjøpe Peter Crouch.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 03. Jan. 2007, 18:07 »
Akkurat der er jeg enig. Vi skal ikke benytte flere millioner. Men denne forferdelige negativiteten rundt en så god spiller generelt skjønner jeg ikke. I en drømmeverden med mye spenn ville han jo være helt sjef å hatt på topp både sammen med Martins og med Owen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 03. Jan. 2007, 22:24 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Akkurat der er jeg enig. Vi skal ikke benytte flere millioner. Men denne forferdelige negativiteten rundt en så god spiller generelt skjønner jeg ikke. I en drømmeverden med mye spenn ville han jo være helt sjef å hatt på topp både sammen med Martins og med Owen!

Jada, jeg er også overrasket over denne voldsomme kritikken til Crouch, men den drømmeverden du beskriver for du begernse til DIN drømmeverden. I min hadde man ikke spilt med verken Owen, Martins eller Crouch på topp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 03. Jan. 2007, 23:55 »
Owen hadde utvilsomt vært med i min drømmeverden uansett. Men ingen av de andre nevnte hadde vært hans partner  :wink:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 04. Jan. 2007, 12:32 »
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439228&CPID=8&clid=14&lid=2&title=Crouch+in+Juventus+link
Skal vi tro SkySports er faktisk Juventus interessert i Crouch nå, som en mulig erstatter for Trezeguet, dersom han ikke vil bli i Juventus. De går tilogmed sålangt som å spekulere i om Juve og Liverpool gjør en byttehandel med Crouch og Trezeguet. Sky skriver også at Huntlaar og Klose er i Juventus sitt søkelys, men det sies ikke noe om hvordan en eventuell Crouch overgang vil påvirke noen av disse. Selv tror jeg helst at dersom Crouch skulle ende i Juventus blir det ikke før til sommeren.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 04. Jan. 2007, 14:08 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=no-panic-buys-insists-glenn%26method=full%26objectid=18387051%26siteid=50081-name_page.html#story_continue

Anal Oliver gir seg enda ikke helt med Crouch-spekulasjonene. Han sier at Crouch alikevel enda vil være hypp på Newcastle dersom Rafa kunne finne på å selge, samtidig som Rafa skal være interessert i Vidkuka dersom han lar Crouch gå.
Videre distanserer han oss fra Upson, Kong Woody, Beattie, Kevin Davies, Barton, Neill, Warnock og Chris Riggot.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 04. Jan. 2007, 14:34 »
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/liverpool/article851417.ece

Vi får konkuranse... Hvor mye hold tror vi det er i dette?  :lol:
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 04. Jan. 2007, 15:13 »
Uff det ville vert katastrofe med begge Englands landslagspisser i stallen :cry:

Ser ikkje heilt kordan Roeder skal kunne signere bedre spisser enn Crouch til klubben. Crouch er F meg langt bedre og meir verdifull enn både Viduka og Beatie
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 04. Jan. 2007, 17:17 »
Sitat fra: "Benson"
Uff det ville vert katastrofe med begge Englands landslagspisser i stallen :cry:

Ser ikkje heilt kordan Roeder skal kunne signere bedre spisser enn Crouch til klubben. Crouch er F meg langt bedre og meir verdifull enn både Viduka og Beatie
Ja, han er bedre enn de to du nevnte der. Men det skal jo ikke så mye til. Hadde Crouch vært så utrolig god hadde han vel vært fast på LFC. Nei, den tynne "pipestilken" klarer jeg meg uten!!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 04. Jan. 2007, 17:22 »
Sitat fra: "Frode"

Ja, han er bedre enn de to du nevnte der. Men det skal jo ikke så mye til. Hadde Crouch vært så utrolig god hadde han vel vært fast på LFC. Nei, den tynne "pipestilken" klarer jeg meg uten!!!

Det skal sies at Liverpool har Kuyt, Bellamy og Fowler på topp, samt en rotasjonskåt Rafa Benitez på benken. Er vanskelig å spille "fast" på dette laget.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 04. Jan. 2007, 17:37 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Frode"

Det skal sies at Liverpool har Kuyt, Bellamy og Fowler på topp, samt en rotasjonskåt Rafa Benitez på benken. Er vanskelig å spille "fast" på dette laget.
Nå er vel Kuyt og Bellamy rimelig faste i ellveren da. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. Fowler spiller vel veldig lite for tiden. Kansje han er skadet!!?? Hadde Crouch vært god nok, så hadde han vel spilt fast!! Eller???