20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Crouch linkes faktisk!  (Lest 24086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Peter Crouch linkes faktisk!
« Svar #45 på: 21. Des. 2006, 11:31 »
Sitat fra: "nemo"
Jeg hadde gladelig byttet bort Ameobi og Crouch mot John Carew.
Men det har kanskje noe med at han er norsk...

For Carew er nok dårligere på hodet enn både Ameobi og Crouch, men han har farten og teknikken.

Syns Carew ligner mer på Martins på eksplosiviten, men en sånn spisstype trenger vi ikke lenger når vi har både Martins og Owen.

PS. De som syns Crouch er en god hodespiller.
Jeg hadde sikkert vært like god hvis jeg var like høy som gutten.

Har dere lagt merke til at han må dukke ned med hodet for å heade en ball.
Ser meget komisk ut...

Jeg kjenner forresten 3 Liverpool-supportere godt, og alle 3 mener Crouch er en helt vanlig, om ikke dårlig hodespiller.
Det han kan gjøre med hodet, det kan han bare takke høyden sin for.

Carew må jo være bedre på hodet en ameobi, mye sterkere i kroppen, raksere, bedre teknikk og etter min mening en bedre avslutter. Carew er en komplett spiller. han hadde vært strålende i newcastle.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

plebbster

• Gjest
« Svar #46 på: 21. Des. 2006, 11:52 »
Sitat fra: "annern"

Carew må jo være bedre på hodet en ameobi, mye sterkere i kroppen, raksere, bedre teknikk og etter min mening en bedre avslutter. Carew er en komplett spiller. han hadde vært strålende i newcastle.

Har Carew bedre teknikk enn Ameobi?
Carew har den dårligste teknikken jeg veit om.

Og når han setter seg som mål i 90% av gangene han får ballen å løpe så fort ned til cornerflagget som mulig, da er det ikke mye komplett spiller på gang.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #47 på: 21. Des. 2006, 14:32 »
Carew den dårligste teknikken du veit om? Jaja, seriøs post. Dere har jo Kristian Ystaas!
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

plebbster

• Gjest
« Svar #48 på: 21. Des. 2006, 15:06 »
Sitat fra: "Gonzalez"
Carew den dårligste teknikken du veit om? Jaja, seriøs post. Dere har jo Kristian Ystaas!

Hadde du fulgt med i fotball, så hadde du både sett at Carew har dårlig teknikk OG at Kristian Ystaas er solgt til Notodden. Såå... ja. :)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 21. Des. 2006, 15:57 »
at Carew klarer å dempe ballen i den retningen han vil ha den gjør ham til en bedre teknikker en Amebi.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 29. Des. 2006, 05:34 »
Synes faktisk Carew ville blitt god mann jeg... mer engelsk spiller en fransk..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 29. Des. 2006, 10:38 »
Fra Carew til en som sterkt er linket til oss gjennom flere nettsteder, nemlig Peter "spiseforstyrrelser" Crouch!!! Han har vært linket til oss godt og vel den siste mnd, og Roeder har offentlig vært ute å fortalt om sin beundring for spilleren der prisen det har vært spekulert i ligger mellom 7 - 12 m/p. Er dette mannen vi får i januar??? Jeg vil ikke ha han, men hva synes dere andre her?? Er det bare meg som tar dette som en dårlig nyhet???!!
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=304287

God Jul & Godt Nyttår

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 29. Des. 2006, 10:44 »
I følge troverdige The Sun kan vi få Crouch for kun £12 millioner.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2006600311,00.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 29. Des. 2006, 11:51 »
Ja, heldigvis har Roeder nå vært ute og kalt dette med Crouch for spekulasjoner, og at han ville bli overrasket om Crouch ble Newcastle spiller !! YES, la oss håpe nå at Crouch blir der hvor han er.

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=23244

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 29. Des. 2006, 12:58 »
Chronicle om Crouch

United wait on CrouchDec 29 2006

By The Evening Chronicle

Newcastle United's hopes of luring Peter Crouch to St James' Park could well depend on Valencia boss Quique Sanchez Flores.

For Liverpool want Valencia striker David Villa, and they will only let Crouch go if they sign the Spanish international striker.

Ironically, Flores was at one time linked with the manager's job at St James' Park after Graeme Souness was sacked in February.

The Chronicle revealed United's interest in Crouch on the eve of the trip to Chelsea on Tuesday, December 12, and things have moved on slowly since then.

Sources on Merseyside tell me that not only is Crouch aware of United's interest, but that he would jump at the chance to come to Tyneside and form a little-and-large partnership with Oba Martins and eventually Michael Owen.

A source at United tells me that the £12m fee that Liverpool are supposed to want for their 25-year-old 6ft 7in striker has been plucked out of the air.

And all Glenn Roeder would say rather curtly today was: "Peter Crouch is a Liverpool player and I do not talk about players at other clubs."

However, Roeder makes no bones about his admiration for Crouch both as a goal-maker and goal-taker.

Crouch himself is unhappy that he is not an automatic choice at Anfield, and he reacted angrily at being substituted in the Boxing Day defeat at Blackburn.

Meanwhile, The Chronicle revealed on Saturday night that the two players in the Championship in whom Roeder would be interested are Southampton's 17-year-old left-back Gareth Bale and Derby midfielder Giles Barnes.

With Manchester United and Arsenal both in the hunt for Bale, the Welsh international looks to be out of Roeder's reach.

But Derby boss Billy Davies says that he will let Barnes go at the right price - and this has also alerted Spurs manager Martin Jol.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 29. Des. 2006, 14:22 »

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #56 på: 29. Des. 2006, 18:05 »
Deilig. Endeleg fått det avkrefta. Ein bør, som eg tidlegare har nemt fleire gongar, aldri hør på Alan Oliver, kjem berre tull frå den karen!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 29. Des. 2006, 18:27 »
Deilig å få avkrefta at Villa ikke er på vei til LFC?
Ingenting der som avkrefter at Roeder er interessert i Crouch. Tvert om tyder det stadig på at han er det, dog at han innser at vi dessverre neppe har noen stor sjanse til å få ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #58 på: 29. Des. 2006, 20:09 »
Sitat
"I think he is a fantastic player but at this moment we are not thinking about signing him and that means we are not thinking about selling Crouch."

For meg virkar det utsom Liverpool vil beholde Crouch, og det er eg sjeleglad for!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 29. Des. 2006, 20:18 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Deilig. Endeleg fått det avkrefta. Ein bør, som eg tidlegare har nemt fleire gongar, aldri hør på Alan Oliver, kjem berre tull frå den karen!

Det er jo ikke tull det Oliver kommer med. Det er fakta at Roeder er interessert. Det er noe annet at Liverpool ikke vil selge. Noe vi skal være sjeleglad for. Tørr ikke tenke på hvilken spillestil vi ville fått da. Det skumle her er om Crouch vil vekk fra Liverpool og vil bli satt på transferlista.