20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Crouch linkes faktisk!  (Lest 24090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Peter Crouch linkes faktisk!
« Svar #30 på: 13. Des. 2006, 22:50 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Enig med Dag og Benson!
Crouch ville gått rett inn på dagens lag uten at Owen er tatt med i betraktninga. Glimrende spiller, som jeg ser for meg at ville funket topp sammen med Oba eller Owen!

Jeg ser gjerne Crouch i Newcastle drakt!!! :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Des. 2006, 11:49 »
hvis vi kjøper crouch, er det ikke vits fornye kontrakten til sibierski.

owen,martins,crouch,ameobi    hvis vi i tilleg skal ha sibierski har vi 5 spisser. det blir alt for mange. Og sibierksi har jo vært en stor hit sålangt, men han e gammel. Crouch kunne vi hatt i flere år.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Des. 2006, 12:18 »
Sitat fra: "annern"

owen,martins,crouch,ameobi    hvis vi i tilleg skal ha sibierski har vi 5 spisser. det blir alt for mange. Og sibierksi har jo vært en stor hit sålangt, men han e gammel. Crouch kunne vi hatt i flere år.

Jeg tror egentlig det er et ikke-tema uansett. Det er lite eller ingenting som tyder på at Liverpool er veldig interessert i å selge, og jeg tror det blir vanskelig  å få lurt Crouch nordover.

Og dersom vi først skulle få Crouch er jeg redd han blir dyr. Ikke at han ikke er verdt pengene, men fordi vi sårt trenger å forsterke andre posisjoner.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Des. 2006, 12:40 »
Sitat fra: "chickenman"

Jeg tror egentlig det er et ikke-tema uansett. Det er lite eller ingenting som tyder på at Liverpool er veldig interessert i å selge, og jeg tror det blir vanskelig  å få lurt Crouch nordover.

Og dersom vi først skulle få Crouch er jeg redd han blir dyr. Ikke at han ikke er verdt pengene, men fordi vi sårt trenger å forsterke andre posisjoner.

Helt enig. Selvom jeg gjerne ville hatt Crouch i Newcastle så vil jeg ikke at vi skal betale dyre dommer for det. Men jeg tror heller ikke det ville vært noe farlig for Newcastle å 5 spisser da vi alltid har 1-2 skadet pluss at spissene våre ofte må spille i uvante posisjoner. Det viktigste for Newcastle i fremtiden er dybde i troppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Des. 2006, 12:42 »
Sitat fra: "kesse"
Sitat fra: "chickenman"

Helt enig. Selvom jeg gjerne ville hatt Crouch i Newcastle så vil jeg ikke at vi skal betale dyre dommer for det. Men jeg tror heller ikke det ville vært noe farlig for Newcastle å 5 spisser da vi alltid har 1-2 skadet pluss at spissene våre ofte må spille i uvante posisjoner. Det viktigste for Newcastle i fremtiden er dybde i troppen.

Riktig. Håper spillere som Carr og Baba aksepterer en benketilværelse etter januar, da de er glimrende stallfyll..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 17. Des. 2006, 13:25 »
Robotdans og saltoer om ein anna det hadde vert noke på St James annenkver helg :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 17. Des. 2006, 23:10 »
Robotdans og spjælingen Crouch kan jeg spare meg for. Jeg vil ikke under noen omstendigheter se langemann i sort og hvitt.

Og jeg har ingen tro på at han er eneste alternativ som targetman.
Da satser jeg heller på Sibierski og Carroll.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Des. 2006, 01:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Robotdans og spjælingen Crouch kan jeg spare meg for. Jeg vil ikke under noen omstendigheter se langemann i sort og hvitt.

Fordi?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Des. 2006, 05:09 »
nå er d mange måneder siden jeg har postet her..men her må jeg si min mening..De som sier at de ikke vill ha Crouch må tenke seg nøye om...mannen taper skjelden og nesten aldri en hodeduell...tenk å ha hn som møtende spiss og med martins og owen forran!!

Owen     Martins

Crouch

Emre  Parker  Solano

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Des. 2006, 20:32 »
Mildt sagt elendige begrunnelser for å ikke vil ha Crouch. Mannen er jo milevis bedre enn vår egen Ameobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 19. Des. 2006, 21:21 »
Jeg trenger ingen begrunnelser eller unnskyldninger for at jeg ikke vil ha Crouch i Newcastle.

Jeg liker bare ikke den gutten!

Liker heller ikke Amobi for den saks skyld, men han er Newcastle-spiller pr. dags dato og det må jeg leve med...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 19. Des. 2006, 22:26 »
Er enig. Jeg liker heller ikke slike spisser. Syns kanskje Carew til en spotpris hadde vært noe! Men han er litt av samme type spiss han og. Litt mer eksplosiv kanskje!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #42 på: 19. Des. 2006, 23:19 »
Jeg hadde gladelig byttet bort Ameobi og Crouch mot John Carew.
Men det har kanskje noe med at han er norsk...

For Carew er nok dårligere på hodet enn både Ameobi og Crouch, men han har farten og teknikken.

Syns Carew ligner mer på Martins på eksplosiviten, men en sånn spisstype trenger vi ikke lenger når vi har både Martins og Owen.

PS. De som syns Crouch er en god hodespiller.
Jeg hadde sikkert vært like god hvis jeg var like høy som gutten.

Har dere lagt merke til at han må dukke ned med hodet for å heade en ball.
Ser meget komisk ut...

Jeg kjenner forresten 3 Liverpool-supportere godt, og alle 3 mener Crouch er en helt vanlig, om ikke dårlig hodespiller.
Det han kan gjøre med hodet, det kan han bare takke høyden sin for.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Komisk
« Svar #43 på: 20. Des. 2006, 12:07 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Joakim"

Fordi?

Jeg må svelge et par kameler i f.t. uttallelser jeg har kommet med til Liverpoolsupportere angående Crouch om han havner i NUFC. -Men som Newcastlesupporter har man jo blitt vant til å svelge det ene og andre oppgjennom årene  :) .
Greit at stakan i rødt kan være effektiv å ha "der framme", men jeg synes det blir litt "freak-show". Hans største talent ligger i rekkevidden han har fått på grunn av avvik fra naturens side. Jeg ønsker meg mye mer en spiller det er en nytelse å se spille, enn en som mer fremstår som komisk.

Carew på Newcastle høres spennende ut!
Livet er svart/hvitt!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #44 på: 20. Des. 2006, 12:55 »
Synes Carew hadde vært en god targetmann for Newcastle! Ser ikke helt likhetene mellom han Owen og Martins!