20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Crouch linkes faktisk!  (Lest 24076 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Peter Crouch linkes faktisk!
« Svar #15 på: 12. Des. 2006, 22:49 »
Sitat fra: "vannvakten"
Heller Crouch enn gamle Viduka

Heller Sibbe enn Crouch.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 13. Des. 2006, 14:13 »
Crouch er ræva. Med unntak av noen mål, har han nesten alltid flaks når han scorer og jeg synes ikke han er noen god avslutter. Han er ikke så utrolig god på hodet heller, selv om han er høy.
Norwegian blood, Geordie heart

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 13. Des. 2006, 14:32 »
Sitat fra: "Christian"
Itilegg x-liverpool spelar *esj*

Ja, hater Liverpoolspillere. Håper Owen aldri blir frisk igjen! Jævla scouser.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 13. Des. 2006, 14:46 »
hmmm. Alt eg kan sei er at Crouch bler rimelig undervurdert her inne.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Des. 2006, 15:20 »
Enig! Crouch er god nok for oss. Jeg ville blitt veldig lykkelig om vi fikk ham på permanent basis! Landslagsspiller, god i lufta, stor rekkevidde, kul robotdans.. ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Des. 2006, 16:16 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Crouch er ræva. Med unntak av noen mål, har han nesten alltid flaks når han scorer og jeg synes ikke han er noen god avslutter. Han er ikke så utrolig god på hodet heller, selv om han er høy.

Enig, han er egentlig ekstremt dårlig på hodet når man tenker på hvor høy han er. Liverpool supporterene er ikke spesielt fornøyde med hva han har levert og vil gjerne kvitte seg med han virker det som. Forståelig nok.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

• Gjest
« Svar #21 på: 13. Des. 2006, 16:18 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Enig! Crouch er god nok for oss. Jeg ville blitt veldig lykkelig om vi fikk ham på permanent basis! Landslagsspiller, god i lufta, stor rekkevidde, kul robotdans.. ;)

Hehe! :)
Robotdansen er velbrukt, nærmest obligatorisk, etter scoringer på treninger nå. 8)

Crouch er virkelig en jeg kunne tenkt meg i Newcastle. Ble glad da Roeder skamroste ham, selv om han er Scumbum-spiller. Han viser nærmest hele tiden hva han kan. Har kanskje falt litt sammen i det siste i skyggen av Kuyt osv.

Crouch er kanskje en spiller man legger merke til selv om man ikke er fan av LFC. I VM var han jo brukbar.

Vil passe godt sammen med Martins. Får jeg lov til å sammenlikne dem med Sæternes og Winters?

En liten guttunge som løper som søkker spiller sammen med en stor mann som header ballen videre hele tia. Går nok bra, det her.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 13. Des. 2006, 16:28 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Enig, han er egentlig ekstremt dårlig på hodet når man tenker på hvor høy han er. Liverpool supporterene er ikke spesielt fornøyde med hva han har levert og vil gjerne kvitte seg med han virker det som. Forståelig nok.

Nå er du vel helt på bærtur. Er vi ikke fornøyd med Crouch? Majoriteten av Liverpool supportere er faktisk fornøyd med Crouch, som til nå har puttet 8 mål for Liverpool i årets sesong, men vi vil selvsagt ha mer enn 1 god spiss.

Må også klage litt på han som skrev nyheten på forsiden av Newutd.no.

A: Crouch får rikelig spilletid, han har startet mangen kamper og vil starte enda flere. Bellamy, Kuyt og Fowler har alle blitt benket til fordel for Crouch og selv om Bellers og Kuyt er førstevalg så har Crouch en meget viktig rolle i laget, dessuten rullerer Liverpool en del så han vil rikelig med spilletid.
Dessuten er Benitez overhode ikke interessert i å selge Crouch - som i tilegg har sluttet med Robo-Crouch faktene sine ettersom media blåste det så voldsomt opp under VM. Punktum.
iverpool FC

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 13. Des. 2006, 16:36 »
Sitat fra: "Dag Riise"
Sitat fra: "Asbjørn"

Nå er du vel helt på bærtur. Er vi ikke fornøyd med Crouch? Majoriteten av Liverpool supportere er faktisk fornøyd med Crouch, som til nå har puttet 8 mål for Liverpool i årets sesong, men vi vil selvsagt ha mer enn 1 god spiss.

Må også klage litt på han som skrev nyheten på forsiden av Newutd.no.

A: Crouch får rikelig spilletid, han har startet mangen kamper og vil starte enda flere. Bellamy, Kuyt og Fowler har alle blitt benket til fordel for Crouch og selv om Bellers og Kuyt er førstevalg så har Crouch en meget viktig rolle i laget, dessuten rullerer Liverpool en del så han vil rikelig med spilletid.
Dessuten er Benitez overhode ikke interessert i å selge Crouch - som i tilegg har sluttet med Robo-Crouch faktene sine ettersom media blåste det så voldsomt opp under VM. Punktum.

Så mange av disse er ikke LFC supportere? Det er nok du som nok en gang er på bærtur.

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1132475&Thread=Crouch+til+Newcastle%3F&Page=-1#16599967

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=116&Group=Fotball+%2D+Engelsk&ThreadID=1131171&Thread=Newcastle+%F8nsker+Crouch%3F&Page=-1#16573029
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Des. 2006, 17:07 »
Sitat
Nei til Crouch ifra Newcastle supportere? Har dere drukket eller noe? Bedre spiss har dere aldri hatt.

Sitat
åper ikke Crouch forlater liverpool. Han er en spesiell spiller med spesielle evner.
Det viste seg at evnene hans som spiller hjalp England ganske mye og uten han hadde dem nok ikke kommet så langt som dem gjorde.
Liksom jeg skjønner ikke at folk syns han er dårlig når han rett og slett er en spiller med kvaliteter han fortjener nok noe bedre enn Newcastle hvis tilfelle skulle vise seg at han skal forlate liverpool.

Syns mer synd for crouch for å kanskje bli kjøpt av en klubb som nesten holder Premie League nivå;)

Sitat
Crouch sammen med Martins kunne blitt en hit!

De var da ikke så negative til ham disse Liverpool supporterne, men noen er det selvfølgelig og. Men langt fra flesteparten vil jeg tro. De Liverpool-supprterne jeg kjenner vil i alle fall veldig gjerne beholde ham.

Asjbørn, er du Hadji_makharThone/onkel?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Des. 2006, 17:31 »
Alle Liverpool supporterene jeg kjenner, et overlegent overtall på Liverpool sitt forum mener at Crouch bør bli.. Og du bruker VG som kilde? Hvor 12 åringer som er misfornøyd med Crouch fordi han enten ikke scorer 30 mål med hodet eller er "normal" (utsende).. Der har du din kilde.
iverpool FC

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Des. 2006, 17:39 »
Uten at jeg heller kjenner majoriteten av folka som fyller opp Anfield hver kampdag, så kjenner jeg ihvertfall noen liverpool fans (over 18 år) som mener Crouch er og blir en helt som de elsker.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Des. 2006, 19:23 »
Enig med Dag og Benson!
Crouch ville gått rett inn på dagens lag uten at Owen er tatt med i betraktninga. Glimrende spiller, som jeg ser for meg at ville funket topp sammen med Oba eller Owen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #28 på: 13. Des. 2006, 19:41 »
tenk sibierski-crouch på topp  :lol:

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil