20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #165 på: 10. April 2007, 21:48 »
Fantastisk start på TL. Kunne ikke blitt bedre. Lyn vinner, Brann slår Stabæk, VIF taper. I tillegg klarer Viking uavgjort mot RBK. Konge!

plebbster

• Gjest
« Svar #166 på: 10. April 2007, 21:57 »
Deiligste kampen ;D

Solli & Gashi er stjernegutta. Knusedeilig å stå med Brann-jakke i et felt fullt av Stabæk-fans og miste stemmen x 12 når Helstad setter inn årets første Brann-scoring.
Blir gøy på skolen i morgen.

Kvelden er reddet!!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 11. April 2007, 17:51 »
Snart skal du se at oppfatningen av Solli er en helt annen. Og snart er Helstad hatet fordi han kommer til å brenne en gedigen sjanse i en kamp Brann taper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 16. April 2007, 19:59 »
Fy faen så utrolig dårlig Martin Andressen har vært i første omgang. At han er landslagskaptein er for meg en gåte...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #169 på: 16. April 2007, 20:24 »
Hvis ikke Torstein Helstad blir topscorer i år, da vet jeg da katta ikke hvem andre som blir det.
Makan til goalgetter
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 16. April 2007, 20:48 »
Han har vært god ja. Bra goalgetter også. Solli hatt en god kamp i dag også. Brann skal være glad for at de får ta over søpla til Rosenborg :)
Synes Gashi har gjort en grei kamp også.

Men Martin Andresen må være verdens dårligste landslagskaptein. Utspilt av Keijo Husko og Ousman Nyan. Flaut.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 16. April 2007, 20:50 »
Jeg har egentlig aldri hatt særlig sansen for Andresen heller, og i dag var han svak ja. Men uten at jeg kjenner han personlig så tror jeg han er en fin kapteinstype.
Men Solli var veldig bra i dag ja. Utrolig nok
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 16. April 2007, 21:11 »
Hvis ikke Torstein Helstad blir topscorer i år, da vet jeg da katta ikke hvem andre som blir det.
Makan til goalgetter
Du har sikkert ikke hørt om mannen som senket Brann i Bergen i fjor høst, men mannen ved navn Steffen Iversen, som spiller i sort og hvitt (nei, ikke for Odd, men for Rosenborg. Har du hørt om det laget?) vil ha et ord med i laget. Det samme vil nok svensken og islendingen på topp hos Stabæk.

Men at Helstad har potensiale til å bli toppscorer finnes det ikke et fnugg av tvil om. Han ble jo nesten toppscorer for to sesonger siden også. Den gang i RBK-drakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
« Svar #173 på: 16. April 2007, 21:26 »
Solli er definitivt stjerna!
Tenk dere 6 millioner for den mannen! Syk pris. Nå er det ikke lenger RBK, men Brann som ler av prislappen. Men må si jeg hadde forventa no annet da han signerte.

Han og Gashi har tydeligvis vendt til et bedre miljø der begge spiller mye,  mye bedre enn de gjorde i sine forrige klubber. Helt sinnsykt herlig å se på! :D

Helstad er helt vill i dag. Andresen hadde putta om det ikke hadde vært Øvrebø som var dommer. Martin er sikker på straffer, men i dag var han ikke helt god. Verken Øvrebø eller Andresen.

Men takk gud for Solli.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 16. April 2007, 21:44 »
Makan til goalgetter
Du har sikkert ikke hørt om mannen som senket Brann i Bergen i fjor høst, men mannen ved navn Steffen Iversen, som spiller i sort og hvitt (nei, ikke for Odd, men for Rosenborg. Har du hørt om det laget?) vil ha et ord med i laget. Det samme vil nok svensken og islendingen på topp hos Stabæk.

Men at Helstad har potensiale til å bli toppscorer finnes det ikke et fnugg av tvil om. Han ble jo nesten toppscorer for to sesonger siden også. Den gang i RBK-drakt.

Rosenborge sier du? Er dette for noe? Nyopprykka eller noe dissa kanskje... hmmm
Neida, Iversen er selvfølgelig en meget god spiss som så absolutt kan bli topscorer. Også Nannskog, Gunnarson, Occean, Årst eller Ijeh

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 16. April 2007, 22:00 »
Makan til goalgetter

Rosenborge sier du? Er dette for noe? Nyopprykka eller noe dissa kanskje... hmmm
Neida, Iversen er selvfølgelig en meget god spiss som så absolutt kan bli topscorer. Også Nannskog, Gunnarson, Occean, Årst eller Ijeh
Rushfeldt bør også bli nevnt som potensiell toppscorer!  ;)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 16. April 2007, 22:12 »
Dersom han hadde spilt på et skikkelig lag ja.

Jeg tipper Ijeh blir toppscorer, ikke fordi han spiller på Viking, men fordi han alltid har scoret sinnsykt mye mål for lagene sine. Så jo det i fjor.

Men det kommer jo selvfølgelig an på hvordan det går med Viking.

Tror Nannskog eller Helstad blir toppscorer hvis ikke.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 16. April 2007, 22:21 »
Er så jævla artig å se enkelte plutselig innse at Solli har mye kvaliteter å fare med, først når han har fortlatt Norges beste og mest forhatte fotballag! Komisk :D
Sier det igjen, Andresen er evig oppskrytt i Norge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 16. April 2007, 23:17 »
Nå skal vel Bergenserne ha Solli inn på landslaget igjen LOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
« Svar #179 på: 17. April 2007, 07:43 »
Solli var jo verdens dårligste spiller for noen uker siden. Nå er jo best. Så lenge man er i Brann er man best eller hva, Amund:P