20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 108021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #180 på: 17. April 2007, 14:50 »
Hvem i helvete kan jeg holde med i norsk fotball?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 17. April 2007, 17:03 »
Dersom du er ute etter feiende flott angrepsfotball heier du selvsagt på Bodø/Glimt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 17. April 2007, 17:16 »
Enkelt! FK Arendal, et fremadstormende lag Sørlandet! Går spennende tider i møte med dette laget!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 17. April 2007, 17:47 »

Spørs vel hvor i helvete du kommer fra? Kommer du fra Oslo og har flere valg; Lyn selvfølgelig.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 17. April 2007, 19:36 »

Rosenborg Ballklub.
Hvem ellers? ;D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 17. April 2007, 19:59 »

Siden du er Newcastle supporter og forhåpentligvis vant med mye motgang kan jeg godt anbefale Molde Fotballklubb som et fint lag å følge.
Blir jo nesten for dumt hvis du begynner å heie på et topplag i Norge (eks RBK), for kontrasten til å være Newcastle supporter da blir altfor stor.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 17. April 2007, 21:20 »
Lyn eller FKH  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 18. April 2007, 11:34 »
FK Arendal er ett godt tips ja, men hvis det absolutt skal være tippeligalag så ville jeg gått for IK Start!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 18. April 2007, 22:52 »

Siden du er Newcastle supporter og forhåpentligvis vant med mye motgang kan jeg godt anbefale Molde Fotballklubb som et fint lag å følge.
Blir jo nesten for dumt hvis du begynner å heie på et topplag i Norge (eks RBK), for kontrasten til å være Newcastle supporter da blir altfor stor.
Jeg må si meg uenig her.
Det er kontrasten som gjør det så herlig å være både RBK- og Newcastle-supporter.
Jeg hadde gravd meg ned i sorg om jeg hadde vært supporter av et norsk heislag. Ett heislag er MER enn nok. Da er det mye bedre å heie på et lag som vinner brorparten av kampene sine og som hevder seg helt oppe i toppen år etter år.

Det er slitsomt å være Newcastle-supporter, da er det greit å kunne koble av på Lerkendal, og slippe jubelen løs hver november.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 18. April 2007, 23:01 »
Sogndal er laget, dei vil nok vinne ein del kampar i første-divisjon dei neste åra.

I tillegg kan eg nemne 6.-divisjonslaget Haugen IL som har svarte og kvite striper ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 19. April 2007, 02:37 »
For meg blir det helt idiotisk å overhodet spørre andre hvem man skal heie på. I Norge syns jeg det burde være enkelt. Et lag du har geografisk tilknytning til, evt andre spesielle tilknytninger til. Om du velger RBK fordi de ikke er et heislag er du en stakkarslig gloryhunter, altså lowlifer, om jeg får si det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 19. April 2007, 12:09 »
Hvis du ikke innen din alder vet hvilket lag en skal holde med, synes jeg du skal gi faen i å være "supporter" for et lag. Har du ikke fått et slags kall eller følelse for et lag når man har vært forballinteressert så lenge, kan du heller ikke plutselig bestemme deg for å holde med et. Jeg hadde to yndlingslag innen jeg var 5 år gammel; RBK og NUFC. Aldri vurdert å skifte lag siden den gang.
Kunne forresten ikke sagt det bedre enn deg Joakim. Deilig når Tettey så fullt fortjent satte inn 4-3-scoringen mot Tromsø. For en kamp!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 19. April 2007, 16:39 »
Jeg sier ikke at RBK skal velges fordi de ikke er et heislag, Kristoffer. Jeg sier bare at det er den store fordelen med å være RBK-supporter i tillegg til å være Newcastle-supporter. Det tror jeg du hadde sagt selv, om du hadde vært trønder.

Selvsagt skal man velge et lag man føler en tilknytning til, og hvis ikke man føler tilknytning til et spesielt lag, så er det beste å forholde seg nøytral. Av og til kunne jeg faktisk tenkt meg den friheten selv, å kunne se på en fotballkamp, og bare la seg underholde. For en nøytral fotballentusiast må det jo ha vært en drøm å være tilstede på Lerkendal søndag. Sju mål og spenning til siste spark på ballen. Å kunne gi blanke i hvem som vinner en fotballkamp, og bare la seg underholde av det som skjer på banen hadde vært en drøm.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 19. April 2007, 18:48 »
Visst du ik aner ka klubb du ska heia på foreslår eg
http://org.ntnu.no/fkhbal/index.php?v=1
 ::)

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 20. April 2007, 19:03 »
Jeg skulle nesten til å foreslå det.

Spør du meg er det der en tulleorganisasjon. Kan ikke si jeg har et særlig positivt inntrykk av gjengen.