20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #630 på: 20. Nov. 2007, 17:28 »
Jarstein kommer til å velge mellom RBK Å VIF.
Jeg tror han velger VIF, siden han garantert for fast plass.. Arason for ikke ny kontrakt..

En gledelig nyhet til alle Start fan.. Hulsker velger å være med å hjelpe Start opp i tippeligaen igjen. Takk skal du ha Hulsker ;D
http://fotball.fvn.no/forstediv/article94937.ece
Adeccoligaens fineste stadion å beste spisspar i Hulskar\Årst.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 20. Nov. 2007, 21:00 »
Sannsynligvis får han fast plass også i Rosenborg, ettersom grunnen til at vi jakter Jarstein er at Lars Hirschfeld etter all sannsynlighet ikke fornyer sin kontrakt. Ting tyder på at Canada-Lars vil tilbake til Canada, og da må RBK ha en ny keeper, ettersom Alex Lund Hansen er altfor, altfor dårlig til å være bakerste mann for RBK i TL og CL.

Jeg håper KTE strekker seg veldig langt for å sikre seg Jarstein. Det bør ikke stå på penger når man først er ute etter en såpass talentfull keeper.
Håper Arason er storsinnet og vender tilbake til RBK for en rolle som backup for Jarstein.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 20. Nov. 2007, 22:37 »
Jarstein er en strålende keeper som sikkert vil gjøre det veldig bra uansett hvem han velger, men med tanke på helt sikker fast plass allerede denne sesongen er vel VIF det beste alternativet...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 21. Nov. 2007, 18:51 »
Ja, men hvis han vil oppnå noe som fotballspiller, og vinne trofeer og spille CL, så er det Rosenborg som er klubben for ham. Han kommer aldri i verden til å få oppleve et CL-eventyr som Rosenborg har opplevd utallige ganger i Vålerengen. Det er kun Rosenborg som kan hevde seg i CL. Både på kort og lang sikt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 21. Nov. 2007, 18:53 »
Forøvrig kan det meldes om at stortalentet Vadim Demidov, som scoret for U21-landslaget i går, er klar for Rosenborg. Demidov kommer fra Hønefoss og har skrevet under en treårskontrakt med RBK.

Herlig, herlig, herlig. Ifølge rapportene skal gutten være meget talentfull, og jeg stoler på at Stig Torbjørnsen har satt sitt kvalitetsstempel på gutten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 21. Nov. 2007, 18:56 »
Gled dere. Den gutten der har enormt potensiale. Utrolig god teknisk, godt overblikk ut fra det lille jeg har fått sett av han.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 22. Nov. 2007, 15:24 »
Kent Bergersen ser ut til å bli endel av trenerteamet i VIF, skriver AN i dag. Bergersen selv utelukker det ihvertfall ikke på noen måte når han blir spurt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #637 på: 22. Nov. 2007, 18:03 »
Leser også at Chelsea er inntresert i Kone fra RBK???
Er denne mannen virkelig så god?? De skal vist komme til Norge å disktere spillerens fotball fremtid??
Det er adresseavisen som melder dette.. Om det stemmer eller er rykter er jeg ikke sikker på..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 22. Nov. 2007, 18:13 »
Kone har jo vært dritrå da. Helt klart bedre enn Tippeliga-standard. Skulle vel for eksempel mye heller hatt Kone enn Ameobi i bakhånd.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 22. Nov. 2007, 18:39 »
Kone har vært god i høst ja, og vist at han kan gjøre det bra på også et høyre nivå enn TL. Har lest at den romenske klubben som hentet Dorsin også er interssert. Virker som de hvertfall har nok penger.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 22. Nov. 2007, 20:44 »
Hadde jeg fått valget mellom Kone og Ameobi hadde jeg uten tvil valgt Kone. Han er en snodig fyr, kanskje litt vel opptatt av størrelsen på lommeboka, men han er jævlig god. På mange områder er han bedre enn Steffen Iversen. Kone har effektiv teknikk, han er brukbart rask til å være en stor, sterk spiller. Har syk spenst, men har kanskje litt å gå på i selve headeteknikken. Han kommer fort mye høyere enn ballen, og da blir headingen fort mislykket. Et eksempel er den ene av sjansene hans borte mot Valencia. Men hans fremste styrke er kanskje to meget gode skuddbein.

Men det er ingen tvil om at Kone med litt hell, fort kunne scoret hattrick mot Valencia. Han sendte RBK til CL på egenhånd, med 6 mål på to kvalikrunder. Og har hatt en imponerende målstatistikk for RBK i år, og bare i august måned scoret han ni mål på åtte kamper.

Tror ikke Chelsea er så veldig interessert, men jeg vil bli overrasket om ikke en del av våre konkurrenter i PL er interessert. Han er jo som skapt for klubber som Man City, Aston Villa osv. Kunne kanskje vært som skapt også for oss.

Rumenske Cluj er russiskeid, og er Chelskis lillebror i Europa. De spytter ut penger i hytt og pine. Dorsins nye lønnspakke er et godt eksempel. Håper på budkrig, og håper vi ender opp med en pris på oppunder 30 mill for Kone. Såpass er han faktisk verdt.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #641 på: 22. Nov. 2007, 22:23 »
Hmmm, er han så god da ::)

plebbster

• Gjest
« Svar #642 på: 22. Nov. 2007, 23:11 »
Hehe. Vel vel. Kanskje tidenes katta i sekken å kjøpe Kone for 30 millioner... ikke at noen noensinne kommer til å gjøre det, men det var nevnt her som en mulighet. Et eksempel på en mye bedre spiss i Tippeligaen er T. Helstad. Helt objektivt. Og til og med han klarte jo RBK å selge MYE billigere. Takk for det, Rosenborg. :)
Skjønner ikke hva de tenkte på.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 23. Nov. 2007, 13:41 »
HELT objektivt ja. Jeg synes jeg ser det.
Helt objektivt, så er Kone en forbanna god spiss. Og han er langt, langt bedre enn Ameobi. Det er et faktum.
Thorstein Helstad er veldig lik Michael Owen. Han scorer bare "ferdiscorede mål", og kan ingenting annet. Nei, du ser verken Kone eller
Helstad drible 100 mann i en telefonkiosk, men Kone har langt mer å spille på enn Helstad. Men jeg liker begge to jeg.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #644 på: 25. Nov. 2007, 17:49 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article95228.ece

Aabrekk og Tørum aktuelle i Brann trenerteam, ikke dumt dette.

Tror begge to kan ha mye å tilby, som spillerutviklere og talentutviklere