20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #600 på: 14. Nov. 2007, 22:02 »
Tja, stort talent har han, men 12 millioner er alikevel jævla mye peng. Kan bli en fremtidig landslagsstopper, ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 14. Nov. 2007, 22:20 »
http://www.an.no/glimt/article3126392.ece

Et annet stort stoppertalent for Norges del, Glimt-kaptein Johan Lædre Bjørdal, opptar naturlig nok fortsatt interessen til RBK. Forhåpentligvis blir han i Glimt når Tippeligaen starter opp igjen. Vi mangler allerede stoppere.
Glimt er forøvrig i samtaler med Ståle Stensaas angående muligheten for at han blir assisterende spillende trener til Kåre Ingebrigtsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #602 på: 14. Nov. 2007, 22:50 »
Assisterende spillende trener Ståle Tversover? Har dere ikke allerede en venstreback da? Enda en spillende trener totalt uten trenererfaring. Blir mye det samme som duoen Bergersen/Hoftun i mine øyne. Ser ikke at Ståle skal ha så mye å tilføre Glimt ute på banen. Og jeg synes Glimt kan gjøre litt mindre som RBK, som gir gode spillere og fine fyrer sjansen som trenere, uten at de har den nødvendige kunnskapen annet enn spillererfaring. Jeg mener Ørjan eller Runar i så måte er bedre egnet enn Ståle Tversover Stensaas.

Forøvrig er Stensaas godt gift med en kvinnelig fotballspiller som spiller i Oslo, og familien har små barn, så jeg ser ikke helt hvorfor Ståle skal flytte på seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 14. Nov. 2007, 23:02 »
Grei backupspiller, men det er det også. Ser heller også helst at noen andre blir assisterende trener, men Ingebrigtsen må jo få ha de folka han mener er skikket og som han vil jobbe med.
Hans stilling vil jo uansett bli langt fra like stor som Hoftuns sportsdirektør-stilling da.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #604 på: 15. Nov. 2007, 09:33 »
http://www1.nrk.no/nett-tv/sport/spill/verdi/20605

Huseklepp blir, godt nytt dette...
Kanskje en idé å faktisk bruke spilleren nå da? Spent på om Mjelde har tatt hintet. Det finner vi ut i april neste år.

Ja dette var herlig nytt.... 8) Hvis ryktene er sanne så har de ikke råd til å la vær å la ham spille.Er sikker på at han kan slå til allerede neste sesong..... 8)Digger Erik altså. Han er fantastisk god 8)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #605 på: 15. Nov. 2007, 09:40 »
Branns midtbane kommer til å se slik ut??
Huseklepp-Soli-Fakiri-Moen..
Samspill disse å du har Fortsatt norges beste midtbane. Å det er dette Mjelde kommer til å gjøre, det sa han til meg iallefall ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 15. Nov. 2007, 15:08 »
Hvordan går det egentlig med Imingen etter overfallet av Fevang? Var ikke han en lovende venstreback?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 15. Nov. 2007, 15:23 »
Jovisst, spiller jo på u21-landslaget.
Har ikke hørt stort, men får håpe han kommer tilbake slik han var!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #608 på: 15. Nov. 2007, 16:26 »
Når vi først er inne på temaet Imingen/Fevang. Synes Den Gule Horde hadde en fantastisk velkomsthilsen til Fevang og Odd når de landet i Bodø. "Break a leg".

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #609 på: 15. Nov. 2007, 18:49 »
Samspill disse å du har Fortsatt norges beste midtbane. Å det er dette Mjelde kommer til å gjøre, det sa han til meg iallefall ;)

Ja du har vel blitt kjent med Mjelde gjennom Bryggedansene på Osterøy du da...:p

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #610 på: 15. Nov. 2007, 18:57 »

Ja du har vel blitt kjent med Mjelde gjennom Bryggedansene på Osterøy du da...:p
;D ;D  nja, ikke langt unna ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 15. Nov. 2007, 21:08 »
Off topic: noen som vet hvor man får kjøpt den thorstein helstad boxeren? hehe, skal gjøre det bare for å irritere noen kompiser

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #612 på: 15. Nov. 2007, 22:49 »
Thorstein Helstad boxer? Hva er det for noe?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 16. Nov. 2007, 14:56 »
Thorstein Helstad boxer? Hva er det for noe?
Det er noe sånt som dette.

NB! Advarer mot sterke scener

plebbster

• Gjest
« Svar #614 på: 16. Nov. 2007, 16:25 »
Off topic: noen som vet hvor man får kjøpt den thorstein helstad boxeren? hehe, skal gjøre det bare for å irritere noen kompiser

Skal sikre meg den selv. Blir nok en del av julegavene jeg får tilsendt fra slektningene i Bergen i år. Da jeg var i bergen nylig innbiller jeg meg at jeg så den i et par klesbutikker, men kan ikke love deg det. Var ihvertfall mange plakater med kjekkasen i bare boxer. Bare det gjør livet verdt å leve. :-*