20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2007  (Lest 107483 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2007
« Svar #615 på: 16. Nov. 2007, 18:48 »
Austbø seeking regular role at Stabæk??
http://www.uefa.com/footballeurope/news/kind=2/newsid=620005.html?cid=rssfeed&att=footballeurope/index
Da har Austbø skaffet seg en ny arbeidsgiver. Blir spennende å se om han kan leve opptil forventningene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 16. Nov. 2007, 21:09 »
Får en utfordring med å danke ut Jon Knudsen som har vært solid i flere sesonger og får ikke så lenge siden var i landslagsdisuksjonen. Men Knudsen begynner å ble gammel og det kanskje derfor Stabæk vil satse på Autsbø.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 16. Nov. 2007, 22:10 »
Knudsen har alltid vært en stabil keeper, men i mine øyne har han aldri vært god nok for landslaget.
Austbø har jeg sett på som en spennende og god keeper, som er mer en matchvinner enn Knudsen, men som kanskje ikke alltid er like stabil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #618 på: 18. Nov. 2007, 10:41 »
Starts Paulsen er klar for Molde Fotballklubb?? Inntresant å se hvor mange spillere som forsvinner fra klubben.
http://fotball.fvn.no/eliteserien/article94774.ece
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 18. Nov. 2007, 12:10 »
helt utrolig av vi fikk penger for han

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #620 på: 18. Nov. 2007, 15:04 »
Det har med andre ord gått rett ned med han etter at han dro fra Glimt, ja.
Når han dro var han ikke langt unna landslagsdiskusjonen husker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 18. Nov. 2007, 18:49 »
Paulsen er Levangsbygg, og drar til Molde? Jaja, visste jo at mannen trodde han var noe, men å dra til Molde? Med mindre du er fra Steinkjer eller Kristiansund, så kan jeg umulig forstå at det er fysisk mulig å velge å melde overgang til Molde Fotballklubb. Stakkars, stakkars mann.

Jaja, Abdi Traore skal nok vise deg, godeste Paulsen, hvor god du egentlig er, og hvor forbanna flaut det er å spille for Måille.

God bedring, Paulsen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 18. Nov. 2007, 19:12 »
Molde har også sikret seg Thomas Holm fra VIF. Solid spiller det og virker som et bedre kjøp enn Paulsen, men likvel er han ikke superklasse. Molde får vel pengene fra Røkke så vi kan nok vente oss flere halv gode kjøp fra dem...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #623 på: 18. Nov. 2007, 19:13 »
Thomas Holm er en langt bedre spiller enn Paulsen ja. Men jeg blir ikke redd av Holm heller. Typisk at de kjøper fra morderenga. Kjetil Rekdals gamle gjeng er jo preget av typiske Molde-spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #624 på: 19. Nov. 2007, 16:47 »
Glimt er verken resurssterke nok eller attraktive nok til å hente fra øverste hylle, og nå er det to gamlegutter som knyttes til Glimt. Nemlig Jan Derek Sørensen og Trond Fredrik Ludvigsen. Endel Glimt-fans skal ha startet en SMS-kampanje med Derek som mål. Det er Trond Fredrik Ludvigsen selv som i dag forteller at Glimt vil være veldig aktuelt for han selv. Glimt selv har enda ikke vært i kontakt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 19. Nov. 2007, 18:01 »
Tror jeg leste at Ludvigsen var uønsket i Brann. Ikke noen bombe siden de har så mange alternativ på de fleste plasser. Likevel er det vel ikke i angrep Gimt trenger å forsterke seg. Syntes Olsen - Martins - Hamoud (?) holder bra nivå og Glimt bør vel bruke de få pengene sine på forstkere andre plasser. Men de er jo begge gode spillere så kan jo kanskje omrokeres til f.eks. midtbane?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 19. Nov. 2007, 19:18 »
Hmm. Derek. Ufordragelig fyr. God spiller, men ikke mye lojalitet å spore i den fyren. Vet ikke hvor mye han har å tilby Glimt, annet enn rutine.

Ludvigsen er jo ennå såpass "ung" at han bør ha noen flere år igjen på fotballbanen enn Sørensen, men spørsmålet er om han er god nok. Har han spilt noen kamper for Godset i år da?

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #627 på: 19. Nov. 2007, 19:48 »
Off topic: noen som vet hvor man får kjøpt den thorstein helstad boxeren? hehe, skal gjøre det bare for å irritere noen kompiser

Kan kjøpes på Intersport, men kun i Berge/Hordaland! Så kan bli litt vanskelig å få tak i for din del...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 19. Nov. 2007, 20:04 »
Ludde har jo vært skadeplaget, men formen var vistnok i anmars mot slutten av sesongen, uten at jeg kan si så mye mer enn det. Han har uansett et potensielt høyt nivå inne, og vi er ikke i en slik situasjon at vi kan hente fra øverste hylle. Men han skal få slite med å danke ut dagens trio der fremme, samtidig som vi har en jævla god backup i Brenes, som ene og alene ikke har fått spilt stort nettopp på grunn av at utfordrerne heter Hamoud, Olsen og Martins. Men for de som husker tilbake til 2006-sesongen veit de at Brenes har veldig, veldig mye å fare med.
Så har vi Tani Stafsula da, som kommer tilbake fra låneopphold. Men ser for meg at forsvinner.
Jeg tror nok jeg er positivt til Ludde. Vi veit han kan, og Glimt er antakeligvis den klubben han har størst forutsetninger for å lykkes i. Om jeg er enig med Bjørn Johansen i at Derek vil være lurt å hente er jeg litt mer tvilende til. Gammel helt, og han har sikkert enda litt til igjen i beina. Men det er andre plasser vi trenger mye mer forsterkninger. Skulle hatt litt mer muskler på midten, og ikke minst forsvaret, spesielt stopperplassen. Tror nok Glimt må ty til importvarer, jeg, noe "Bruttern" også har hintet frempå om.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 20. Nov. 2007, 16:09 »
Tror Glimt kan låne "fall out boys" fra RBK lenge før de bør vurdere å hente tilbake Sørensen. Mange gode vinger å velge mellom i RBK, som ikke får spilletid, men som trenger å spille på et høyt nivå.