20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1  (Lest 27347 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #90 på: 19. Okt. 2006, 22:40 »
Sitat fra: "Håvard"
Sibierski!!!!

Få inn Luque nå!

Vi har brukt opp byttene...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 19. Okt. 2006, 22:42 »
Fullt fortjent er det vaffal. Synes forsvaret har vært godt i dag også. Fy søren hvor mange ganger Carr har kommet nedover linja, men har ikke truffet på ett innlegg..argh

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #92 på: 19. Okt. 2006, 22:43 »
1-0 Newcastle Sibriski;) :wink:  :wink:

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #93 på: 19. Okt. 2006, 22:45 »
Milner er ræva på pasninger!
Norwegian blood, Geordie heart

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 19. Okt. 2006, 22:54 »
Deilig med seier men dette holder ikke mot Boro på bortebane. Duff ble vel kåret til banens beste på backplass.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #95 på: 19. Okt. 2006, 22:55 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Milner er ræva på pasninger!

Ivertfall noge som har samme meining som meg.

Nice seier, vil heller vinne 1-0 med bra forsvar enn 3-1 med sucky forsvar
Newcastlesupporter siden 1992

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 19. Okt. 2006, 22:56 »
Sibbe har spillt en fantastisk kamp :-) Han blomstrer!
Who else...... Alan Shearer

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #97 på: 19. Okt. 2006, 22:58 »
Duff var et av få lyspunkt i dag. N'Zogbia fikk ikke til noe som helst, Martins var ræva, Milner var som vanlig ganske dårlig (lurer på om Roeder bruker ham bare fordi det ser fint ut når han lykkes med ett av sine ti dribleforsøk per kamp), Emre laffet halvskadet rundt på banen. Ser ikke ut til at Parker var i form i dag heller. Han var svak mot Bolton også. Og hva har skjedd med pasningsfoten til Solano? Slår jo bare i hytt og pine for tiden. Eneste som får godkjent hos meg i dag er forsvaret + Sibierski, utrolig nok.

Edit: Parker var vel egentlig helt OK når jeg tenker meg om, men er vandt til å se han storspille med tanke på hvor god han har vært tidligere. Synes allikevel Appiah fikk styre og vinne alt for mye på midten der.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #98 på: 19. Okt. 2006, 23:00 »
Strålende seier. Det var viktig å vinne den første kampen, og spesielt når vi spilte på hjemmebane. Hjemmekampene skal vinnes, så bør bortepoeng komme som en bonus. Men vi er godt på vei til å gå videre fra gruppa.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 19. Okt. 2006, 23:02 »
nå håper jeg roeder fortsetter med taylor og ramage i midten ffs
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 19. Okt. 2006, 23:02 »
Synes Milner hadde en bra første omgang, men falt av i andre. Forsvaret greite seg bra, men Taylor ble lurt opp i pølsebua av Kezman et par ganger. Zogbia og Solano er ikke til å kjenne igjen fra fjorårssesongen. Vi skulle jo være i knallform når sesongen startet pga at vi begynte pre season så tidlig. Har aldri sett et Newcastle lag i dårligere form noen gang. Parker var dog midtbanens beste spiller, og nok en gang god synes jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #101 på: 19. Okt. 2006, 23:12 »
Personlig synes jeg vel at Milner for litt mye kritikk her men ja ja..mulig han enda har for dårlig innlegg, men at han skal starte før Solano er i alle fall ingen tvil. Ikke nok med at Solano også stinker som pasningslegger for tia men mannen jobber jo ikke en brøkdel så mye som Milner da. Milner sprang og kjempa som en gal i to fulle omganger i dag og da får han faktisk lov og slurve litt noen ganger.

Foresten kjipern å se Zog så vanvittig ute av form, digga å se han løpe rett i hjertet på forsvaret i fjor. I år blir det bare en finte også mister han ballen, men det har vel med selvtillit det også kanskje.

Tror nok neppe Roeder gjør noe med forsvaret til helgen, det bør han i alle fall ikke. Ramage beviser nok en gang at han er god som stopper, Carr og Duff imponerer faktisk i dag og Taylor mangler bare litt kamptrening så er han på plass.

Deilig med seier gutta!!! :P
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 19. Okt. 2006, 23:18 »
Off topic!
Er det noen Newc fans som har oversikt over hvilke kanaler Som bruker å sende  (bl.a) Newcastle kamper? (untatt sky og C+ pakken så klart)

Takker for svar!
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 19. Okt. 2006, 23:19 »
Sitat fra: "Nordin"
Duff var et av få lyspunkt i dag. N'Zogbia fikk ikke til noe som helst, Martins var ræva, Milner var som vanlig ganske dårlig (lurer på om Roeder bruker ham bare fordi det ser fint ut når han lykkes med ett av sine ti dribleforsøk per kamp), Emre laffet halvskadet rundt på banen. Ser ikke ut til at Parker var i form i dag heller. Han var svak mot Bolton også. Og hva har skjedd med pasningsfoten til Solano? Slår jo bare i hytt og pine for tiden. Eneste som får godkjent hos meg i dag er forsvaret + Sibierski, utrolig nok.

Edit: Parker var vel egentlig helt OK når jeg tenker meg om, men er vandt til å se han storspille med tanke på hvor god han har vært tidligere. Synes allikevel Appiah fikk styre og vinne alt for mye på midten der.

Er du ikke litt streng nå da Nordin? Martins jobber bra og prøver iallfall. Headingen som burde resultert i mål er jo nærmest perfekt utført. Og det er bare en dyktig Fenerbache keeper og en porson uflaks som forhindrer det forsøket i å gå inn. Syns også han viser bra takter i andre omgang da han kombinerer med Parker og drar av en forsvarer før han avslutter. Nok engang uflaks at han glir akkurat i det han avslutter. Kanskje kunne resultatet blitt bedre dersom ikke Martins hade glidd i avslutningsøyeblikket?

Sibierski gjør en OK\brukbar kamp. Arbeidssom og tar iallfall sin porsjon med juling, men får lite ut av det meste. Får dog pluss for å være på rett plass til rett tid da han scorer kampens eneste mål.

Forsvaret er bra idag. Eller iallfall av det bedre av Newcastle på lenge, til forsvaret å være. Taylor blir lurt av Kezman et par ganger, men sistnevnte har ikke den store kvelden og får heldigvis ikke til noe særlig. Ramage syns jeg klarer seg veldig bra idag.
Litt usikker på om forsvaret er bra idag fordi det faktisk er bra, eller om det er pga svakere motstand enn det vi er vant med fra Premier League. Jeg ser iallfall ingen grunn til at ikke Ramage og Taylor kan fortsette der de slapp mot 'Boro på Søndag. Iallfall en av dem, og i mine øyne var Ramage bestemann (av de to) i kveld.

Carr har også tydligvis skjerpet seg kraftig etter blunderen i helgen. duff gjør en utmerket jobb som venstreback, og blir vel annonsert som banens beste som Asbjørn sier. Dog litt synd å se Duff med sine kvaliteter primært fanget på egen halvdel når man vet hvordan han kan bidra fremover.

Både Milner og N'Zogbia på kantene jobber og sliter idag, men får lite ut av det. Spesielt N'Zogbia. Alikevel interessant å se ham som kant med Duff som back. Tror det var et OK trekk.

Så til byttene:
- Om N'Zogbia var dårlig, så var Solano enda dårligere. Han lykkes jo knapt nok med noe.
- Som om det ikke er nok at vi mister høyrekanten blir venstrekanten også betraktelig dårligere da Milner blir flyttet over dit.
- Når N'Zogbia først skulle ut kunne vel Luque som faktisk kan spille venstrekant fått sjansen? Det hadde iallfall ikke vært dårligere enn løsningen Roeder valgte.
- Butt in for Emre er OK. To ulike spillere, men beste alternativet der og da. Butts rutine er god å ha på slutten.
- Ameobi inn er IKKE OK. Nok engang etterlyser jeg Luque. Ameobi og hans evige hofteproblem burde fått full hvile i kveld.

Men akkurat nå skal vi bare være glad for en seier, null baklengs mål og en god start i UEFA Cupen.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 19. Okt. 2006, 23:45 »
Sitat fra: "NUFranC"
Off topic!
Er det noen Newc fans som har oversikt over hvilke kanaler Som bruker å sende  (bl.a) Newcastle kamper? (untatt sky og C+ pakken så klart)

Takker for svar!

Jeg vet veffal at Chanel 5 sender kampene våre fra UEFA-cupen, jeg har hvertfall sett alle hjemmekampene siden Ventspils på Chanel 5.
Dette gjelder sikkert også bortekampene. De viser hvertfall bortekampen mot Palermo, det så jeg de reklamerte for i dag da jeg så NUFC vinne mot Fenerbache..:D

Bjørn - Chanel skrives sikkert med 2 n'er :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads