Synd med headingen til Taylor, ingen som hadde stoppet den dersom den hadde gått under som kommentatoren sa.
Milner ser frisk ut idag, N'Zogbia jobber bra også, men får lite igjen for innsatsen.
Bekymringsverdig å se at både Harper, Emre og Sibierski sliter litt. Ellers er jeg overrasket over Sibierskis evne til å få dommer avgjørelser med seg. Store\høye spillere har en egen evne til alltid å bli avblåst, men Sibierski har jo skaffet seg iallfall et par frispark bare i første omgangen. Håper fortsatt Luque vil få sjansen idag, men ser ikke lovende ut ettersom Ameobi gjorde seg klar i sted.
Ellers syns jeg forsvaret har fungert OK idag. Morsomt å se at Ramage, med minst rutine av alle var mannen som løp med handa i været å signaliserte offside på han tyrkeren tidlig i omgangen.
Ellers lurer jeg på hvorfor i h****** Taylor er nødt til å spille tilbake til Harper med engang muligheten byr seg da han vet at han sliter litt. Burde være mulig å unngå det da han ser at Harper helst ikke vil ta fem meterene selv engang....(?)
Vi er best før pause uten å levere noe storspill. Trikset i andre omgang blir som kommentatoren sier å klare og omsette ball possesion i mål.
Sett litt på motstanderen vår også, og det legger iallfall ikke noe mellom i duellene. Og slik jeg har oppfattet ham er spissen deres Kezman en litt sånn av og på type avhengig av dagsformen og humøret. At han ser ut til å være av idag er helt greitt for meg iallfall.