20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1  (Lest 27307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tor 19.10 H Fenerbahce - Gruppespill kamp 1
« Svar #60 på: 19. Okt. 2006, 21:22 »
Kanskje Luque kommer inn for Sibierski? Så jævla vond ut den stygge stemplinga.

EDIT: Han ser ut til å kunne fortsette...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 19. Okt. 2006, 21:23 »
Åååååååååå vi spiller så fantastisk fotball om dagen. ZZzzzZZZZzzzZZZzzz
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 19. Okt. 2006, 21:27 »
Om vi ikke skjerper oss ser jeg for meg en kraftig pipekonsert også i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 19. Okt. 2006, 21:34 »
Faen, som jeg digger Emre. Min favorittspiller spiller svært godt for tiden!
Han har en x-faktor ved seg som jeg ikke kan forklare. :P Han er hvertfall vår beste spiller nå om dagen.

Ameobi kommer inn for Sib.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 19. Okt. 2006, 21:38 »
Ameobi gjør seg klar... Da blir det nok ikke noe særlig vi får se til Luque  :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 19. Okt. 2006, 21:38 »
Ameobi på for Sibbe...
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 19. Okt. 2006, 21:39 »
Det blir helt feil at en halvskadet Ameobi skal inn for Sibierski når Luque er i form og endeligt viser hva han kan. Blir frustrert over beslutningene til Roeder nå!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 19. Okt. 2006, 21:41 »
Herlig innsats av Milner, og vi burde hatt 1-0! Desverre var ikke Martins kvikk nok og kom ikke løs fra stopperen.

Første omgang over, og vi var det klart beste laget. Likevel står det 0-0. Taylor kunne headet inn en corner i siste sekundene. Taylor - Ramage har vært svært solid! Vårt nye stopperpar? Artig å se Taylor hvertfall.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 19. Okt. 2006, 21:50 »
Ooooohh, nesten fra Taylor!
Norwegian blood, Geordie heart

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 19. Okt. 2006, 21:53 »
Trøsten for være at vi har kontroll bakover. En minislurv fra Taylor. Er sikkert rusten akkurat som Zog. Bare de 2 får litt  tid på seg kan de bli virkelig gode.

J-La

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.sp2004.tk
« Svar #70 på: 19. Okt. 2006, 21:54 »
Helt vannvittig tempo på kampen i alle fall. Blir garantert mål i andre omgang, spm er til hvem? Synes back fireren har funka bra i alle fall. Vedder en tier på at venstre backen til Fener ryker på seg rødt kort. Milner virka mer og mer pigg etter en usedvanlig svak start. Ikke tvil om at Emre er sugen på å slå gamle rivaler  :twisted:
jære kjære Gud, Glen Roeder suug! Med han i stolen vinner vi aldri ligan, please please send oss Kevin Keagan!!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 19. Okt. 2006, 21:55 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Tipper Newcastle kommer til å fokusere for mye på forsvar så tipper det blir en gørr kjedelig kamp. Tipper det blir maks uavgjort.

Ser ut som jeg dessverre får rett.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 19. Okt. 2006, 21:58 »
For meg er det bedre at de vinner 1-0 men spiller bra i forsvar, enn at de vinner f.eks 3-1 men at baklengsmålet kom på en forsvarstabbe. Pga av castle mangler fullstendig forsvarsspill blir de også hemmet fremover, går jo på selvtilliten løs når man spiller dritdårlig i forsvar.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 19. Okt. 2006, 22:01 »
Synd med headingen til Taylor, ingen som hadde stoppet den dersom den hadde gått under som kommentatoren sa.

Milner ser frisk ut idag, N'Zogbia jobber bra også, men får lite igjen for innsatsen.
Bekymringsverdig å se at både Harper, Emre og Sibierski sliter litt. Ellers er jeg overrasket over Sibierskis evne til å få dommer avgjørelser med seg. Store\høye spillere har en egen evne til alltid å bli avblåst, men Sibierski har jo skaffet seg iallfall et par frispark bare i første omgangen. Håper fortsatt Luque vil få sjansen idag, men ser ikke lovende ut ettersom Ameobi gjorde seg klar i sted.

Ellers syns jeg forsvaret har fungert OK idag. Morsomt å se at Ramage, med minst rutine av alle var mannen som løp med handa i været å signaliserte offside på han tyrkeren tidlig i omgangen.
Ellers lurer jeg på hvorfor i h****** Taylor er nødt til å spille tilbake til Harper med engang muligheten byr seg da han vet at han sliter litt. Burde være mulig å unngå det da han ser at Harper helst ikke vil ta fem meterene selv engang....(?)

Vi er best før pause uten å levere noe storspill. Trikset i andre omgang blir som kommentatoren sier å klare og omsette ball possesion i mål.

Sett litt på motstanderen vår også, og det legger iallfall ikke noe mellom i duellene. Og slik jeg har oppfattet ham er spissen deres Kezman en litt sånn av og på type avhengig av dagsformen og humøret. At han ser ut til å være av idag er helt greitt for meg iallfall.

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #74 på: 19. Okt. 2006, 22:02 »
Kinesisk reklame er ålreit ass.
Norwegian blood, Geordie heart