20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Newcastle United - Bolton Wanderers
« Svar #195 på: 15. Okt. 2006, 19:16 »
Sitat fra: "Doffi"
selvfølgelig er det roeder sin feil?

ALLE OPPEGÅENDE MENNESKER LAR IKKE NEGERNES FEITESTE MANN TITUS BRAMBLE GÅ UT PÅ BANEN. OG MAN TAKKER HELLER IKKE NEI TIL WOODAGTE OG SOL CAMPBELL MED LITT VETT. J
JEG HAR FAEN IKKE ORD 2 SEIRE PÅ 8 WOOOOHOOOOOO <3<3<<3<3<3<33<<3roeder<33333 ass gjør alt rikitg. ekke lenge før chelsea vil ha han som erstatter til mourinho. eller en eller annen skole vil ha han som professor. jises gi meg en flybilett til newcastle , med ett ball tre på kjøpet

sorry hvis jeg er barnslig :P

Dette her er så tåpelig og barnslig, at det ikke hjelper det grann at du "unnskylder det" på den måten. Personen som har gitt deg tilgang til et tastatur burde vært anmeldt, for dette er bare tull og har ingenting på et noenlunde seriøst forum å gjøre, selv om jeg personlig må innrømme at dette forumet har fått lavere kvalitet i det siste. Blant annet på grunn av slikt som dette.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 15. Okt. 2006, 19:17 »
La oss starte sponsorlaug for Billett + balltre til Doffi.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #197 på: 15. Okt. 2006, 19:18 »
Kvaliteten på forumet følger jo formen på Newcastle...nå er det dårlig
Newcastlesupporter siden 1992

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 15. Okt. 2006, 19:18 »
Sitat fra: "Journalisten"

ALLE OPPEGÅENDE MENNESKER LAR IKKE NEGERNES FEITESTE MANN TITUS BRAMBLE GÅ UT PÅ BANEN. OG MAN TAKKER HELLER IKKE NEI TIL WOODAGTE OG SOL CAMPBELL MED LITT VETT. J
JEG HAR FAEN IKKE ORD 2 SEIRE PÅ 8 WOOOOHOOOOOO <3<3<<3<3<3<33<<3roeder<33333 ass gjør alt rikitg. ekke lenge før chelsea vil ha han som erstatter til mourinho. eller en eller annen skole vil ha han som professor. jises gi meg en flybilett til newcastle , med ett ball tre på kjøpet

Dette her er så tåpelig og barnslig, at det ikke hjelper det grann at du "unnskylder det" på den måten. Personen som har gitt deg tilgang til et tastatur burde vært anmeldt, for dette er bare tull og har ingenting på et noenlunde seriøst forum å gjøre, selv om jeg personlig må innrømme at dette forumet har fått lavere kvalitet i det siste. Blant annet på grunn av slikt som dette.

Må vere lov og vise litt følelser vel

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #199 på: 15. Okt. 2006, 19:20 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Journalisten"

Må vere lov og vise litt følelser vel

Sitat fra: "Person som overhodet ikke eier saklig formuleringsevne"
ALLE OPPEGÅENDE MENNESKER LAR IKKE NEGERNES FEITESTE MANN TITUS BRAMBLE GÅ UT PÅ BANEN

Dette er forsvar godt nok for min påstand.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #200 på: 15. Okt. 2006, 19:20 »
Viktig med følelser, kan ikkje klappe når motstanderen vinner, men det er forskjell på følelser og barnsligheter

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 15. Okt. 2006, 19:29 »
ok journalisten, var ikke meninga med og være stygg med og si neger elns hvis det var det du sikta til , er ingen rasist, men grunnen til at jeg skrev det er at det finnes noen hvite personer som har litt mer fett på kroppen enn bramble.

er bare jævli frustrert, fordi jeg begynner og bli dritt lei tåpelige managere.

for og være litt seriøs. grunnen til at vi vant alle kampene på slutten i fjor var slik jeg ser det: souness ble sparket, og man får alltid "en ny manager effekt" som vi også hadde med souness. i tilegg er ikke shearer på benken lenger noe som hadde mye og si. nå står han "på egne ben" uten shearer og den nye manager effekten. da kan du jo se ossen det har gått.
lt;3 Newcastle <3

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 15. Okt. 2006, 19:34 »
Nå får roeder trappe av, han klarer ikke å dirigere dette laget og han er heller ikke mannen om skal lede Newcastle.

I denne kampen skjer det i mitt syn mange feil. Vi har en god første omgang og presser og er aggresive. Veldig bra. De første 10 min av andre omgangen startet også bra. Da vi får 2 mål imot oss rakner vi helt. Roeder skulle med en gang ha satt på 2 nye spillere etter mitt syn. I stedenfor setter han inn N´zogbia med en gang og venter med det siste offensive bytte 5 min før full tid. Byttene var forsåvidt greie, men det siste bytte skulle kommet mye før!! Roeder velger heller ikke denne gangen å ha med Luque. Jeg blir fortvila og er dritt lei av Roeders fryktelige utakk.

Få mannen ut nå!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 15. Okt. 2006, 19:35 »
Spillemessig har vi stått på stedet hvil siden Robson fikk sparken. Roeder spiller den samme gampefotballen som Souness forgudet. Dette ender med nedrykk om ikke Roeder forsvinner innen Januar. Hvor mange baklengs har Bramble skylden for så langt i årets PL? Må minst være 5 mål. Roeder velger å vrake Taylor, for at det vil gå utover selvtilliten til Bramble om han ikke får spille etter sine blundere. Snakk om lederegenskaper på et ekstremt lavt nivå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 15. Okt. 2006, 19:37 »
Roeder er om mulig ennå verre enn Souness.
Aldri har eg sett ein manager med så mange feilvurderinger.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 15. Okt. 2006, 19:38 »
Det som er det sykeste her, er at ekle Diouf presterer å score 2 mål på 2 minutter, for første gang på halv annet år for Bolton. Det må selvfølgelig skje mot Newcastle.

Det er helt utrolig at et lag kan kollapse så ekstremt etter 15 minutters pause.
Forsvaret er et fullstenig nervevrak, og det sier litt når Peter Ramage er beste forsvarer i Newcastle. (Egentlig er vel det Taylor, men han får jo ikke spille engang) Bramble og bestefar Solano har som kjent klippekort, og går rett inn på laget, og danker samtidig milner og luque blant annet. Bramble hadde vel en ok 1 omgang, men 2 omgangen overskygget den overraskende 1 omgangen. Gamlefar Nolberto Solano er "over the top" etter min mening. Han har gjort mye bra i sin karriere, men nå er det på tide å gi de unge en sjanse. Detter er selvsagt ikke Solanos feil, men derimot Glenn Roeder som tydeligvis ikke har et eneste taktisk fiber i kroppen. Milner ? Hva i helvete gjør at han ikke spiller, eller i det hele tatt er på benken ? Og hvorfor er Sibiersi og Rossi foretrukket foran ham ? Det er så patetisk at jeg har ikke ord. Sibierski!, en avdanka pensjonist som var daukjøtt i City!
Og Rossi, som "egentlig" er Manchester United spiller, flaut!
Jeg er flau på Roeders vegne, og flau på forsvaret til Newcastle Uniteds vegne. Ser han ikke? Ser han ikke at forsvaret blir penetrert i 90 minutter kamp inn og kamp ut ? Nei, håper på et par 3 poengeret inn mot jul, og EXTREME MAKEOVER i januar, inkludert trenerskifte, totalt forsvarskifte, taktikk og alt! Sheperd kan gjerne pakke sekken og for min del, han sitter der i godstolen og danser på roser, få han ut!

Newcastle som engang var et uslåelig lag på SJP, har blitt et offer på en hver arena, dette kan da ikke fortsette ? Ledelsen i NUFC på seriøst vurdere Roeders posisjon i klubben, og gjøre noe drastisk med laget (forsvaret)!
Gjerne flytt opp junior forsvaret og bytt samtlige med castle fireren i dag.

Skuffende!  :?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 15. Okt. 2006, 19:39 »
Da er jeg hjemme fra Belfry, etter nok et bittert tap. Men i dag har jeg svelget bitterheten, og skal klare å komme med et saklig referat.

1. omgang er det beste jeg har sett av Newcastle United på veldig, veldig lenge. Nydelig midtbanespill og et pottetett forsvar hos hjemmelaget gjorde at Bolton aldri hadde noen reell mulighet til å score. Og når de for en gangs skyld får muligheten, viser Harper seg som en levende mur med en suberb trippelredning. Men angrepet var nok en gang ikke veldig mye å skryte av. Martins løp og løp, men fikk ikke utrettet noe særlig. Shola var veldig god, og det var deilig å se han sette inn straffesparket. Peter Ramage burde satt inn 2-0 og drept kampen like før pause, og akkurat denne bommen skulle vise seg å bli skjebnesvanger i andre omgang.

2. omgang begynte som første. Vi gikk ut i et voldsomt press, men denne gangen døde presset nokså tidlig. Etter to utrolige markeringsfeil, er Bolton i føringen. Vi setter inn på Zogbia og Rossi, som ikke utretter noe særlig i vår fordel.

Spillerbørs 1. omgang:

Harper 7

Carr 7
Moore 8
Bramble 8
Ramage 7

Solano 8
Parker 8
Emre 8
Duff 7

Martins 6
Ameobi 8

2. Omgang:

Harper 6

Carr 5
Moore 6
Bramble 4
Ramage 7

Zogbia 5
Parker 7
Emre 6
Duff 4

Martins 4
Ameobi 4

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #207 på: 15. Okt. 2006, 19:45 »
Roeder må ta ansvar og ta hatten sin og gå

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 15. Okt. 2006, 19:45 »
buhu og ynk ynk, syt syt og grin grin.  :roll:

Tørk tårene, ta en dusj og få dere litt kondisjonstrening!
Det er barnehagementalitet i Newcastle for tiden. Å bli så knekt av et mål på dette nivået holder ikke. Dette har ikke noe med ferdigheter eller managere, dette er psykologi på høyt plan.

I dag har vi sett det beste og dårligste som bor i alle som er involvert med førstelaget.

Skjønner at folk er skuffet etter å ha lest alt det pisspreiket i tråden "De sportslige resultatene vi burde forlange", men folkens: Get down to earth. Se på tabellen og de fleste resultatene de to siste årene. At noe som dette kunne skje overrasker meg ikke det fnugg. La Roeder fortsette uten at barnehagegjengen skal halshugge ham, det hjelper han ikke. La han få sette opp et bra nettverk av trenere i klubben, hente inn en forsvarer eller to, la det bli litt kontinuitet i klubben. La Roeder bygge oss opp på et fornuftig vis - noe han holder på med. De som trodde dette kom til å bli en sesong med fryd og gammen må få seg en seriøs realitycheck. Vi rykker ikke ned, vi havner ikke høyt oppe, men vi blir bygget opp sten for sten, så vi om noen år kan høste fruktene av Roeders iherdige arbeid.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 15. Okt. 2006, 19:50 »
eivind hvordan i helsike klarer du og gi solano 8 i første omgang og Martins 6???? :P burde helt klart vært omvendt spør du meg!
lt;3 Newcastle <3