20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 79970 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: FM 2007
« Svar #225 på: 08. Juni 2007, 13:49 »
Jeg spiller ikke så veldig mye, kun to kamper om dagen i beste fall.

Hittil i PL har jeg tapt mot Manutd borte 2-1, vunnet borte mot Sheffield Utd 1-0 etter et kontroversielt mål og spilt 1-1 hjemme mot Liverpool. Har samtidig kommet gjennom til UEFA-cupens første runde etter å ha lyktes i Intertoto. Men det skulle da bare mangle...

Med andre ord: Jeg overbeviser ikke, og har bare klart å hente Riggott fra Middlesbrough... Tror nok at de fleste her er en del bedre enn meg her. Prøver med 4-3-3-taktikk med Parker som defensivt anker og med lange baller. Kan godt hende at dette ikke er særlig smart.

Har noen et par tips til røverkjøp?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 08. Juni 2007, 14:23 »
Riggott er ikke noe røverkjøp i alle fall! Han er jo dårligere enn Bramble. 4 i konsentrasjon for en midtstopper er ikke noe særlig...

Kommer ikke på noen forsvarrøverkjøp, men Sherman Cardenas, Nicolas Millan og Jose Luis Silva er røverkjøp som du får for kanskje 25mill kr tilsammen.

Hvis du er i første sesong bør du hente Shaun Maloney fra Celtic gratis og bruke ham som sentral midtbane (du må nok omskolere ham). Veldig god spiller som aldri klager dersom han må sitte en stund på benken eller klager på lønn eller noe.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #227 på: 08. Juni 2007, 20:33 »
Kan noen si meg hvordan jeg skifter på transferbudsjette?
Howay the Lads!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 09. Juni 2007, 00:12 »
Selger spillere ;) 8)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #229 på: 09. Juni 2007, 00:16 »
Haha, godt svart.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 09. Juni 2007, 14:28 »
eller du kan bruke juksekoder(editoren)

Eg har lagt FM07 på Is fy faen så frustrenade umulig og vinne to kampa på rad jo taper 4-0 for wigan etter årets opptur 3-0  vs arsenal osv------------er jo blitt meir strategi enn fotballspill =/

Spiller nå CM 01/02  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #231 på: 09. Juni 2007, 19:45 »
Eller mer realistisk...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #232 på: 10. Juni 2007, 00:44 »
Blitt grusomt hekta på FM nå.. Har fått til et veldig godt lag:

Given
L. Young  Taylor  Campbell (Rozehnal som back-up)  Van Damme
                     Barton
Milner                                N'Zogbia
                    Emre

Owen         Martins.

er inne i min tredje sesong å har vinnet CL,UEFA,FA Cup, Ligacup, PL...
Howay the Lads!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. Juni 2007, 13:47 »
Starta en ny med Nottingham Forest. Rykka opp første sesong til Championship. Havna midt på tabellen 2. sesong, men kjempa lenge om play off plass. Nå i 3. sesong ligger jeg i toppen og regner med jeg rykker opp. Har fått en drøss av talenter som er drittgode, samt Mido, Nardillo, Fowler og Hasselbaink på free transfer. Spurte om litt transfer penger og fikk utrolig nok £3mill selv om vi er shitfattige. Brukte det meste på Bale, og noen andre talenter. Blir gøy i Premier League neste sesong!

Steven_Taylor

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #234 på: 15. Juni 2007, 19:05 »
Startet en save med Newcastle og det gikk ikkje så veldig bra.
slet hele sesongen og lå ofte under streken, men klarte å kjøre skuten på en 15.plass.

Kjøpte ingen spillere bare lånte, lånte spillere som aliadere på arsenal som var makkeren til martins hentet også  ;D Vidar riseth som backup på lån.

edgar spilte hver eneste gang på 1.laget sammen med huntington også carroll fikk komme inn noen ganger.

Edgar ble utrolig god og Roma,sevilla og andre storklubber ville ha han.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #235 på: 15. Juni 2007, 22:31 »
Har en save hvor jeg har gjort det samme. Lånt spillere for å bygge opp økonomien ved å gjøre det bra i serien. Ligger på 5.plass etter 12 kamper. 4 bak Chelsea som leder. Man U er på 7. og Liverpool på 11.  ;D
Har lånt Sigurd Rushfeldt (prøvde på Ivers men han ble solgt til Italia). Bruker Rushfeldt som target man med Martins på siden av. De har puttet 26 mål tilsammen. 14-12 i Martins favør. Går for topp 3 denne sesongen og CL neste sesong.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #236 på: 19. Juni 2007, 15:15 »
Starta en ny med Nottingham Forest. Rykka opp første sesong til Championship. Havna midt på tabellen 2. sesong, men kjempa lenge om play off plass. Nå i 3. sesong ligger jeg i toppen og regner med jeg rykker opp. Har fått en drøss av talenter som er drittgode, samt Mido, Nardillo, Fowler og Hasselbaink på free transfer. Spurte om litt transfer penger og fikk utrolig nok £3mill selv om vi er shitfattige. Brukte det meste på Bale, og noen andre talenter. Blir gøy i Premier League neste sesong!

Jeg spiller og på en Nottingham save, er i 3 sesongen og er ganske sikker på PL neste sesong.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 19. Juni 2007, 16:49 »
Er møkklei FM for tiden. Prøvde å starte en ny save, men det ble for kjedlig. Må nok vente litt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #238 på: 22. Juni 2007, 22:15 »
Er møkklei FM for tiden. Prøvde å starte en ny save, men det ble for kjedlig. Må nok vente litt.

Samme her :\
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 22. Juni 2007, 22:54 »
Spiller CM 01/02 =D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]