20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 79997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #195 på: 17. Mai 2007, 16:08 »
Shepherd ga meg bare 1,8 millioner i transferbudsjett... Gjerrigknark! Noen som har tips til gode kjempebillige spillere?

Ja, du finner noen gode om du leiter, ellers så an du jo selge Duff, og beholde Zog, som blir 7 ganger bedre. Vil anbefale Jelle Van Damme. Tror du må gi ca 30 mill.

Takk!
Howay the Lads!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #196 på: 18. Mai 2007, 13:10 »
Solgte duff of kjøpte inn Bridge.. Har prøvd å selge Solano, Luque, Sibierski og Ramage men ingen vil ha dem? tips?

Leder PL i første sesong med dette laget:
Given
Carr Bramble Taylor Bridge
Milner Parker Emre N'Zogbia
Martins Ameobi.

Laget blomstrer... Helt utrolig... leder serien med 3 poeng til Spurs og Arsenal.
Howay the Lads!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 18. Mai 2007, 13:25 »
Kan anbefale alle Shaun Maloney på Celtic. God spiller som scorer mye og aldri klager på spilletid. Hentet ham gratis etter første sesong.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #198 på: 18. Mai 2007, 15:17 »
Sett ned marknads verdien på spillerene Captain Scott. Og, om du vil ha de bort for etter at de har fått et kontrakt forslag setter du de til overflødig.
Og, du må kjøpe Marcell Jansen, Vanden Borre eller Rafinha på høyreback ;)

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #199 på: 18. Mai 2007, 18:00 »
Vel, for å komme med en litt annen vinkling enn noen av de andre her: Jeg ELSKER å ha motgang i FM! Det gir meg en kjempefølelse å tape de tre første seriekampene i en ny game, eller plutselig å få en downperiode midt i en sesong som ødelegger alt jeg har bygget opp i silly-season/tidl. sesonger!
Jeg vet ikke helt hvorfor det er slik, men det er noe med at oppturen blir så mye bedre hvis du strever og prøver og feiler før du finner vinnerformelen, enn hvis alt skjer av seg selv.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #200 på: 22. Mai 2007, 19:58 »
Litt motgang er greit... men når jeg taper 2-0 borte mot Fulham og Shay Given spiller til 4, så er det rett før pcen ryker i veggen!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #201 på: 22. Mai 2007, 20:04 »
Vel, for å komme med en litt annen vinkling enn noen av de andre her: Jeg ELSKER å ha motgang i FM! Det gir meg en kjempefølelse å tape de tre første seriekampene i en ny game, eller plutselig å få en downperiode midt i en sesong som ødelegger alt jeg har bygget opp i silly-season/tidl. sesonger!
Jeg vet ikke helt hvorfor det er slik, men det er noe med at oppturen blir så mye bedre hvis du strever og prøver og feiler før du finner vinnerformelen, enn hvis alt skjer av seg selv.

Skulle ønske jeg hadde det sånn jeg også. Selv takler jeg motgang utrolig dårlig. Klikker meg rett ut av FM-vinduet om jeg får en dårlig periode.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #202 på: 22. Mai 2007, 20:30 »
Samme med meg på managerspill. Motgang tåler jeg ikke.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 22. Mai 2007, 20:42 »
Har tatt over Barcelona i 4 sesonger nå, og er landslagsmanager for Spania. Fy flate så enkelt spillet er med dette laget! Har det superlaget bestående av nesten utelukkende talenter.

---------------Victor Valdes-------------
vanden Borre - Puyol - Kompany - Marcelo
------Messi - Xavi - Ronaldinho----------
--------------Iniesta-------------------
---------Eto'o------Saviola-------------

Har også gode spillere i bakhånd: Bojan, Alex, Cardenas, Millan, Marquez, Enyeama, Iago, Valiente, Motta...

Kunne nevnt i fleng. Vil dere ha null utfordring; ta over FC BARCA.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 23. Mai 2007, 12:44 »
Samme med meg og Inter nå. Har opparbeidet meg en helt sjuk økonomi og har alltid over £250mill å kjøpe før.

------------Zlatan------Adriano-------------

------------------Kaka---------------------

Van der Vaart---Fabregas---Dalla Valle-------

---Marcelo---Mertesacker---Terron---Alves---

---------------------Cech-------------------

Dalla Valle er gullgutten min som jeg har fostra opp fra han var 14. Mitt beste kjøp noensinne. Han er forresten pluka opp av Liverpool på ordentlig nå...

Innbyttere: Okaka, Slavkoski, Kroos, Sahin, Saivet, Fer, Downing, Metzelder, Lefort, osv

Jeg liker egentlig ikke å bruke penger men styreformannen klikker alltid når jeg ikke kjøper verdensstjerner så han kjøper de sjøl. Sykt irriterende. Kjøper nesten bare talenter under 20 år selv. Elsker også å få opp talenter fra egen avdeling. Har vunnet alt som er å vinne, og har i tillegg tatt over Frankrike som jeg vil føre til VM gull. Da legger jeg opp på denne saven...

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #205 på: 23. Mai 2007, 16:07 »
Det beste med hele FM er å knuse ManU og Liverpool :P Slo Liverpool 3-0 hjemme og ManUtd 4-1 hjemme. Er bare så digg
Howay the Lads!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #206 på: 30. Mai 2007, 10:36 »
Starta meg en game med nufc i går.
fiksa litt på editoren,
så det skulle være så likt som mulig med sånn det er på ekte nå^^
min egen lille patch altså ;p
men gadd bare å fikse på nufc:p

starta med 45 mp,
fjerna skaden til owen,
gooch på lån,
pearson som ass manager, osv ^^

henta inn mange engelske spillere,
som baines, richards, a. ferdinand, bent, ashton, og noen utlendinger.
(vanden borre, cardenas, og.. husker ikke flere akkurat nå.
sitter på pc'en på skolen:p)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #207 på: 30. Mai 2007, 18:52 »
Managerspill er for enkelt. Jeg gravde frem CM 03/04 her nå nylig, og vant både CL og Premier League lett på første forsøk med Newcastle, samtidig som jeg tapte ligacupfinalen.

Og jeg jukset ikke altså.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #208 på: 30. Mai 2007, 22:46 »
starta med 45 mp,
fjerna skaden til owen,
gooch på lån,

Own kunne du godt spart deg for å fjerna skada på. Når du begynder spille altså 2006 var owen skada. Det vil sei at hele dinne sesongen fekk du bruke owen....useriøst

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 30. Mai 2007, 23:00 »
starta med 45 mp,
fjerna skaden til owen,
gooch på lån,

Own kunne du godt spart deg for å fjerna skada på. Når du begynder spille altså 2006 var owen skada. Det vil sei at hele dinne sesongen fekk du bruke owen....useriøst

Hvis du skal tenke sånn, kunne han fjernet alle bortsett fra Pearson...