20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80474 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #210 på: 02. Juni 2007, 16:48 »
Managerspill er for enkelt. Jeg gravde frem CM 03/04 her nå nylig, og vant både CL og Premier League lett på første forsøk med Newcastle, samtidig som jeg tapte ligacupfinalen.

Og jeg jukset ikke altså.

På den tiden var jo Newcastle veldig gode da, så selv om det er godt gjort er det ikke sjukt
Prøv heller å starte med Reggina på FM 2007, starter med masse minus poeng i Serie A, dårlig stall og ganske fattig. Eller prøv Watford. Når man bare trener topplag blir jo FM enkelt, alle kan jo vinne alt med Chelsea for eksempel. Men det er verre å vinne CL med et lag fra Ungarn
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #211 på: 02. Juni 2007, 19:46 »
Ja, sant det.

Har ikke FM 2007, venter heller på neste FM som kommer ut, så derfor spiller jeg CM 03/04.

Prøver Crystal Palace nå, og det var ikke fullt så enkelt. Satser på playoffplassering.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 02. Juni 2007, 21:27 »
Ja, sant det.

Har ikke FM 2007, venter heller på neste FM som kommer ut, så derfor spiller jeg CM 03/04.

Her  ;)

Neste FM kommer ikke før i oktober tror jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #213 på: 03. Juni 2007, 20:16 »
Kom på 5. plass i førstesesongen med dette laget:
Given
Borre Taylor Moore Bridge
Milner Parker Emre N'Zogbia
           Iversen
           Martins

Noen som har tips til en god og billig forsvarer?

Iversen og Martins er et superpar hos meg. En forsvarer slår ballen mot Iversen som vinner duellen og ballen går til Martins som scorer alene med keeper. Dette har skjedd 5-6 ganger per kamp. Funker kjempebra!
Howay the Lads!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 03. Juni 2007, 20:19 »
Virkelig god prestasjon å score 5-6 ganger per kamp for så å komme på 5. plass :)

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #215 på: 03. Juni 2007, 20:21 »
var ikke det jeg mente.. Martins kommer ALENE MED KEEPER 5-6 ganger pr kamp. han scorer ikke hver gang ;D
Howay the Lads!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 03. Juni 2007, 22:28 »
Forsvar ja. Kommer litt ann på hvilke ligaer du har valgt å hvilken patch du spiller med.
Men prøv deg på Omar Esparza fra Mexico. Vil også anbefale å ta en titt på Dynamo Kiev og Shaktar, da disse har flere god og unge forsvarsspillere
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #217 på: 05. Juni 2007, 00:13 »
ser det var endel reaksjoner på endel jeg gjorde med editoren for nufc :p
ville vel bare nucf det beste der å da sikkert ^^
men har også en ganske god West Ham game (nevnt tidligere i tråden),
og den er jo UTEN juks.. å vinne noe er jo ikke noe problem,
jeg ville bare se hvordan newcastle hadde sett ut slik det er i dag :)
og prøve meg med det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 05. Juni 2007, 14:40 »
Der skjønner jeg deg godt. På fotballspill prøver jeg alltid å ordne med laget slik som det er i virkeligheten der og da, for å få det hele til å virke litt mer realistisk.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 05. Juni 2007, 15:54 »
Kjipt og starte opp uten penger og med Owen skada...
Tror eg skal fiksa meg litt transferbudskjett ialfall ^^
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 05. Juni 2007, 15:57 »
Ja, jeg har lastet ned spillet nå, og reagerte også på den litt lave transfersummen man får til rådighet. Jeg fikk i hvert fall solgt N`Zogbia, og en annen middelmådig spiller.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 05. Juni 2007, 19:58 »
Har spilt lenge på en milwall save nå. Den beste saven jeg har hatt tror jeg.
starter i league1:

1sesong- opprykk til championship
2sesong- kommer på kvallik, rykker opp til PL
3sesong- kommer på 5 plass

nå er jeg inne i min 4 sesong, og kjemper i toppen av PL, har gått videre fra uefa cupen og skal snart spille mot bordaux. Har ikke vunnet noe enda, så dette året satser jeg hardt på fa cupen.   Gjennomsnittsalderen min er 22 år, så jeg har et mannskap for fremtiden.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 06. Juni 2007, 16:23 »
Starta en med Sutton Utd i conference south. Det er en utfordring det...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #223 på: 06. Juni 2007, 16:52 »
Hehe, jeg begynte på noe lignende med Nottingham Forest (skulle få dem opp i toppen igjen) for en stund siden. Ble fort kjedelig og jeg gikk lei. Du vet liksom ikke om spillere til lag så langt nede i divisjonene, det likte jeg ikke. Men det gjør kanskje du.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 06. Juni 2007, 17:03 »
Skal jeg være helt ærlig synes jeg det er lettere å spille i lavere divisjoner enn i Premier League, men det er vel fordi jeg stor sett alltid starter med et lag i laveste divisjon (eller i Norge). Det er et eller annet jeg ikke takler med Premier League-nivået, det er en helt annen type utfordring.

Noen som har prøvd å være manager i Brasil f.eks? Det er jo et komplett annet spill enn om man er i Europa. Det er det eneste landet jeg har prøvd meg i bortsett fra England og Norge, og det er jo fantastisk moro. De har sesong hele året også, ingen dødtid. ;D