20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80584 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #165 på: 16. April 2007, 16:18 »

Satser på at det funker :D

joa, bare at det er umulig å trykke på dem, og man må minst ha mikroskop for å kunne tyde det. Bedre lykke neste gang....
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

pane

• Gjest
« Svar #166 på: 16. April 2007, 16:26 »
funker nå :D
« Siste redigering: 16. April 2007, 17:37 av pane »

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 16. April 2007, 17:01 »
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 16. April 2007, 21:40 »
Hvordan er interessen for Football Manager for tiden? Jeg har selv erfart at det er et spill man lett går lei av, men at det også er et spill som man fort kan bli hektet på i perioder. Det er selvsagt alltid et friskt pust når den nye utgaven slippes hvert år, men hvor mange av dere spiller nå? Blir dere leie?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 17. April 2007, 11:35 »
Noen som har lastet ned en patch med januarovergangene? Isåfall hvor?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 17. April 2007, 11:48 »

Ja, jeg har. Lastet ned på fmnorge tror jeg. Det er den danske winterupdate greia. Onyewu har bl.a entret StJames. www.fmnorge.no

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 17. April 2007, 13:28 »

Ja, jeg har. Lastet ned på fmnorge tror jeg. Det er den danske winterupdate greia. Onyewu har bl.a entret StJames. www.fmnorge.no

Må jo være medlem der, jo... Du har ikke en annen link?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 17. April 2007, 19:08 »

Må jo være medlem der, jo... Du har ikke en annen link?

Hva med å bli medlem da ?  :P

Skal se om jeg finner en link...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 17. April 2007, 19:25 »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 18. April 2007, 17:27 »

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 19. April 2007, 21:37 »
Jeg herjer ganske kraftig med  Newcastle for tiden. Spiller en 4-4-2 diamantformasjon og scorer mye mål. Antoine Sibierski er faktisk toppscorer i Premier League, og Taylor-Bramble storspiller som stoppere.
Newcastle har jo ingen penger, så jeg har verken kjøpt eller solgt noen spillere. Kieron Dyer har slitt litt, så han selges til Middlesbrough for 30 millioner NOK når transfervinduet åpner igjen. Går litt i underskudd hver måned, så måtte nesten selge Dyer, som topper lønnslisten. Flere kan også selges (Luque) når vinduet åpner igjen.
ELKSER FM 2007!

Hvordan er denne taktikken?

Slik?

----------------x-------------------
------------------------------------
x-----------x-------x--------------x
----------x-----------x-------------
-------------x-----x----------------

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 19. April 2007, 21:54 »
Ligner på den ja. Må nevnes at siden den gang jeg skrev det innlegget har jeg herjet ganske brutalt med taktikken. Vunnet alt som kan vinnes. Laget ser ut som følger:
-------------------------------Given(Krul)-----------------------------------

vanden Borre(Grighini) - Taylor - Michel Schmoller(Bramble) - Bale(Fabio Aurelio)

Cardenas(Bryant/Milner) ---- Mascherano(Parker)(DEF) ---- Guardado(Milner)

----------------------------N'Zogbia(Cardenas/Higuain)--------------------------

----------------------Owen(Millan)-------Martins(Bryant/Higuain)----------------

Varierer litt på hvem som spiller, slik at ingen blir misfornøyde. Har mange spennende talenter.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 19. April 2007, 22:03 »
Ligner på den ja. Må nevnes at siden den gang jeg skrev det innlegget har jeg herjet ganske brutalt med taktikken. Vunnet alt som kan vinnes. Laget ser ut som følger:
-------------------------------Given(Krul)-----------------------------------

vanden Borre(Grighini) - Taylor - Michel Schmoller(Bramble) - Bale(Fabio Aurelio)

Cardenas(Bryant/Milner) ---- Mascherano(Parker)(DEF) ---- Guardado(Milner)

----------------------------N'Zogbia(Cardenas/Higuain)--------------------------

----------------------Owen(Millan)-------Martins(Bryant/Higuain)----------------

Varierer litt på hvem som spiller, slik at ingen blir misfornøyde. Har mange spennende talenter.

Kan du sende det på msn eller noe, liksom lagtaktikken og det?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 19. April 2007, 22:49 »
Nå er jeg dritt lei av å prøve å lykkes med Newcastle på FM. Jeg har prøvd og prøvd, men får det ikke til. Jeg kommer på 10.-15.plass i PL år etter år helt til jeg får sparken. Jeg suger visst i FM.

Noen som kan hjelpe meg litt på vei?

Trening
Bør jeg ansette nye trenere, og la de ha ansvar for få operasjoner hver? Og bør jeg sette opp et helt nytt treningsopplegg med eget program for keepere, forsvarsspillere osv...?

Taktikk
Hvilken taktikk fungerer best? Vet at dette er et håpløst spørsmål, men jeg spør allikevel. Er det et must å stille og herje på alle disse innstillingene med "hard tackling, short passing" osv?

Spillerkjøp
Hvilke spillere anbefaler dere å kjøpe?

Ellers? Kom med generelle råd og tips!

På forhånd takk!

pane

• Gjest
« Svar #179 på: 19. April 2007, 23:48 »
Spill med en flat firer bak. Bruk Parker Som anker på midten med Emre foran han og pil ett hakk opp. Flytt vingene opp på kanten og bruk to spisser. Bruk Shola eller Sib som targetman. Prøv å selg unna litt vrakgods og hent Greg Halford fra Colchester for en billig penge. Nå spiller jeg uten update så det er mulig han spiller i Sheffield Utd/Wigan (stemmer det?). Spiller som en gud som targetman. Kan i tilegg spille back og ving om d skulle trengs. Ha litt offensiv legning på spillet samtidig som du spiller direkte og kjapt. Bruk bredde slik at de kan komme til inlegg da de allerede ligger høyt i banen. Kjør på med kontringer.

Med denne taktikken har jeg nå hatt en enorm suksess med NUFC som du kan lese om noen sider bak :D Har vunnet PL og CL, med kun britiske spillere.

Prøv å tilby de med mye lønn nye kontrakter med mindre lønn og 0 i sign-on-fee. Så kommer lønningene i balanse og alt blir mye bedre :D

Good luck :D