20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FM 2007  (Lest 80519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
Sv: FM 2007
« Svar #150 på: 03. April 2007, 22:42 »
Jusk i fm er et utbredt fenomen.

Men Newcastle karriere:

1.sesong - 7.plass
2.sesong - 5.plass
3.sesong - 2.plass + FA CUP
4.sesong - 3.plass + Carling Cup og Uefa Cup
5.sesong - 1.plass + FA CUP
6.sesong - 1.plass + CL

Så bytta jeg klubb

Å vinne noe med NUFC første og andre sesong er nesten umulig. Elendig økonomi, Owen skada lenge, samt det elendige forsvaret. Men etter et par sesonger og ufattelig mange spilleroverganger så går det til slutt

BYTTA du klubb? Når jeg har game med newcastle skifter jeg aldri klubb...
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 03. April 2007, 23:20 »
bale, tamas, sturrige og soldado er gjengangere på savene mine og ;) kongespillere!
en spiller jeg hadde veldig mye bruk for i west ham sist jeg var dem er elano! bruk han mellom spissene og midtbanen og du har en "aimar type"

hehe, jeg veksler på bale/marcelo på venstrebacken, og tamas er igrunn en back-up spiller.
bruker som regel vanden borre på def.mid. iraola på høyrebacken.
sturridge er ungtalent på topp (men hvem av spissene mine er ikke det da?;p)
soldado har blitt litt back-up bak ashton, vaz te og collins john.

forresten, bak spissene bruker jeg d'allessandro, og jeg er ganske fornøyd med han ;)

Sjekk også ut Dalla Valle fra en klubb i Finland... Svinbra talent!

På Inter saven min kjøpte jeg Kaka for £60mill (!!!) så sa styreformannen at han ikke var førnøyd så han kjøpte Stewart Downing for 20 og ga han kongelønn. Da klikka det for meg og sletta saven

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 04. April 2007, 01:30 »
Sjekk også ut Dalla Valle fra en klubb i Finland... Svinbra talent!

På Inter saven min kjøpte jeg Kaka for £60mill (!!!) så sa styreformannen at han ikke var førnøyd så han kjøpte Stewart Downing for 20 og ga han kongelønn. Da klikka det for meg og sletta saven
[/quote]

aiai, det var mye penger :p
selv bruker jeg NOK (tilgi meg ;p)
så da blir vel det nesten 500 mill ;o

jeg forsøkte å kjøpe downing, men fikk ikke tilby han så mye lønn som han ville ha.
så han gikk til Man City (banna litt da ja)
men har duff/d'allessandro/vaz te/foti/arteta/marcelo som jeg kan bruke der da;p
men jeg burde strengt tatt hatt flere engelskmenn :p
prøver som f.. på micah richards, men får han f.. ikke :p

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 04. April 2007, 14:45 »
micah sikler jeg også etter, men er jo helt umulig å få han.
mirel radoi er også en fin back up til en billig penge

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 04. April 2007, 15:52 »
Fikk Richards for 50mill kr. etter første sesong fordi City rykket ned.  8)

Den beste handelen jeg har gjort, etter å kjøpe Riquelme for 100 mill.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 07. April 2007, 17:33 »

du er VELDIG heldig:p
micah for 50 mill er ett varp!
jeg holdt på å få downing for 100 mill, men han gikk til city :@
han var tenkt som erstatter for duff, som begynner å dra på åra på gamen min;p
engelskmennene er kjempedyr, og vanskelige å få tak i,
noe som har resultert i en tropp full av utlendinger.
(noe en kompis av meg klager over;p heinrich på forumet her^^)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 07. April 2007, 19:37 »

du er VELDIG heldig:p
micah for 50 mill er ett varp!
jeg holdt på å få downing for 100 mill, men han gikk til city :@
han var tenkt som erstatter for duff, som begynner å dra på åra på gamen min;p

Kan få Downing for 80mill jeg, Boro er i Championship og har vært det de siste to årene. Trenger egentlig ikke venstrekant fordi jeg har Nani, Kalou og Zoggy som kan spille venstrekant, men allikevel. Kjekt å ha.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 10. April 2007, 13:48 »
Har nettopp startet med Schalke 04. Har enormt lite budsjett, så hr bare sikret meg Marek Jankulovski på lån og San Roman. Kommer ikke på andre i farten. Er i midten av november i første sesongen og ligger på 3 plass.

Det gir meg dette laget

:::::::::::::::::::::::::::Rost:::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Rafinha ----- Krstajic ----- Bordon ----- Jankulovski
:::::::::::Hamit Altintop - Ernst - Kobiashvili::::::::::
::::::::::::::::::::::::Halil Altintop:::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::Asamoah - Kuranyi:::::::::::::::::::

Jeg bytter litt på Bordon/Rodriguez og Asamoah/Larsen og har dessuten flere alternativer på de respektive plassene. Anbefaler Kobiashvili på det varmeste til nesten ethvert lag. Han scorer flittig fra midtbaneposisjon og har en silkefot. Ernst og Altintop x 2 gjør seg heller ikke bort, og jeg kan gledelig konstantere at Kevin Kuranyi  har funnet veien til nettmaskene for alvor, etter en noe trøblete start. Rafinha er et stort talent og blir bare bedre og bedre... Lincoln, Lövenkrands og Varela hiver jeg også innpå i blant...

Har som nevnt et utrolig lite budsjett og jeg blir derfor nødt til å selge noen ved neste transfervindu. Noen som har forslag på spillerkjøp!?
« Siste redigering: 10. April 2007, 13:51 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #158 på: 10. April 2007, 15:44 »
Waldo Ponce (FS)
Felipe (FV/MV/OMV)
Marcelo Grohe (GK)
Sergey Kislyak (DMS)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

pane

• Gjest
« Svar #159 på: 12. April 2007, 15:54 »
Er Newcastle og det nærmer seg 2009.
Bestemte meg før jeg startet saven at jeg skulle kjøre en engelsk linje. Borte er da Nobby, Emre, Zog, Martins, Sib. Alt av utlendinger. Sitter igjen med to irer i Given og Duff. Har hentet bl.a Defoe, Nolan, Dawson Swp og Bridge, samt Greg Halford fra Colchester. Laget blir som regel

Given

Halford/Hoyte
Taylor
Dawson
Bridge

Swp
Parker
Nolan
Duff

Owen
Defoe

Benk: Harper, Bramble, Milner, Shola, Cameron.  Vant Uefaen i 0708 og ligger på enn 2 plass, 2 poeng bak Chelsea rett før jul!

Satser på å hente Sturridge og Richards fra City om de går ned, samt Sidwell og Barry. Meget spennendes lag dette her :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 12. April 2007, 17:05 »
Kan anbefale Sturridge, scorer som en hingst og blir bedre og bedre. Freddy Eastwood bør du også ta en titt på.                                                 

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 13. April 2007, 14:00 »

pane

• Gjest
« Svar #162 på: 14. April 2007, 14:07 »
Går nå inn i 0910-sesongen. Har fått forsterket med Woody, Walcott, samt Downing er på vei. Det betyr kroken på døra for Duff. Fikk akseptert ett bud på 305 mill for Richards, men han knakk beinet under forhandlingene og bestod da ikke legesjekken! Utrolig irriterende. Har fått farmerklubber i Usa og Japan så pengene strømmer inn! Vurderer Carson som erstatter for Given, da mitt erkebritiske lage vil være komplett! :D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 15. April 2007, 00:21 »
Går nå inn i 0910-sesongen. Har fått forsterket med Woody, Walcott, samt Downing er på vei. Det betyr kroken på døra for Duff. Fikk akseptert ett bud på 305 mill for Richards, men han knakk beinet under forhandlingene og bestod da ikke legesjekken! Utrolig irriterende. Har fått farmerklubber i Usa og Japan så pengene strømmer inn! Vurderer Carson som erstatter for Given, da mitt erkebritiske lage vil være komplett! :D

Hva med å legge ut troppen din og taktikkene? Kunne vært interessant å se...

pane

• Gjest
« Svar #164 på: 16. April 2007, 00:36 »

Troppen:

Har i ettertid skaffet meg Downing for 197 mill :) Dyr ja, men meget god! Debuterte med to assist og 2 mål!

Taktikken. Spiller med dypt forsvar pga manglende fart. En fantastisk targetman i Greg Halford og kjappe overganger hvor vingene ofte får ballene tidlig bredt og legger inn. Kan også spille lange baller på Halford som filkker i bakrom til Owen / Defoe. Taktikken funker utmerket med de spillerne jeg har!

Hadde også 9 engelske landslagsspillere ved siste kamp. Gilbert,Dawson,Woody,Bridge,Kirkland,Parker,Downing,Defoe,Owen. Enda har ikke Tayls eller Halford blitt kalt opp til landslaget noe som for meg er helt uforståelig når de er de to beste på laget. I tilegg har jeg Sean Evans, Michael Lea på u-21. Og en god gjeng på u-19. Lover godt :D

Duff og Given er seff faste for irene. Mens  Greg Cameron som desverre er fra nord for grensa har virkelig blitt en hit. 21 år gammel og spilte til 7.60 på rundt 20 kamper i serien. Kan spille mer eller mindre overalt og må sies å være ett av de bedre kjøpene jeg har gjort for lusne 2 mill NOK. Selv om han er skotte :D
« Siste redigering: 16. April 2007, 17:20 av pane »