20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 24/9 (Canal+ Sport)  (Lest 28015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Everton 24/9 (Canal+ Sport)
« Svar #30 på: 23. Sep. 2006, 11:59 »
Håper på denne, men jeg er sikker på at det ikke blir sånn:

Harper
Carr Taylor Moore
                         Zoggy
Milner Parker Emre  Duff
       Ameobi Martins
Benk: Krul Luque Sibierski Bramble Ramage

Masse offensivt spill på venstrekanten :twisted:

Ellers er jeg ganske så enig med Førre sin lagoppstilling, det blir nok den.

Forresten kunne Johnson godt spillt i Newcastle for min del.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Sep. 2006, 13:29 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Ja det stemmer. Jeg har mast i flere sesonger om å få Johnson til Newcastle. Men det var få som var enige med meg, og jeg husker at spesielt at Christian hadde særdeles lite til overs for klassespilleren.

Jupp, jeg har også vært svært positiv til Johnson. Han hadde vært perfekt å ha ved siden av Martins også!:)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 23. Sep. 2006, 14:01 »
Sitat fra: "Noreng"
----------Harper---------
Carr--Ram--Moore-Bernard/??-
-Milner-Emre-Parker-NZogbia--
---Sibbe/Ameobi-Martins--

På tide og vise baller nå Roeder og benke Duff

Det ville ikke vært å vise baller. Det ville vært galskap.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 23. Sep. 2006, 14:28 »
Jeg synes uansett Zogbia får til mer enn Milner, så håper fremdeles på Duff-Parker-Emre-Zogbia

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 23. Sep. 2006, 14:32 »
Kan jo pælme Duff ned på Babas plass, han har hatt god suksess der før, så har vi plass til Zoggy også-..

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 23. Sep. 2006, 16:02 »
Duff skal i allefall spille... Og jeg mener Zoggie er hakket bedre enn Milner... Hverken Zoggie eller Milner kan spille fra start i alle kampene, men jeg håper de får rikelig med spilletid begge to...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 23. Sep. 2006, 20:59 »
Jeg ser frem mot ny hjemmekamp og nye muligheter. Forhåpningene er å rekke å se kampen på C+ imellom bursdagsfeiring i mårra.

Jeg tror vi skal få se et Newcastle lag som virkelig vil revansjere Liverpool tapet og som kommer til å gå offensivt og aggresvt ut for å kjøre kampen, slik som seg hør og bør.
Hvordan laget skal komponeres, og særlig offensivt mener jeg er feil å dømme ut ifra midtuke kampen mot Liverpool. Selvfølgelig skal vi ikke bare ignorere en dårlig kamp og ikke ta tak i det som ikke stemmer. Men man viste på forhånd at Newcastle ville få mer enn nok med å forsvare seg i den kampen. Og det krever mye av midtbanen vår også, og vi vil derav ikke få den nødvendige slagkraften offensivt. Duff må stadig hjelpe Babayaro deffansivt og Parker blir nærmest en tredje midtstopper. Skal det da henge litt sammen igjen  må nødvendigvis Emre også bli liggende for lavt. Og resultatet er at vi forsvarer oss greitt i store deler av kampen, men blir ufarlige fremover.
Hvem som skal spille og ikke av vingene blir også feil å bedømme ut fra Liverpool kampen. Av de samme grunnene som jeg er inne på ovenfor. Det blir for vanskelig å skape noe alene for Milner når resten av laget har nok med å forsvare seg og en av to spisser langt fra går for full maskin -dessverre. Jeg mener iallfall at det er nesten håpløst for spillere som Duff og Milner å ha en god dag på jobben med så vanskelige arbeidsbetingelser som de man hadde på Onsdag.
Jeg vil heller ikke ha Butt og Parker sentralt i morgen. Emre skal beholde plassen sin. Vi skal dominere kampen og skape sjanser. Noe som igjen skal føre til resultater. Da trenger vi den offensive ballfordeleren som Emre er med sin kreativitet på midten.
På vingene vil jeg se Milner på høyre, og N'Zogbia på venstre. Hva med Duff? Han skal ned å spille venstreback. Kriseløsning? Ja. Det er Ramage også, og jeg tror Duff kan være en bedre kriseløsning enn Ramage som jeg forresten ikke ser noen grunn til at skal miste sin stopperplass. Moore og Ramage fortsetter, det samme gjør Carr på høyreback, og Duff kan trekkes ned som venstreback som en nødløsning da Babayaro igjen er suspendert og Bernard ikke er "fit" ennå. Mellom stengene fortsetter Harper. På midten spiller Emre og kaptein Parker sentralt, med N'Zogbia og Milner på sidene. På topp bør Martins starte, sammen med Sibierski. Et par kontroversielle valg her nå, men hvorfor ikke?
Ameobi for halv maskin er ikke godt nok og Sibierski har til nå fungert til sitt bruk. Luque kan man eventuelt ha i bakhånd på benken. Skjønner ikke hvorfor vi prioriterer leiesoldaten fra MænJu over en av våre egne... Og som så riktig Kesse påpeker: Skal Ameobi og Martins spille sammen på topp må det bli en slutt på at det er Martins som ironisk nok er oppspillspunktet. Tror kanskje det har noe å gjøre med at Ameobi har vert vant til at Shearer har vært oppspillspunkt ved siden av ham. Og ikke han selv. Men dette tror jeg man kan få orden på etterhvert. Men en Ameobi som bare er ca75% fit eller noe i den dur, iallfall IKKE 100% er ikke godt nok til å satse på mener nå jeg.

Har troen på at vi kan påføre Everton sessongens første tap i morgen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Sep. 2006, 12:04 »
Jeg mener Glenn heller bør satse på Zog i forsvar og Duff på venstreving. Uansett bør Zog spille, han har vist en utrolig til formkurve siden han kom til castle. Og han er bedre defensivt enn Duff. Og men hans store arbeidskapasitet skal det ikke være noe problem med å bidra fremover også..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Sep. 2006, 12:59 »
Sitat fra: "InspectorC"
Jeg mener Glenn heller bør satse på Zog i forsvar og Duff på venstreving. Uansett bør Zog spille, han har vist en utrolig til formkurve siden han kom til castle. Og han er bedre defensivt enn Duff. Og men hans store arbeidskapasitet skal det ikke være noe problem med å bidra fremover også..

N'Zogbias arbeidskapasitet skal det ikke være noe som helst å utsette på nei. Ei heller på Duffs arbeidskapasitet. Alikevel oppfatter jeg Duff som en bedre back enn N'Zogbia ut ifra det lille jeg har sett begge spille venstreback. I tillegg er N'Zogbia mye yngre og "up and comming", og jeg tror det vil tjene både  ham, og laget, best at han får ving rollen og slipper å tenke så mye på det deffansive. Duff er eldre og har mer rutine og erfaring og kan kanskje derfor tilpasse seg en uvant rolle litt bedre. At han eventuelt må spille back trenger nødvendigvis ikke hindre ham i å være med fremover.

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. Sep. 2006, 13:54 »
Zoggy kan spille for baba....da får vi plass til alle  :wink:

Tenk når owen å dyer komme tebake.... :D

dyer - parker - emre - duff

owen - martins

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. Sep. 2006, 14:30 »
Har ikke taylor noen minutter back seg på backen da?

eneste jeg ber til gud om, er at vi ikke sette bramble inn i midtforsvaret , og ramage ut på backen. Det har vist seg så mange ganger at det ikke funker.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. Sep. 2006, 15:46 »
Noen som skal se kampen på Belfry etterpå, eller?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. Sep. 2006, 16:43 »
Laget:
Harper
Carr
Moore
Bramble
Ramage
Milner
Parker
Emre
N'Zogbia
Ameobi
Martins

Benk:

Krul
Taylor
Butt
Sibierski
Rossi

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #44 på: 24. Sep. 2006, 16:54 »
Bramble tilbake, Ramage som venstreback og småskadete Ameobi foran diverse andre spillere. Given fortsatt ute med skade og Babayaro suspendert, som vi alle vet.

Det er mye å bekymre seg for her.