20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Everton 24/9 (Canal+ Sport)  (Lest 27758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Newcastle - Everton 24/9 (Canal+ Sport)
« Svar #120 på: 25. Sep. 2006, 00:08 »
Martins KOMMER til å blomstre, tro meg mine ord, han trenger å komme inn i PL systemet, Serie A og PL er to helt forskjellige ligaer.
Det kommer det kommer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 25. Sep. 2006, 06:56 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "kesse"
Skjønner, var litt tidlig ute.:) Hadde jeg lest mer nøye hadde jeg sett det, sorry! Uansett, jeg står ved min påstand, Martins gjorde en SVÆRT god kamp.

Er ikke helt enig med deg i dag. Syns Martins misbrukte altfor mange sjanser, dog han skapte en del også. At han ikke scoret rett før pause var utrolig.

Men det kan godt hende jeg ble revet med av frustrasjonen i stad, og så på Maritins med litt skeptiske øyne. Håper han leker seg med Rio til helgen, i hvertfall..

Martins kommer til å slite mot ManU. Det er fordi hele laget kommer til å bli overkjørt, og vi begynner å slå lange baller frem. Disse kommer forsvarerne til ManU plukke ned uten problemer og vi taper 2-3 null...

Ja, Martins bommet på 1-2 store sjanser. Men jeg er glad for at vi endelig har en som faktisk klarer å skape sjanser igjen. Det har vi ikke hatt på lenge!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Førsteklasses til tider....
« Svar #122 på: 25. Sep. 2006, 10:55 »
Sitat fra: "kesse"
[

Ja, Martins bommet på 1-2 store sjanser. Men jeg er glad for at vi endelig har en som faktisk klarer å skape sjanser igjen. Det har vi ikke hatt på lenge!

Til tider var det førsteklasses angrepsspill av Newcastle i går. Kunne minne om Keegan-tiden. Hadde Martins vært "varm i trøya" - og Ameobi fått fortsette - kunne det blitt en komfortabel seier. Gleder meg å se at Siberski ser ut ut til ha funnet seg vel til rette. Kan bli en joker han.
Livet er svart/hvitt!

Agurksaft

• Gjest
« Svar #123 på: 25. Sep. 2006, 16:00 »
Martins bør begynne å bruke tåa og sikte midt i mål, makan til hønespark har eg sjeldan sett, Avslutningar 4 på cm av meg ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 25. Sep. 2006, 16:03 »
Som andre har nevnt må vi ta med oss det positve denne kampen ga oss. Castle spilte flott angrepsfotball. Men kampen viste også at vi har store problemer bakover. I løpet av 1.omgang var everton innenfor castles 16 m bare 3 ganger. Og alle 3 gangene endte med farlige headinger, og scoring på 1 av de. Bramble var nok en gang rusten og hans konsentrasjonsvansker og plasseringsudyktighet var igjen påfallende åpenbare.  Mao mangler Bramble det en midtstopper åpenbart trenger: spilleforståelse. Moore spilte en god kamp, bortsett fra den ene håpløse pasningen. Men han har hatt en del småsnusk andre kamper også. Ramage hadde nok en solid kamp, basert på hans prestasjoner i det siste og at Taylor er tilbake, mener jeg at Glenn bør satse på de 2 sistnevnte i midtforsvaret. Og med Bernard på venstreback. Alternativt Woody tilbake i drakt nr 6. ARgh..

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #125 på: 25. Sep. 2006, 20:12 »
Kafor i helsikken fekk Milner BARRA ein 6'r på spelarbørsen her?!
Han va jo knall go på høyrekanten! Løpte, kom te innlegg å hadde ett par ok skudd på mål.

E d fleire enn Sheperd så ikje vil ha Milner....
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 25. Sep. 2006, 20:17 »
Helt enig. Jeg syns Milner var en av våre absolutt beste spillere. Og at Rossi fikk bedre karakter enn Milner er bare latterlig..

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 26. Sep. 2006, 10:08 »
MIlner spilte for all del en bra kamp.. Men mye av det han gjorde rente rett og slett bare ut i sanden for å si det sånn! Han hadde flere ganger problemer med samarbeidet med Carr, hvor han f.eks spilte en skrekkelig feilpasning bakover som ga Everton en veldig stor kontrings mulighet. Dette gjorde han to ganger, noe som kunne resultert i to baklengsmål. Alt i alt mener jeg vi har gjort riktig i børs-settingen. Men får all del, bra at dere har tilbakemeldinger!
ignert Morten.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #128 på: 01. Okt. 2006, 17:09 »
skrev feil plass
Newcastlesupporter siden 1992