20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #30 på: 13. Sep. 2006, 22:13 »
Helt enig. Etabler Zoggy og Milner, og vi har to av de beste unge vingene i hele pl.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 13. Sep. 2006, 22:20 »
Sitat fra: "Joakim"
Milner er vel bare 20 år tror jeg, mens Solano synger på SISTE verset (han har akkurat begynt på det). Milner har mye større fart enn Solano, og jobber veldig godt. Han har alle muligheter til å bli en klassespiller, og jeg er av den klare oppfatning av at han blir veldig god med tillitt. Han nøt full tillitt i Villa i fjor, og ville gjort det samme i år.

Hvis vi kan gi ham det samme i Newcastle sitter vi med en klassespiller på våre hender neste sesong. Det er jeg helllig overbevist om. Og jeg skjønner ikke at Roeder ikke ser det.

Solanos prestasjoner så langt i år har vært langt under Milner sine. La Milner få lære av mesteren, slik at vi har Englands neste høyreving hos oss neste sesong.

Enig så enig. Solanos prestasjoner så langt denne sesongen har vært meget svake.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 13. Sep. 2006, 22:22 »
Skulle likt å være en flue på veggen på soverommet til Milner. Lurer på hva han føler for Nufc akkurat nå..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 13. Sep. 2006, 22:25 »
Sitat fra: "EivindI"
Skulle likt å være en flue på veggen på soverommet til Milner. Lurer på hva han føler for Nufc akkurat nå..

Trenger ikke være flue for å vite det. Han har ikke en dritt til overs for komedieklubben Newcastle. Det er nok ikke lenge før han krever en overgang. I førsten av Desember blir nok kravet levert skriftelig. Synd men sant.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 13. Sep. 2006, 22:27 »
Nja, tar ryktene med ei klype salt helt til noe konkret skjer...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 13. Sep. 2006, 22:34 »
Hvis Milner får spille fast for oss utover kan det hende han blir. Men det er no way in hell at Milner gidder å slite benk i en klubb som latterligjorde han en sesong til.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 14. Sep. 2006, 10:37 »
Sitter med en blandet følelse over James Milner jeg. Synes jeg ser litt sånne JJ tendenser der: Han er vilt god for en annen klubb, men når det kommer til oss så blir det bare med half-ass prestasjoner. Vil heller stille med Duff og Zoggy på hver sin side, enn en av de to og Milner.

Dessuten veit jeg at Fat er en hore, men faen heller, jeg NEKTER å tro at han gjrde det for å "hevne" seg på O'neill, og at det hele tiden var planlagt å hente han tilbake..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Sep. 2006, 21:04 »
Milner prøver så godt han kan, men han får ikke den tillitten han skal ha. Og det er ikke hans feil. Milner jobber hardt, og lykkes forholdsvis bra, men han trenger tillitt over tid skal han virkelig bli knallgod. Får han den tillitten, er jeg helt sikker på at han blir knall.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 15. Sep. 2006, 00:20 »
Milner herjet mot Levadia syns jeg, og mener han bør brukes mer. En annen ting (skyt meg hvis du vil) jeg la merke til var at Albert Luque jobbet og sto på de 10 min han fikk på slutten. Han utrettet ikke stort, men jeg så framgang!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 20. Sep. 2006, 18:39 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~900115,00.html

Deilig. Milner har kommet over det som skjedde. Håper dette har grobunn i realitet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. Sep. 2006, 13:29 »
Sitat fra: "EivindI"
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~900115,00.html

Deilig. Milner har kommet over det som skjedde. Håper dette har grobunn i realitet.

Dette tror jeg ikke et døyt på. Det må komme fra Milner selv, og ikke Roeder som vet at han bæsja på leggen.

Blir veldig overrasket om ikke Milner forsvinner i januar.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. Sep. 2006, 14:15 »
Svelger det ikke helt, jeg heller. Men negativt er det i hvertfall ikke!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Okt. 2006, 10:43 »
Det er fortsatt håp for Roeder, når det gjelder å bli kvitt vingtalentet.

Elsewhere, Martin O'Neill, the Aston Villa manager, has been promised funds by the club's new owner, Randy Lerner, for a fresh move for United's James Milner when the January transfer window opens. O'Neill failed in a £3 million bid for the England under-21 international in the summer after Glenn Roeder was unable to sign Middlesbrough's Mark Viduka.

http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2006/10/06/sfnnew06.xml

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Okt. 2006, 10:56 »
Takk gud for det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. Okt. 2006, 15:02 »
Og hvorfor skulle Roeder ønske å bli kvitt Milner, som har fått spille mye i det siste, og som jeg håper får fortsette å spille mye?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon