20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!  (Lest 40612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Milner demand transfer - Fat fred har faen meg klart det!
« Svar #15 på: 12. Sep. 2006, 21:55 »
Fred er råtten tvers igjennom!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. Sep. 2006, 22:25 »
Har du sett hvor sur han pleier å være på newcastle kampene?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. Sep. 2006, 22:28 »
Hehe, jeg tror han ser sånn ut bare!;) han er naturlig "sinna" !! 8)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Sep. 2006, 22:48 »
Sitat fra: "Åsmund"
Alle som har litt med Newcastle vet jo og at Oliver så godt som er kjøpt og betalt av Fat fred!

Asbjørn du kan jo svare på hvorfor Keegan røk uklar med Fat Fred? Ser du hvorfor? Ser du trenden? Salget av Andy Cole var jo genialt.

Nei la oss alle tro på alt fat fred sier. Det er vel ikke så mange i engelsk fotball som lyver så mye som han!

Jeg kan med andre ord ikke nok om Newcastle, som ikke vet at Fat Fred har kjøpt Oliver.

Har Keegan røket uklar med Fat Fred? Det visste jeg ikke, og derfor kan jeg heller ikke svare på det. Ser gjerne at du hoster opp en link, for dette er noe ikke jeg vet.

Ellers hva har salget av Andy Cole med dette å gjøre?? Jeg skjønner overhodet ikke hva du prøver å forklare her Åsmund, men det jeg vet er at du er ute på veldig veldig veldig veldig tynn is.

Jeg kan begynne med å si at det var Sir John Hall som var styreformann på den tiden.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Sep. 2006, 22:49 »
Sitat fra: "EivindI"
Fred er råtten tvers igjennom!

Ja man kan faktisk begynne å lure når man ansetter en klovn som Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Sep. 2006, 22:52 »
Ja jeg kan strø rundt meg med linker som er 10 år gamle ja. Internett var jo knapt oppe og gikk på de tidene!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Sep. 2006, 22:58 »
Sitat fra: "Åsmund"
Ja jeg kan strø rundt meg med linker som er 10 år gamle ja. Internett var jo knapt oppe og gikk på de tidene!

Selvsagt var internett oppe for 10 år siden. Ellers hva har Andy Cole salget med dette å gjøre? Du bør lese Keegan boka før du uttaler deg om dette. Der sier han at han solgte Andy Cole for at han var inne i en skikkelig måltørka. Senere erstattet han Cole med Les Ferdinand.

Dette sier Keegan i 1998 etter skandalen.

Wednesday 25 Mar 1998

Kevin Keegan has told Newcastle fans they "wouldn't have had Alan Shearer" if it wasn't for Douglas Hall and Freddie Shepherd, who have resigned as chairman and vice-chairman at St James' Park.

The former Magpies manager believes that the two men, who have made way for Hall's father Sir John to resume control of the club, will regret "for the rest of their lives" disparaging remarks made about Newcastle fans.

But Keegan, who signed England captain Shearer from Blackburn for a then world record £15million in the summer of 1996, says the Toon Army should not forget the positive things that Shepherd and Hall did during their time at the Tyneside club.

"I am sad that, however inevitable their departures became, the club have lost two men who turned Newcastle into the major power as we know it today," he told The Sun.

"There would have been no Alan Shearer at Newcastle without their support and courage in breaking all records with that £15million transfer fee."

He added: "I understand the fans' anger and have no wish to make the excuse for what has been said. "But I'm not prepared to forget the good they did before the bad that finished them."

Official FA Carling Premiership website (now defunct)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Sep. 2006, 23:03 »
Noen som kan forklare mer nøyaktig hva som skjedde i 98?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Sep. 2006, 23:13 »
Når Keegan ble borte? Vet ikke om det var tungen på vektskålen men husker noe bråk om en FA Cup kamp. Man ville vel at Newcastle skulle nøye seg med uavgjort borte i første kampen for å få inntekter av en omkamp på St.James. Noe Kevin mente var helt unødvendig da Newcastle var mer enn gode nok til å slå Charlton i første kampen. Vet ikke om dette var avgjørende, men husker det var noe bråk om noe i den duren. Noen som kan kommentere\rette evt. tilføye?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 13. Sep. 2006, 09:51 »
Hovedgrunnen til at Keegan gikk, var at han var uenig i at Newcastle skulle gå over i et aksjeselskap.

Det som skjedde i 1998 var at Fat Fred og D. Hall ble lurt av noen journalister. De sniffet kokain, mente at damene i Newcastle var billige, mente Alan Shearer var en kjedelig fyr, at Newcastle supporterene betalte det 10 dobbelte av hva en drakt kostet å lage osv. Skandalen kan sammenlignes med den Svennis gjennomgikk rett før VM.

Finner nok om dette på nettet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Sep. 2006, 12:41 »
milner suger jo i newcastle drakta da... sjeldent han spiller bra. kan ikke sammenlignes med hvordan han spilte i villa! hadde glatt solgt han jeg. vet jeg får alle imot meg nå :lol:

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Sep. 2006, 14:25 »
Sitat fra: "aDDis"
milner suger jo i newcastle drakta da... sjeldent han spiller bra. kan ikke sammenlignes med hvordan han spilte i villa! hadde glatt solgt han jeg. vet jeg får alle imot meg nå :lol:

enig, men det er ferdighetene for alderen som er greia..han blir stor om noen år

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Sep. 2006, 15:49 »
Sitat fra: "aDDis"

Suger i newcastle-drakta? Da har vi to vidt forskjellige syn på hva det vil si å spille bra og dårlig.
I starten av denne sesongen synes jeg Milner har spilt veldig bra. Jeg vet han har blitt slaktet for Villa-kampen, noe jeg føler er noe urettferdig. Han gjorde sitt beste, men lyktes ikke.

Milner er en hardtarbeidende midtbanespiller, hvis utskjelte innleggsfot blir bare bedre og bedre. Han viste tegn på dette også i vårsesongen under Souness (våren 2005), og utviklet seg mye i Villa. Denne tvilsomme episoden på transfer deadline day har nok satt motivasjonen flere hakk tilbake, men jeg håper, håper, håper, at Milner ikke er tapt for denne klubben. For han blir STOR.
VELDIG STOR.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 13. Sep. 2006, 20:34 »
Helt enig. Milner kommer til å bli STOR, spørsmålet er i hvilken klubb han blir det i!

Solano synger på nest siste verset, Milner er kun 21(?) og har hele karrieren foran seg. Bruk gutten mer, for guds skyld! Makan til arbeidsjern skal man lete lenge etter!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13. Sep. 2006, 21:32 »
Milner er vel bare 20 år tror jeg, mens Solano synger på SISTE verset (han har akkurat begynt på det). Milner har mye større fart enn Solano, og jobber veldig godt. Han har alle muligheter til å bli en klassespiller, og jeg er av den klare oppfatning av at han blir veldig god med tillitt. Han nøt full tillitt i Villa i fjor, og ville gjort det samme i år.

Hvis vi kan gi ham det samme i Newcastle sitter vi med en klassespiller på våre hender neste sesong. Det er jeg helllig overbevist om. Og jeg skjønner ikke at Roeder ikke ser det.

Solanos prestasjoner så langt i år har vært langt under Milner sine. La Milner få lære av mesteren, slik at vi har Englands neste høyreving hos oss neste sesong.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon